Mercedes s320 cdi w220
Започната от trlapkov, 07 окт 2013 - 17:24:18
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 октомври 2013 - 17:24
Добър ден, искам да попитам наистина актуалните цени на окачването ново и старо за
горепосочения автомобил. Колко струва комплекта за подмяна с пружини и най вече разхода.
Навсякаде ми казват различно, искам да ми каже някой който настина кара такъв автомобил. Да
поясня че това ще ми е втората кола след Мерцедес в202 ц180 1998 който ми подариха да
свиквам на него. В тази линия искам да кажа че няма да карам сериозно по 500 км на ден. Живея в Пловдив и ми трябва за да ходя до университета и до тренировки тоест максимм 100 км на ден. ПРосто ми е мечта тази кола още от малък. Мерси предварително.
#2
Публикувано 08 октомври 2013 - 09:59
Ако не ти е дълбок джоба, не си взимай S class. Не случайно е кръстена бизнес класа.
Поддръжката е доста скъпа като цяло.
Има колеги от форума който имат S class, нека те кажат какви са й разходите.
A и да я караш само градско като такси, само ще я мъчиш.
Лично мое мнение е да си джиткаш Ц класата...
Този пост е редактиран от OneReason: 08 октомври 2013 - 10:03
#3
Публикувано 08 октомври 2013 - 10:19
Само едно леко уточнение. Е-класата е бизнес клас ориентирана. Еската вече луксозен клас.
За окачването конкретни цени не мога да кажа, но вече се рециклира доста успешно. Разходите по него могат и да не бъдат големи. Но тази кола не е само окачване. Има какви ли не електронни модули, така че човек трябва да не се плаши от подръжка.
А относно смяната на въздушното окачване с пружини, ама хич не ми се нрави. За какво ти е тогава ЕС-класа. По добре се ориентирай към 211. С повече търсене може да се намери читава.
За окачването конкретни цени не мога да кажа, но вече се рециклира доста успешно. Разходите по него могат и да не бъдат големи. Но тази кола не е само окачване. Има какви ли не електронни модули, така че човек трябва да не се плаши от подръжка.
А относно смяната на въздушното окачване с пружини, ама хич не ми се нрави. За какво ти е тогава ЕС-класа. По добре се ориентирай към 211. С повече търсене може да се намери читава.
#4
Публикувано 08 октомври 2013 - 10:47
И аз се бях насочил към този модел, вече се бях примирил с поддръжката. Единственото нещо което ме спря е че са страшни гнилочи. На 10 годишна кола като и сквалиш предния калник и гредите са по зле от на 123 ка. Съжелявам че не направих снимки но масово от колите който гледах бяха много тръгнали и то на места на които други коли тртгват след 20 години.
Този пост е редактиран от Slav_1101: 08 октомври 2013 - 10:48
#5
Публикувано 08 октомври 2013 - 10:53
Смениш ли въздушното окачване с такова на пружини, таблото ти ще свети като коледна елха. Сега ще ти споделя моят едногодишен опит с модела. Като си купих колата дадох към 2 000 лева за обслужване, нямаше нищо фрапантно, просто масла и дребни забележки по окачването, почистване на лещата на CD чейнджъра. Забравих да спомена, че колата беше 2001 S 320 бензин - 224 к.с. на релани 156 000 км от първи собственик с документи. По-късно се сблъскал с проблема на въздушното окачване при моята 220-ка и ми излезе 980 лв смяна на носач +1 амортесьор. Ако нямаш пари да реагираш веднага има шанс да си прецакаш компресора на еърмаика, защото той започва да работи постоянно, за да държи колата вдигната. Освен това ми крадоха парктрониците (това е масов проблем от 10 S класи 8 са с откраднати), на някои им крадат и огледалата. Поддръжката на такава кола е адски скъпа и безсмислена. За сравнение ще ти дам пример с мой приятел, който имаше същия проблем с еърматика на W221 и даде за ремонт 1200 лв, а аз за абсолютно същото на моята- 980лв (с отстъпка). Лошото на дизеловите модели е, че вече са си на възраст и може да имаш проблем с турбо и/или дюзи. Лошото на бензиновите мотори е, че харчат много. Като теглих чертата за 1 година бях дал към 7000 лв само за гориво, защото карам предимно градско и в София навъртам 80-100 км на ден което в пари е 40-50 лв. Най-накрая ми писна, продадох я и си взех Е класа 2008 година, вярно, няма нищо общо с возия и усещане на S класата, но поне е по-нова, харчи наполовина и засега безпроблемна !
#6
Публикувано 11 октомври 2013 - 20:46
От 2 г имам такава и като годишен разход разделено на месеците излиза около 600 лв на месец само да я имаш без горивото.. Само каското,гражданската и данъкът са към 1800 лв Мога да ти изредя дълъг списък с части и неща който са консумативи и се чупят..
#7
Публикувано 11 октомври 2013 - 21:35
От 2 г имам такава и като годишен разход разделено на месеците излиза около 600 лв на месец само да я имаш без горивото.. Само каското,гражданската и данъкът са към 1800 лв Мога да ти изредя дълъг списък с части и неща който са консумативи и се чупят..
Един който да признае че колата си е скъпа за поддръжка.
Не хапи този,който може да те изяде.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни