Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна спирачки без изключване на SBC


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#1 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 27 септември 2013 - 21:28

Здравейте Колеги,

 

Смених си задните спирачки (с ATE) без да изключвам SBC системата софтуерно/хардуерно. Това което направих е да затворя прозорците и вратите, ключа го извадих от автомобила и след "заспиването" сменихме задните спирачки. Системата не се пусна нито един път за 5,10 мин. на колело. Когато приключих, след отварянето на вратата се задейства.

 

Карам една седмица и за сега няма никакви "аларми", освен че когато натисна няколко пъти педала на спирачката, се чува как SBC-то почва да работи, усеща се лека вибрация в спирачката, след малко спира(5,10 секунди). Това го прави винаги... натисна ли няколко пъти спирачката и се задейства за няколко секунди. Дори когато автомобила е изгасен и седи на мято.

 

Нормално ли е това? При вас колеги така ли е ? Нормлано ли е да брамчи/вибрира когато работи? Незнам дали има връзка, но задните дискове имаха ръб.

 

Благодаря предварително за отделеното време! :flagmbcb

 


  • 1

#2 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 28 септември 2013 - 08:34

И при мене е така, след сядане  в колата се задейства мотора, също се усеща като вибрация на педала. Като задействам няколко пъти SBC H или натисна повече пъти спирачката пак се задейства, явно си въстановява налягане. Когато колата е с затворени врати и прозорци и ключът не е вътре няма да се задейства и може да сненяш накладките без проблем.


Този пост е редактиран от Slav_1101: 28 септември 2013 - 08:37

  • 0

#3 bracheda

bracheda

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W211 320CDI 2004

Публикувано 28 септември 2013 - 08:51

Нормално ли е това? При вас колеги така ли е ? Нормлано ли е да брамчи/вибрира когато работи? Незнам дали има връзка, но задните дискове имаха ръб.

 

Нормално е :)


  • 0

#4 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Публикувано 29 януари 2014 - 13:32

Абсолютно нормално !  :)


  • 0

#5 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 01 февруари 2014 - 12:29

Нормално е! При мен прави същото нещо, малко е дразнещо но все пак и системата е голяма недомислица :)


  • 0


#6 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Публикувано 11 октомври 2016 - 20:29

Какво означава това заспиване
  • 0

#7 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2016 - 21:26

Нормално е! При мен прави същото нещо, малко е дразнещо но все пак и системата е голяма недомислица :)

И аз така мисля , за това и я махат след Фейса ама пък Майбах и до ден днешен я ползват ,защото за екстремни ситуации тази система сработва най - бързо .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#8 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 12 октомври 2016 - 19:08

Интересно като свикнеш да я ползваш и се качиш на друга кола и виждаш разликата. Тея дни карам една ц класа от същите години и бях забравил какво е да спираш на мокро с висока скорост и с обикновен АБС. Педала подскача, чуват се гадните звуци а колата не спира както трябва, при sbc то спира като на сухо и то с доста по калпави гуми, така че системата не е чак такава недомислица а просто е сложна и скъпа :)
  • 0

#9 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 октомври 2016 - 19:39

Интересно като свикнеш да я ползваш и се качиш на друга кола и виждаш разликата. Тея дни карам една ц класа от същите години и бях забравил какво е да спираш на мокро с висока скорост и с обикновен АБС. Педала подскача, чуват се гадните звуци а колата не спира както трябва, при sbc то спира като на сухо и то с доста по калпави гуми, така че системата не е чак такава недомислица а просто е сложна и скъпа :)

 

SBC-то като система е чудесна.

Една от екстрите и е точно това, при мокро време да подсушава спирачките.

Просто системата беше изпреварила времето си, но след години отново ще е в автомобилите.


  • 0

logo-600-1002.png


#10 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 октомври 2016 - 19:52

Системата не е лоша и тук в Германия си държат на нея ,но в БГ като чуе някой за цена от 2-3 хиляди лв . за нова или рециклиране и вече се търси вариант да се продава тая кола .  Някога и ние ще караме нови коли ,но не се знае кога е това "някога ".


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 октомври 2016 - 20:29

Някога и ние ще караме нови коли ,но не се знае кога е това "някога ".

 

Няма да дойде това време, освен ако не ни поробят Германците и не минат поне 200г. още.

Просто манталитета ни е такъв и няма управия...


  • 0

logo-600-1002.png


#12 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 12 октомври 2016 - 20:40

То общо взето е все тая, преди фейса можеш да дадеш някакви пари за сбц а след фейса ги даваш същите пари за 7г троника. При всяка кола си има такива слаби моменти :)
  • 0

#13 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 14 октомври 2016 - 08:42

Системата е много интелигентно замислена, за начало при скъсан спирачен маркуч може да те прибере на 3 спирачки което при нормална спирачна система няма как да стане!

От друга страна е скъпа, знаем как се поддържат колите тук и какви автомобили стигат до България. Та като купиш такава кола как да имаш вяра че един електромотор подобен на това което може да намериш в миксер или някой друг домакински уред ще отговаря за това да спре кола 1.6тона при положение че си я засилил със 140 или повече по магистралата?!?!  И ако откаже в този момент разчиташ на запаса който е създаден в сферата и би трябвало да ти стигне да спреш 1-2 пъти.

 

Тази система би имала бъдеще като някой хибриден вариант между нормална и SBC при която педала на спирачката не е просто електронен бутон с пружина който симулира ритането на ABS.

 

Освен това Даймлер го признават за грешка и провал и следва да се подменят гаранционно, но това в България не се случва, става с връзки, скандали или ако си платиш.


  • 0


#14 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 14 октомври 2016 - 08:47

В крайна сметка не можах да разбера тази система ремонтирал ли я някъде като хората? 


  • 0

#15 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 октомври 2016 - 09:40

Освен това Даймлер го признават за грешка и провал и следва да се подменят гаранционно, но това в България не се случва, става с връзки, скандали или ако си платиш.

 

Това са глупости, модула се сменяше БЕЗ ПАРИ, почти до 2011г. в БС

След 2010г. ако е сменян няколко пъти имаше символично доплащане от клиента в размер на 20% или 30%

Имаше и на такива на които им бе отказано, при тях причината бе, че е сменяно няколко пъти 2-3 пъти, неясна сервизна история, нереални километри и тн...

За всеки един модул се праща запитване с разпечатки от СД и ако първия път е сменяно на 200 000км. а сега колата е на 180 000км. няма как да стане.

С две думи искам да кажа че на тарикатите им бе ОТКАЗАНО, а на хората които си поддържаха редовно колите и историята им бе ясна, проблеми нямаха.


  • 2

logo-600-1002.png





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни