Това са глупости, модула се сменяше БЕЗ ПАРИ, почти до 2011г. в БС
След 2010г. ако е сменян няколко пъти имаше символично доплащане от клиента в размер на 20% или 30%
Имаше и на такива на които им бе отказано, при тях причината бе, че е сменяно няколко пъти 2-3 пъти, неясна сервизна история, нереални километри и тн...
За всеки един модул се праща запитване с разпечатки от СД и ако първия път е сменяно на 200 000км. а сега колата е на 180 000км. няма как да стане.
С две думи искам да кажа че на тарикатите им бе ОТКАЗАНО, а на хората които си поддържаха редовно колите и историята им бе ясна, проблеми нямаха.
Пак не си съвсем прав за едно, ти ако си купиш кола с връщани километри без да знаеш или да успееш да го хванеш преди покупката значи си ТАРИКАТ така ли? Защото в моите представи такъв човек е прее*ан, не тарикат, пък кола без върнати километри да се продава скоро не съм виждал а не веднъж обикалях с приятели да гледат коли. Не всички хора разбират достатъчно за да се опазят, да не говорим че проверени автомобили в Балканстар пак са се оказвали на повече километри от казаното.
Преди да е прераснало в спор или скандал скоро едно момче се беше похвалило че в Германия са му го сменили без пари в представителството. Няма как да е първия модул поставен на кола 2003 понеже ако си запознат с устройството и работа на системата, ще знаеш че тя работи не само на брой натискания а и на цикли, циклите си ги достига дори с профилактичните проверки на налягането което може за тези години да стане без колата да е карана (стига да има ток да захранва модула).
Този пост е редактиран от gelevp: 14 октомври 2016 - 12:46