Здравеите, загледал съм се по един W210 Е320 бензин 224кс.
Може ли някои които има директни наблюдения да сподели оринтировъчен разход на гориво.
Багодаря!
Публикувано 27 септември 2013 - 14:54
Здравеите, загледал съм се по един W210 Е320 бензин 224кс.
Може ли някои които има директни наблюдения да сподели оринтировъчен разход на гориво.
Багодаря!
Публикувано 27 септември 2013 - 15:47
Аз имах W210.065 Е320 М112 АСК 722.607 .
Градско София 12-15 / 100 , според стила на шофиране и трафика .
Извънградско магистрално 8-9 / 100 при скорост 110-120км/ч ,
твърдо 10 / 100 при скорост 150-180км/ч .
Бензин 95Н , предимно efix .
Публикувано 27 септември 2013 - 17:32
Аз имах W210.065 Е320 М112 АСК 722.607 .
Градско София 12-15 / 100 , според стила на шофиране и трафика .
Извънградско магистрално 8-9 / 100 при скорост 110-120км/ч ,
твърдо 10 / 100 при скорост 150-180км/ч .
Бензин 95Н , предимно efix .
Този двигател V6 ли е?
Разхода е много задоволителен.
Публикувано 27 септември 2013 - 17:52
На мен нещо много малък ми се вижда този разход .. аз с Е230 W210 имам същия, но на газ.
The best or nothink.
Публикувано 27 септември 2013 - 18:01
Става дума за разход на бензин. На газ винаги харчи повече отколкото на бензин
Немеца го е измислил !
Публикувано 27 септември 2013 - 18:02
Аз имах W210.065 Е320 М112 АСК 722.607 .
твърдо 10 / 100 при скорост 150-180км/ч .
Бензин 95Н , предимно efix .
10/100 звучи доста добре.
Понеже не съм много запознат с обозначенията които си написал, би ли написал по подробно какво означават.
М112 е мотора , но кои е? Предполагам Ве образния, мисля че нямат редови 3.2 на това купе.
АСК 722.607 това трябва да е ск.кутия, но коя по точно? че и те не са ми много ясни.
Благодаря!
Този които гледам е с ве образен мотор и 5 степенен автонатик (малко просто обеснения, но този които има позиции 2-ра 3-та 4-D )
Колата е Газифицирана,дано да е кадърно, на ГАЗ какъв РЕАЛЕН разход ще прави?
Понеже продавача определено ще ми спести 2-3л.
Публикувано 27 септември 2013 - 18:43
Преди фейса на очиларката има и с редовия шестак.Този който си гледал най вероятно е с такъв.Вадя си този извод по това какво си написал че пише на селектора на скоростите.
Когато е с 722.6 кутия пише 1,2,3,4<>D и копче W / S
Когато е с 722.5 кутия и съответно с редовия мотор 2,3,4-D и копче E / S
А на редовия слагат и четирискоростната 2,3,D
Мотора се води M 104 997
Аз съм с този мотор на 124-ката и 722.5 кутията и градския разход ми е около 14 - 14,5л в града.На дълго още не съм я карал и не мога да кажа какво дава като разход.
Публикувано 27 септември 2013 - 19:04
М112 е V6 165kw 224hp
722.6 си е 722.6 със или без цифрите за ръчно включване до еди коя си скорост .
W210.065 e точния модел на колата (първите 6 цифри от VIN) моя беше 07.09.1997г .
Този пост е редактиран от vencislav: 27 септември 2013 - 19:45
Публикувано 28 септември 2013 - 07:44
Благодаря ви момчета, но направо незнам защо не пуснах направо линк.
Ето това е колата, http://nfs.mobile.bg...ls&slink=4apfcw
Чудно че е преди феислифта, а според конете трябва да е В6
Публикувано 28 септември 2013 - 08:59
с газов инжекцион ли е или това е обикновена газова
Публикувано 28 септември 2013 - 08:59
V6 е и е с 722.6 кутия.
Не изглежда зле колата на снимките или каквото се вижда от тях.
Огледай я от страната на пасажера задната врата и калника за кит и следи от удари и отпред от шофьорската страна калника и около фара.
Предполагам е внос от Италия и ръжди няма да има.
Задължително въртиш гумите и гледаш бомбетата на пружините да не е поддала некоя че ги късат и им е слабо място.
И ако я вземеш претапициране на волана задължително за да махнеш тая вожа от него.
Този пост е редактиран от mimo160: 28 септември 2013 - 09:08
Публикувано 28 септември 2013 - 14:40
На мен не ми харесва, нищо конкретно а като цяло, не грабва колата .
Много посна от към екстри за такъв автомобил .
Салона е занемарен . Няма фабричен ксенон и много други благинки .
Каза че я взимаш от приятел, доколко можеш да му се довериш .
М112 има някой болежки, дано да са отстранени .
Теч на масло от капаците на клапаните, теч на масло от гарнитурите на
радиаторчето за охлаждане на маслото, теч на масло от задния семеринг
на коляновия вал, теч на масло и виене на диференциала ако е бил занемарен .
Автоматика обслужен ли е и най важното къде, как, с какво масло и от кой .
Състояние на дискове и накладки .?
Състояние на гуми и джанти .?
Климатика .?
Всички кори под колата да са налични, подкалници и дифузьор и решетка пред перките .
Газовата уредба, каква, къде и от кой е слагана, гаранция .?
Този пост е редактиран от vencislav: 28 септември 2013 - 14:51
Публикувано 28 септември 2013 - 17:31
Каза че я взимаш от приятел, доколко можеш да му се довериш .
М112 има някой болежки, дано да са отстранени .
Теч на масло от капаците на клапаните, теч на масло от гарнитурите на
радиаторчето за охлаждане на маслото, теч на масло от задния семеринг
на коляновия вал, теч на масло и виене на диференциала ако е бил занемарен .
Нее на мои приятел, просто може да я взема, защо тази защото ще е на бартер (евентуално!)
За болежките разбрах, но ми се виждат много като за мерцедес от среден клас, а мотора е доста разпростаен при еС класите.
V6 е и е с 722.6 кутия.
Не изглежда зле колата на снимките или каквото се вижда от тях.
Огледай я от страната на пасажера задната врата и калника за кит и следи от удари и отпред от шофьорската страна калника и около фара.
Предполагам е внос от Италия и ръжди няма да има.
Задължително въртиш гумите и гледаш бомбетата на пружините да не е поддала некоя че ги късат и им е слабо място.
И ако я вземеш претапициране на волана задължително за да махнеш тая вожа от него.
хА волана наистина е жмелска изработка, дано е само тои.
Относно мотора само по горе описаните прблеми ли са често срещани?
И повече ме интересува ск.кутия, знамч е всички кутии са здрави. знам че някои се държат по добре особенно в градски условия, в смисъл имат някаква електроника и много адекватно превключват предавките. (тя и тази със сигурност е с електроника) Незнам дали не ставаше въпрос за следващата кутия която на лоста няма 1-2-3, а само Д с плюс и минус отстрани. (съжелявам че се обеснявам като първокласник)
Коя ск. кутия е по добра принципно и защо?
Благодаря!
Публикувано 28 септември 2013 - 17:46
За мен тая кола не си заслужава парите... Ако разгледаш мобиле може да намериш следващата е-класа комби, за тия пари...
Публикувано 28 септември 2013 - 19:58
Няма ядове кутията е ако е обслужвана редовно от предишните собственици де. Аз примерно много се дразнех като карах един Мл с типтроник щото си държа ръката на лоста и редовно без да се усетя го ограничавах до четвърта само да включва и все се стресирах да ли не се е преебало нещо.
Да не се изкажа неподготвен ама тази със селектора 1234<>D и типтроника -D+ са една и съща кутия (722.6)едната е с малко повече електроника май да беше.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни