Здравейте, колеги.Проблемът е следния.Скоро си закупих ц220 цди 2001г.Вчера реших да послушам малко музика в колата и бях оставил ключа на таблото и когато реших да я запаля -колата не искаше.Ключът се въртеше, но нищо не стана.След като отворих кутията с бушоните отпред, видях, че е изгорял първият бушон номер 15(предполагам е за запалването)и след като го смених с нов колата запали.Днес ми се случи същото нещо отново.Предишния собственик ми каза да не оставям ключа на таблото, защото дърпала много ток от ксеноните и за това горял бушона.Според мен това не е нормално.Някой има ли идея как може да се отстрани този проблем и евентуално къде?Благодаря ви предварително
Проблем с бушона за запалванеПроблем с бушона за запалване, когато ключа е на таблото
Started by antoanidis, 26 Sep 2013 - 20:34:07
17 replies to this topic
#1
Posted 26 September 2013 - 20:34
#3
Posted 27 September 2013 - 12:01
Не става.Бушона директно изгаря след като ставя ключа на таблото( за по-дълго време), защото фаровете са настроени да се пускат автоматично...след като се сложи ключа
#4
Posted 27 September 2013 - 13:36
Принципно ксенона харчи по-малко ток от халогенните крушки, така че не би трябвало да е там проблема. Ама по ми е странно това, че като сложиш ключа, тръгват фаровете. 203-ката няма такава опция. Дори и на авто режим фаровете трябва да тръгват след като запалиш. Само предполагам, но според мен някой си е играл доста за да направи такава щуротия. Иако е така, трябва да има допълнителни кабели и т.н. И най-вероятно бушона гори от пренапрежение , именно защото през него минава тая "доработка". Там е намерил "спеца" плюс, когато ключа е в патрона. Намери някой жичкаджия да погледне и да разкара тия допълнения.
Sent from my GT-S6810P using Tapatalk 2
Sent from my GT-S6810P using Tapatalk 2
#5
Posted 27 September 2013 - 15:13
Да.Ксеноновите фарове се включват, когато ключа е на таблото без да съм пуснал автото...така го бил нагласил от компютъра ми каза човека.Не знам колко е вярно, но щом казваш колега, че го няма като опция...ще потърся някой да видим какво става
#7
Posted 27 September 2013 - 19:01
Супер странно му е и на мен.
За чий му е на някой, да прави такова нещо. Защо ти е да светят фарове без запален двигател?
#9
Posted 28 September 2013 - 12:35
То и тва да е зора, може да врътне копчето, а не такива глупости...
Sent from my GT-S6810P using Tapatalk 2
Колега, стига с това кочпе, колата има опция за автоматични фарове, да се включат при стартиране на двигателя и без да се върти копчето, но не и само като се постави ключа .
#10
Posted 28 September 2013 - 15:24
Тaкa е г-н Генов....aмa трябвa дa стaртирaш...или поне дa предвижиш ключa нa позиция-1или 2.....тaкa ,че тукa стaвa думa зa некъквa ел.удурмa.
#11
Posted 28 September 2013 - 19:22
Колега Генов,
Виж последното изречиние от поста преди моя и ще разбереш защо съм го написал ;-). И за да не съм off: колега, за кадърен жичкаджия не би било проблем да разпознае допълнителни странни кабели там, къдего не им е мястото.
Sent from my GT-S6810P using Tapatalk 2
Виж последното изречиние от поста преди моя и ще разбереш защо съм го написал ;-). И за да не съм off: колега, за кадърен жичкаджия не би било проблем да разпознае допълнителни странни кабели там, къдего не им е мястото.
Sent from my GT-S6810P using Tapatalk 2
Edited by asenov_m, 28 September 2013 - 19:25 .
#12
Posted 04 October 2013 - 12:01
Колеги, днес пак ми изгоря бушона за запалването.Бях си включил подгряването на седалките, но загасих колата без да изключа от копчето и след като се върнах след 5 мин. бушона беше пак изгорял...много странно!
#13
Posted 04 October 2013 - 13:02
И още нещо, колега...
Музика можеш да слушаш в 203-ката (стига да си с оригиналния Бекер, разбира се) и без да слагаш ключа, просто натисни левия бутон (врътка) и радиото ще тръгне. Ще свири там 20 или 30 минути и ще изгасне само. Така си е направено. Всичко друго - невъзможност да тръгне, неспиране след определеното време и т.н. говори за допълнителна намеса по веригите, демек търси жичкаджия да види какво са натворили "специалистите"....
Най-големи бели правят алармаджиите, впрочем...
Музика можеш да слушаш в 203-ката (стига да си с оригиналния Бекер, разбира се) и без да слагаш ключа, просто натисни левия бутон (врътка) и радиото ще тръгне. Ще свири там 20 или 30 минути и ще изгасне само. Така си е направено. Всичко друго - невъзможност да тръгне, неспиране след определеното време и т.н. говори за допълнителна намеса по веригите, демек търси жичкаджия да види какво са натворили "специалистите"....
Най-големи бели правят алармаджиите, впрочем...
#14
Posted 06 October 2013 - 16:12
Пичове оказа се, че нещата нямат нищо общо с даване на контакт, слушане на музика и фаровете..Вчера бях в един сервиз и момчетата казаха, че по инсталацията всичко е ок .Бушонът, който изгаря фактически е след релетата и най-вероятно нещо става вътре в стартера, но без да се свали нищо не може да се разбере.Пробвахме в рамките на един час какво ли не, но този бушон не изгоря.Вчера сутринта след като дадох на контакт и да опитам да запаля, бушона беше изгорял.Явно гори, когато нещо стане там в стартера.Други пък ми казаха, че стартера или работи или не...И аз питам следното:Наистина ли е така?Диагностиката решение ли е на проблема?Дали може да се види този стартер дали работи като хората?
#15
Posted 07 October 2013 - 07:17
Проверете на коя линия е тоя бушон, проследете я и ще хванете проблема.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users