Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с бушона за запалванеПроблем с бушона за запалване, когато ключа е на таблото


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 antoanidis

antoanidis

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    C class 2.2 Cdi 2001

Posted 26 September 2013 - 20:34

Здравейте, колеги.Проблемът е следния.Скоро си закупих ц220 цди 2001г.Вчера реших да послушам малко музика в колата и бях оставил ключа на таблото и когато реших да я запаля -колата не искаше.Ключът се въртеше, но нищо не стана.След като отворих кутията с бушоните отпред, видях, че е изгорял първият бушон номер 15(предполагам е за запалването)и след като го смених с нов колата запали.Днес ми се случи същото нещо отново.Предишния собственик ми каза да не оставям ключа на таблото, защото дърпала много ток от ксеноните и за това горял бушона.Според мен това не е нормално.Някой има ли идея как може да се отстрани този проблем и евентуално къде?Благодаря ви предварително


  • 0

#2 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Posted 27 September 2013 - 07:31

Следващия път пробвай просто да извадиш ключа и да го сложиш пак. Дърпа ток дръжки. Музиката да, ама не и ключа като само е в патрона. Просто като престои 1 минута в патрона не дава да запалиш. Вадиш, слагаш и ГАЗ ;)

Sent from my GT-S6810P using Tapatalk 2
  • 1

m19269.gif


#3 antoanidis

antoanidis

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    C class 2.2 Cdi 2001

Posted 27 September 2013 - 12:01

Не става.Бушона директно изгаря след като ставя ключа на таблото( за по-дълго време), защото фаровете са настроени да се пускат автоматично...след като се сложи ключа


  • 0

#4 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Posted 27 September 2013 - 13:36

Принципно ксенона харчи по-малко ток от халогенните крушки, така че не би трябвало да е там проблема. Ама по ми е странно това, че като сложиш ключа, тръгват фаровете. 203-ката няма такава опция. Дори и на авто режим фаровете трябва да тръгват след като запалиш. Само предполагам, но според мен някой си е играл доста за да направи такава щуротия. Иако е така, трябва да има допълнителни кабели и т.н. И най-вероятно бушона гори от пренапрежение , именно защото през него минава тая "доработка". Там е намерил "спеца" плюс, когато ключа е в патрона. Намери някой жичкаджия да погледне и да разкара тия допълнения.

Sent from my GT-S6810P using Tapatalk 2
  • 0

m19269.gif


#5 antoanidis

antoanidis

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    C class 2.2 Cdi 2001

Posted 27 September 2013 - 15:13

Да.Ксеноновите фарове се включват, когато ключа е на таблото без да съм пуснал автото...така го бил нагласил от компютъра ми каза човека.Не знам колко е вярно, но щом казваш колега, че го няма като опция...ще потърся някой да видим какво става


  • 0

#6 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Posted 27 September 2013 - 17:14

100% невъзможно да е от настройка. Копчето е на 0, а фаровете да работят. Нема как да стане без преработка.

Sent from my GT-S6810P using Tapatalk 2
  • 0

m19269.gif


#7 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 27 September 2013 - 19:01

Супер странно му е и на мен.

За чий му е на някой, да прави такова нещо. Защо ти е да светят фарове без запален двигател?


  • 0

#8 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Posted 27 September 2013 - 19:34

То и тва да е зора, може да врътне копчето, а не такива глупости...

Sent from my GT-S6810P using Tapatalk 2
  • 0

m19269.gif


#9 vasil.genov

vasil.genov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz X204 GLK 320 CDI 4matic
Garage View Garage

Posted 28 September 2013 - 12:35

То и тва да е зора, може да врътне копчето, а не такива глупости...

Sent from my GT-S6810P using Tapatalk 2

Колега, стига с това кочпе, колата има опция за автоматични фарове, да се включат при стартиране на двигателя и без да се върти копчето, но не и само като се постави ключа .


  • 0

#10 stefcho kralev

stefcho kralev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    мерцедес Ц 220 ЦДИ 2003 год.Авангард

Posted 28 September 2013 - 15:24

Тaкa е г-н Генов....aмa трябвa дa стaртирaш...или поне дa предвижиш ключa нa позиция-1или 2.....тaкa ,че тукa стaвa думa зa некъквa ел.удурмa.
  • 0

#11 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Posted 28 September 2013 - 19:22

Колега Генов,
Виж последното изречиние от поста преди моя и ще разбереш защо съм го написал ;-). И за да не съм off: колега, за кадърен жичкаджия не би било проблем да разпознае допълнителни странни кабели там, къдего не им е мястото.

Sent from my GT-S6810P using Tapatalk 2

Edited by asenov_m, 28 September 2013 - 19:25 .

  • 0

m19269.gif


#12 antoanidis

antoanidis

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    C class 2.2 Cdi 2001

Posted 04 October 2013 - 12:01

Колеги, днес пак ми изгоря бушона за запалването.Бях си включил подгряването на седалките, но загасих колата без да изключа от копчето и след като се върнах след 5 мин. бушона беше пак изгорял...много странно!


  • 0

#13 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Posted 04 October 2013 - 13:02

И още нещо, колега...
Музика можеш да слушаш в 203-ката (стига да си с оригиналния Бекер, разбира се) и без да слагаш ключа, просто натисни левия бутон (врътка) и радиото ще тръгне. Ще свири там 20 или 30 минути и ще изгасне само. Така си е направено. Всичко друго - невъзможност да тръгне, неспиране след определеното време и т.н. говори за допълнителна намеса по веригите, демек търси жичкаджия да види какво са натворили "специалистите"....
Най-големи бели правят алармаджиите, впрочем...
  • 0

#14 antoanidis

antoanidis

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    C class 2.2 Cdi 2001

Posted 06 October 2013 - 16:12

Пичове оказа се, че нещата нямат нищо общо с даване на контакт, слушане на музика и фаровете..Вчера бях в един сервиз и момчетата казаха, че  по инсталацията всичко е ок .Бушонът, който изгаря фактически е след релетата и най-вероятно нещо става вътре в стартера, но без да се свали нищо не може да се разбере.Пробвахме в рамките на един час какво ли не, но този бушон не изгоря.Вчера сутринта след като дадох на контакт и да  опитам да запаля,  бушона беше изгорял.Явно гори, когато нещо стане там в стартера.Други пък ми казаха, че стартера или работи или не...И аз питам следното:Наистина ли е така?Диагностиката решение ли е на проблема?Дали може да се види този стартер дали работи като хората?


  • 0

#15 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 07 October 2013 - 07:17

Проверете на коя линия е тоя бушон, проследете я и ще хванете проблема. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users