Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с ускоряванетоНатискам педала на газта до дупка, но колата ускорява само до 120км/час и не повече.

ускорение въздушен филтър датчик ограничител скорост

  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 rosedew

rosedew

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:Berlin
  • Автомобил:
    Mercedes A 2002, 170CDI

Posted 23 September 2013 - 00:38

Здравейте, имам проблем с Mercedes A, 2002, 170 CDI.

Натискам педала на газта до дупка, но колата ускорява само до 120км/час и не повече. Стрелката замира на 120 и не мръдва, а при баир дори губи скорост. Случвало се е и преди, но тогава ускоряваше само до 80км, проблемът изчезна от само себе си след няколко дена, но сега е постоянен. Изглежда, като че ли има някакъв ограничител, който се активира, но не мога да разбера причината. Ще съм благодарна ако някой може да ми помогне със съвет и насоки какво може да е причината.


  • 0

#2 bobiai

bobiai

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S55 AMG-2002г. A140-2002г.

Posted 23 September 2013 - 09:50

Може би горивния филтър е за смяна.Ако е сменяван скоро-диагностика!


  • 0

#3 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 23 September 2013 - 10:01

Другото за което се сещам,провери дали темпомата не ти е ограничен до тази скорост.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#4 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,421 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Posted 23 September 2013 - 10:05

Имах такъв проблем с аудито, на 2500 оборота умираше - влизаше в авариен режим и компа гасеше поне 30 коня, оказа се че катализатора е тръгнал да излиза през кюнците, и ламбда сондата дава кофти инфо към компютъра. Провери си генерацията - ако катализатора ти загрява до червено го скуби.


Edited by Мишо, 23 September 2013 - 10:11 .

  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 23 September 2013 - 14:11

Нещо не светва ли на таблото?

 

Отваряш капака, поглеждаш в дясно на мотора и проследяваш всички вакумни маркучи които излизат от него и тръгват по посока на шоферският фар - малко са - единият влиза в клапан....там мисля че е проблема, вероятно има напукан или изваден гумен накрайник.

 

Успех! ;)


  • 5


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 dankovvv

dankovvv

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W169 2009

Posted 29 September 2013 - 10:02

Като споменахте "горивен филтър", той на какъв пробег се сменя, защото до колкото имам инфо, е с удължен пробег ?


  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 29 September 2013 - 10:45

Аз сменям на следния принцип:

масло, маслен, въздушен, купе: 10х.км.

горивен филтър: 30х.км.

антифриз: 2 години

масло на диф, скорости, хидравлика, спирачна течност: м/у 30 и 60х.км. въпреки,че скоро не съм се задържал с кола толкова километри, че да сменя втори път.

 

Принципно при наскоро купена кола, се сменят всички течности, освен ако няма 100% индикация, че са сменени наскоро. Новите са кекави много и си искат сериозно обслужване с голяма молитва всичко да е наред.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 bobiai

bobiai

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S55 AMG-2002г. A140-2002г.

Posted 30 September 2013 - 07:53

Като споменахте "горивен филтър", той на какъв пробег се сменя, защото до колкото имам инфо, е с удължен пробег ?

По принцип се сменя на 30 х.км.,ама с нашите горива може и по често,не е грешка.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: ускорение, въздушен филтър, датчик, ограничител скорост

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users