
Мнение за акумулатор
Започната от PValkov, 21 сеп 2013 - 19:13:30
40 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 септември 2013 - 19:13
Дадоха ми Varta G7 Blue Dynamic 12V 95Ah 830A(en)
Автомобила е c220 cdi combi 2006 143 или 150 кня, нз още точно кое е :/ Автомат, Авантард изпълнение
И се доверих и го взех, и като реших да чукна на калкулатора в нета, ми излизат други за моя бенц, та проблем ли е, че грам не разбирам...
Автомобила е c220 cdi combi 2006 143 или 150 кня, нз още точно кое е :/ Автомат, Авантард изпълнение
И се доверих и го взех, и като реших да чукна на калкулатора в нета, ми излизат други за моя бенц, та проблем ли е, че грам не разбирам...
#2
Публикувано 21 септември 2013 - 20:02
Ако се събере, няма драма.
Какви пари го плати?
#3
Публикувано 21 септември 2013 - 20:07
365 лв. От познат, после видях в нета са по 311лв. и по ефтини...
#4
Публикувано 21 септември 2013 - 20:15
Обикновенно така става с познатите.
Не хапи този,който може да те изяде.
#5
Публикувано 21 септември 2013 - 20:23
Размери (Д,Ш,В) 353x175x190 мм - Това го дават за моя Мерцедес
А този който ми дадоха е -
Размери (Д,Ш,В) 306x173x225 мм
Да се занимавам ли да го сменям ?
А този който ми дадоха е -
Размери (Д,Ш,В) 306x173x225 мм
Да се занимавам ли да го сменям ?
#6
Публикувано 22 септември 2013 - 08:40
Смело слагай и карай! Това не е масло за СК та да му търсиш точния заместител. Колкото повече Ач толкова по-добре. Само внимателно прочети дали е стартерен, оловен с киселина, защото съм виждал (макар и много отдавна) в американски автомобил акумулаторче с размери за 30Ач а беше 115 и се оказа, че е алкален. В твоя случай размерите подсказват, че няма проблем. Напоследък се произвеждат гелови акумулатори (също оловни) предназначени за UPS, които изглеждат като стартерните. Те са двойно по-скъпи (експлоатационният им живот е над 10год.) , но не са предназначени да работят като стартерни, а като буферни. Работата е че се крадат от клетките на GSM операторите и после се пласират. Такъв акумулатор може да се ползва при по-голям запас от Ач и ако температурата му не се качва повече от 25 градуса..
Този пост е редактиран от ikarlo: 22 септември 2013 - 08:43
#7
Публикувано 22 септември 2013 - 09:25
Смело слагай и карай! Това не е масло за СК та да му търсиш точния заместител. Колкото повече Ач толкова по-добре. Само внимателно прочети дали е стартерен, оловен с киселина, защото съм виждал (макар и много отдавна) в американски автомобил акумулаторче с размери за 30Ач а беше 115 и се оказа, че е алкален. В твоя случай размерите подсказват, че няма проблем. Напоследък се произвеждат гелови акумулатори (също оловни) предназначени за UPS, които изглеждат като стартерните. Те са двойно по-скъпи (експлоатационният им живот е над 10год.) , но не са предназначени да работят като стартерни, а като буферни. Работата е че се крадат от клетките на GSM операторите и после се пласират. Такъв акумулатор може да се ползва при по-голям запас от Ач и ако температурата му не се качва повече от 25 градуса..
Ти си истинска енциклопедия бе колега ! Мерси !
#8
Публикувано 22 септември 2013 - 10:38
Върнах му акомулатора, ще взимам от друго място Moll 100ah за 260 лв. и по-добър за моя мерц точно. И 3 години гаранция, а къде са 370 лв. и 2 год. гаранция....
#9
Публикувано 22 септември 2013 - 12:53
И другият акУмулатор щеше да стане, но така е по-добре
ПП: Колата е фейслифт, щом е 2006 и е 150 коня
#10
Публикувано 22 септември 2013 - 21:35
Пак да отидеш при същия продавач, да си пазаруваш на "специални цени" като за познат
Добре си направил, че си го върнал.
#11
Публикувано 24 септември 2013 - 17:02
Сега се оказа, че на стария акумулатор му е нямало нищо, новия паднал през нощта в сервиза, нещо тегли много ток и сега го закарах на майстор да го жичка, да видим какво е....дано не е сериозно
#12
Публикувано 24 септември 2013 - 18:20
Трудно ще попаднеш на очевадно менте акумулатор. Т.е. и да не е трудно, няма да си проличи за няколко дни или седмици.
Обикновено в колите е проблема. Един приятел ми развиваше теориите, че трябвало да се сваля акумулатора, ако една кола не се кара над 2 дни...
Пълни глупости.
В последствие, колата му се озова при мой приятел и се оказа, че радиото е свързано вероятно от гъзорък клошар. Не можеше да е вързано по-грешно. Реално нямаше никакъв проблем нито в набедения за менте Bosch, нито в алтернатора. Акумулаторът е в моята кола сега и си го карам щастливо. Поне него си свалих
Ето и един доста удобен сайт за батерии: http://www.akumulatori.bg/
Аз си харесах едно Exide-че от там. 50лв. по-скъп от Gigawatt-a... не съм преценил още кое от двете, но вероятно Exide-a. От Gigawatt също съм много доволен.
Преференциалният ми списък с батерии е следният: (тестван на мои коли)
- Exide Premium - Номер едно в листа ми. Сигурно вече е 5-6 годишен, новият собственик никога не го е зареждал и няма никакви драми)
- Gigawatt - (имат само една серия). На SLK-то ми беше. Не карано 2 месеца, бодваш ключа и пали. Също никога не съм го зареждал.
- Bosch S5 Silver - Вероятно е 3 годишен вече, причината да не е над Gigawatt-a в личната ми класация е, че масово ги нарочват за ментета. Реално съм го заредил веднъж, когато го свалих от старото БМВ с утечката... и само си карам. Колата се случва да не се пали по 2 седмици редовно. Няма никакви грижи.
И никакви проблеми при мен с Banner, но купих един за баща ми... Колата си зарежда добре, стартерът е изряден, зарежда се със същото зарядно на Einhell като моето на всеки 2 седмици, ако не се кара много... И просто не става. Няма утечки по колата, няма нищо. Просто го считам за менте. Същото поведение съм виждал при Монбат и Искра, които никога не бих си купил повече. Ако ще да използват технология на НАСА при тях.
#13
Публикувано 24 септември 2013 - 19:24
Оказа се че мерцедеса харчи по 5 ампера на час, както е изключен...за една нощ му пада акумулатора... Майстора каза че е гледал основните и очевидните места, където ставали такива проблеми, но няма нищо...на компютъра няма никакъв проблем...трябвало му време да го види и остава при него. Съмняваме се да не е изгорял ГПС(ако има такъв) и да хаби много ток или динамото нещо...нз. Печка няма колата, поне по спецификации на рамата и гпс не пише да има...ебеш ли го... Дано намери проблема иначе ще трябва друг майстор да търся да я разглобява цялата :/
#14
Публикувано 24 септември 2013 - 19:53
Мой познат с С220 CDI купе имаше същите ядове, всяка нощ му падаше акумулатора. Оказа се модула за автоматично включване на фаровете.
#15
Публикувано 24 септември 2013 - 20:36
Оказа се че мерцедеса харчи по 5 ампера на час, както е изключен...за една нощ му пада акумулатора...
Има едни клещи, казват им токови. Щипват се около кабела (примерно на минуса) на акумулатора при изваден ключ, при затворени врати и преден капак, натиска се бутончето на багажника за да угасне осветлението, включва се алармата и се мери тока. 5 минути след включване на алармата консумацията трябва да е 10 - 40 mA (0.01 - 0.04А). Ако е повече, почват да се вадят предпазителите и така се хваща лакомника. Трябва да се има предвид, че не всички токови клещи стават за мерене на постоянен ток. Трябва да могат да мерят "DC". При мерцедес е доста пипкава работа, щото предпазителите са мноо..го и ги има на различни места. Ако уредбата може да свири при изваден ключ, често е причина да скапе акумулатора.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни