Има едни клещи, казват им токови. Щипват се около кабела (примерно на минуса) на акумулатора при изваден ключ, при затворени врати и преден капак, натиска се бутончето на багажника за да угасне осветлението, включва се алармата и се мери тока. 5 минути след включване на алармата консумацията трябва да е 10 - 40 mA (0.01 - 0.04А). Ако е повече, почват да се вадят предпазителите и така се хваща лакомника. Трябва да се има предвид, че не всички токови клещи стават за мерене на постоянен ток. Трябва да могат да мерят "DC". При мерцедес е доста пипкава работа, щото предпазителите са мноо..го и ги има на различни места. Ако уредбата може да свири при изваден ключ, често е причина да скапе акумулатора.
Еми сигурно, маистора е читав, къдет я оставихме, за 1-2 часа неможа да немри проблема и стана вечер и каза че трябва по-обстоино да я огледа, и тои ги каза тея неща, че е доста пипкава работа