Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
- - - - -

Мнение за акумулатор


  • Please log in to reply
40 мнения по тази тема

#16 PValkov

PValkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C220 CDI 2006

Публикувано 24 септември 2013 - 20:55

Има едни клещи, казват им токови. Щипват се около кабела (примерно на минуса) на акумулатора при изваден ключ, при затворени врати и преден капак, натиска се бутончето на багажника за да угасне осветлението, включва се алармата и се мери тока. 5 минути след  включване на алармата консумацията трябва да е 10 - 40 mA (0.01 - 0.04А). Ако е повече, почват да се вадят предпазителите и така се хваща лакомника. Трябва да се има предвид, че не всички токови клещи стават за мерене на постоянен ток. Трябва да могат да мерят "DC". При мерцедес е доста пипкава работа, щото предпазителите са мноо..го и ги има на различни места. Ако уредбата може да свири при изваден ключ, често е причина да скапе акумулатора. 

 

Еми сигурно, маистора е читав, къдет я оставихме, за 1-2 часа неможа да немри проблема и стана вечер и каза че трябва по-обстоино да я огледа, и тои ги каза тея неща, че е доста пипкава работа :(


  • 0

#17 PValkov

PValkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C220 CDI 2006

Публикувано 25 септември 2013 - 11:22

Оказа се че Динамото консумира много ток, айде петък на друг майстор, дано събота-неделя да я покарам тая кола най накрая....
  • 0

#18 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 септември 2013 - 12:30

глупости. пробвай да си представиш какво правят динамо за фар на колело, приеми че при колата е почти същото и си представи как е възможно динамото да консумира много ток.


  • 0

#19 PValkov

PValkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C220 CDI 2006

Публикувано 25 септември 2013 - 13:56

Не знам не разбирам, майстора показа, дебелия кабел, който отива за динамото и каза че само той черпи толкова ток, разглобил е всичко и каза че само там е завишената консумация. Ама не може да пипа там и само един човек можел да свърши работата. Сигурно от Варна всички с мерцедес го знаят, работил е преди в Мерцедес но е отворил свой сервиз, пътя за каменар някъде там :/
  • 0

#20 PValkov

PValkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C220 CDI 2006

Публикувано 25 септември 2013 - 13:58

Проблема е че чак в петък, че имал мн коли тоя, дано стане бърже. Тая кола в петък я взех, понеделник регистрирах...още немога я кача на магистралата...ебати
  • 0

#21 PValkov

PValkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C220 CDI 2006

Публикувано 27 септември 2013 - 15:25

Развитие по проблема
Изгоряло нещо нагревателя и черпел ток.:/ Случвало се много често. Нямало смисъл да се копува нов за маса пари, почти мерцедес с работещо такова нямало, щото било безполезно. Само за по-студените страни. Решение -изолиране на този нагревател, само че грешка, която неможе да се изтрие остава в компа. Надявам се да да покарам колата през уикенда за пръв път :))))
  • 0

#22 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 септември 2013 - 15:29

Развитие по проблема
Изгоряло нещо нагревателя и черпел ток.:/ Случвало се много често. Нямало смисъл да се копува нов за маса пари, почти мерцедес с работещо такова нямало, щото било безполезно. Само за по-студените страни. Решение -изолиране на този нагревател, само че грешка, която неможе да се изтрие остава в компа. Надявам се да да покарам колата през уикенда за пръв път :))))

Нагревателя на задното стъкло ли?


  • 0
Публикувано изображение

#23 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 септември 2013 - 15:33

Може би е този за антифриза.
А това, че нямало работещ на Мерцедес въобще не е вярно. И може да се изключи от опциите на таблото. Той се включва при температури под 5 градуса ( ако за него говорите де)

Този пост е редактиран от drjivago: 27 септември 2013 - 15:35

  • 0

#24 PValkov

PValkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C220 CDI 2006

Публикувано 27 септември 2013 - 15:36

Може би е този за антифриза.

Да точно този, прощавайте невежеството ми
Ами той се е прецакал напално и черпи 5ампера на час, или смяна с нов или изолиране, човека е работил в мерцедес и ги чатка нещата, каза че е правил 30тина с такъв проблем по този начин. И каза че бая пара ще ми излезе смяната с нов, и било голяма игра да се смени, ако намеря по моргите. Ориентировачно колко струва тая джаджа ?

Този пост е редактиран от PValkov: 27 септември 2013 - 15:44

  • 0

#25 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 27 септември 2013 - 15:56

... човека е работил в мерцедес и ги чатка нещата, ...

 

Според мен човека те качва на джанката круши да береш .


  • 0

#26 PValkov

PValkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C220 CDI 2006

Публикувано 27 септември 2013 - 16:15

Според мен човека те качва на джанката круши да береш .


Защо така ? И съвет ?
  • 0

#27 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 септември 2013 - 22:38

Или те качва на джанката, или ти кара малко неебателно нещата ;)

Ще си позволя да съм малко по-директен:

При колите има няколко положения:

1. Купуваш си нова кола и не ти пука, мъкнеш я при дилъра за добро или за лошо... Не че е безпроблемно, но минимизира твоята въвлеченост в решаването на проблемите.

2. Дама си (очевидно не си), като се счупи нещо, хващаш гаджето/съпруг/приятел да оправя до колкото е възможно.

3. Хващаш и се ровиш и ти с 2 основни идеи:

  а> да добиеш представа кога те качват на джанката.

  б> доста често излиза по-евтино и по-малко рисковано да имаш идея за какво става въпрос. Така взимаш аргументирани решения кое, какво, защо, как и т.н.

 

Акумулатора... пишеш какво търсиш в Гугъл и резултатите излизат. След половин час четене вече имаш аргументирано решение, което те устройва максимално.

5Амп-а от някакъв нагревател... Кой нагревател е това? Аз досега не съм срещал за такъв проблем из нета... И изведнъж пича те хваща и на клона, че се разваляло редовно. Ами може и да има такъв масов проблем и никой да не се е оплакъл. Не го изключвам като вариант, ама вземи първо поразпитай тоя човек право куме в очи, аджеба... за кое точно говори. Снимай го с телефона, качи снимката тук, ако наистина е заминал, лошо няма, всичко се намира.

 

Ама как ще отидеш по моргите да го търсиш? Ще им кажеш "майстора каза един нагревател, дето много се развалял при Мерц"... ми те ще ти продадат нагревател от домашен бойлер, ако им кажеш това. А после сети се как се връща нещо в морга ;)

 

Затова, стегни се, разпитай здраво, виж кое какво е според твоя майстор и... ако наистина е то, добре.

Споко, ще я караш... аз по последната кола налях над 1000лв. в обслужване преди да изляза спокойно извънградско.


  • 1

#28 PValkov

PValkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C220 CDI 2006

Публикувано 01 октомври 2013 - 19:03

Ами нагревателя за антифриза, който се включвал под 5 градуса, той е смукал този ток. Аз не знам свещ ли е, ко е тва животно, доверих се на майстора, отвърден във Варна, спец по мерцедесите и от познати го знам. Проблема го няма вече си я карам от няколко дена. Но да като я взех по обслужването ~1000 лева + малко заминаха...

Да не правя нова тема. Както си карам понякога Музиката ми се намаля до минимум, и се чува мн слабо и не иска да увеличава, нито от волана ни от навигацията. А снощи като я пуснах се чу едно БУМ и започна яко да пръщи, изключих колата, запалих и се оправи нормално пак. И го прави този номер от време на време, и ще ходя при същия майстор пак.
Искам да нямам изпращане като заключвам колата, а само при посрещане да светят габаритите, и фаровете да са на ауто и като са на 0, сами да се пускат при палене. На един авер е-класата, му го е направил, та и мен ще ме кефи така.
А .. да и след 3 майстора, откакто я взех в движвние, нещо трака, като часовник тик так... според скоростта на колата по-бързо и бавно съответно. Предполагам 7годишна кола, може от кво ли не да е, само аз колкото можах установих че не е по гумите/джантите секртни болтове, нищо от багажника :/

Този пост е редактиран от PValkov: 01 октомври 2013 - 19:17

  • 0

#29 PValkov

PValkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C220 CDI 2006

Публикувано 08 октомври 2013 - 09:37

Да не правя новя тема, реших да си поспамя в тая, та какво правят тези бутони и как да разбера бачкат ли. Тея за алармата мисля са, ама няма ефект дали ги натискам или не, немога я разбера кога свири :/ един път се разсвири като оставих мойта вътре.
Прикачен файл  1381217593915.jpg   49,69K   8 Брой сваляния
Прикачен файл  1381217503757.jpg   61,89K   6 Брой сваляния

И още един въпрос, как да си настроя часовника, напред с два часа е ;/
Поздрави.

Този пост е редактиран от PValkov: 08 октомври 2013 - 09:38

  • 0

#30 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 октомври 2013 - 10:22

първият е за да изключиш алармата при теглене или обемните датчици.

 

с втория пускаш потока от въздух през допълнителните филтри. ти най вероятно не си ги сменил и ще познаеш по миризмата.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

Зареждане...