Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с високо налягане на турбото


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 tony.enchev

tony.enchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 21 септември 2013 - 12:47

Здравейте колеги, моля за съдействие!

 

От няколко дни автомобилът ми /W203 220CDI avtomat 2006 г /  издава силен шум подобно на пукане на въздух от освободено налягане . Когато автомобилът се натовари и включи се турбината при обороти над 1800 при отпускане на газта се чува силен шум от освободено налягане на въздух , подобно на пукащо гъргорене  в областта на въздушния филтър. За да превключи на 3-та предавка вдига до 3200 оборота. Изгуби мощност, увеличи с 2 л. разхода, в ниските обороти 1500-2200 прекъсва, работи шумно. Направихме компютърна диагностика - никакви записани грешки. Направихме профилактика на турбината в специализиран турбо-сервиз. Шума от силен и пукащ стана гъргорещ, но нищо друго не се подобри. Отново диагностика. Пак нищо записано на компютъра. Експериментирахме с нов оборотен дебитометър –няма промяна. В движение влезна в авариен режим – 60 км/ч 2000 оборота. Тогава записа грешка - високо налягане. Изчистих ЕGR . Пак същото. В „Реал турбо” провериха електронното управление на трубината – работи нормално. Но монтирана на колата турбината пренадува – високо налягане и от защитния клапан изпуска налягане. Диагностика в БС - няма грешки . Някой имал ли е подобен проблем? Моля за помощ и идеи ? 


  • 0

#2 ELTONY

ELTONY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    S203 270CDI 2001

Публикувано 24 септември 2013 - 08:37

Здравей колега Тествахте ли колата в движение Ако желаеш заповядай в пловдивския офис на Реал Турбо да проверим колата в движение с Стар Диагноза 0888217763


  • 0

#3 tony.enchev

tony.enchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 28 септември 2013 - 09:45

Здравей Колега,

турбото в Пловдив го диагностицираха и сервизираха точно сервиза на Реал Турбо  /Митко от К2 ви го донесе/ .

В Реал Турбо в София  направиха диагностика и на електронното му управление Hella - и всичко е ОК.

Сменихме и дебитомера .

Тестваха колата и в движение и на място няколко пъти със Стар Диагноза. 

И всичко е ОК , а колата не работи нармално, прекъсва , забива  и връща налягане. 

Вече 2 седмици вися по сервизи , давам пари - а нищо на практика.

Ако можеш да помогнеш звъни -0888 307069


  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 28 септември 2013 - 17:20

от колко време я имаш колата

някой преди теб да не я е тунинговал


  • 0

#5 tony.enchev

tony.enchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 29 септември 2013 - 17:34

от


имам я от почти година - не е тунингована. 


  • 0

#6 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 29 септември 2013 - 21:25

нещо не мога да ги схвана обясненията

как така пука във въздушния филтър

сигурен ли си че там е пукането

датчика за налягането на турбото

този който е на тръбите мерихте ли го

сравнихте ли го с механичен

и кой клапан изпуща налягане

твоето турбо е с променлива геометрия

и няма клапан


  • 1

#7 tony.enchev

tony.enchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 01 октомври 2013 - 21:15

Смениха и този датчик. Пак нищо.

Явно турбината влиза в авариен режим и оставя отворена и връща налягането обратно.

Свалихме и дюзите , тест в БОШ сервиз и те са ОК.

Вече ми идва вповече.


  • 0

#8 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 02 октомври 2013 - 18:23

да си премахвал филтър и катализатор


  • 0

#9 tony.enchev

tony.enchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 04 октомври 2013 - 18:53

не , колата не е пипана


  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 05 октомври 2013 - 18:35

Турбината пренадува и влиза в авариен тежим често от проблемен маркуч,но чак да пука не съм чувал.Но иначе е нормално при такъв проблем да забива и да вдига разход.Да поразглобят малко и да проверят всички маркучи-малко по-трудоемко е от подмяна на части на хаос но все пак.


  • 0

#11 ivov

ivov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Кюстендил

Публикувано 25 август 2016 - 10:52

Колега установи ли се какъв е проблема? Защото и аз имам подобен проблем и никой не може да ми каже от какво е.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни