Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с автомат, W211, 270 Cdi, насича на ниски обороти и висока предавка


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 18 септември 2013 - 21:28

Здравейте,

Имам следния проблем със w211, 270 cdi, '02.
Когато е ниски обороти(и най-често на висока предавка), ако подам съвсем леко газ, колата не поема веднага, а почва да придърпва, 2,3,4 пъти и след това поема. Също се вижда на оборотомера, стрелката как играе в такт с придърпването. Маслото незнам от кога не е сменяно, скоро взех колата, на 200к км. В сервиз за скоростни кутии във Варна, казаха че е хидротрансофрматор.
Незнам да ли е от значение, но от 80 до 100км/ч някаде се чува едно виене, за него казаха, че е диференциал.

Казаха ми, че ако сменя маслото на кутията, заради разваления хидротрансформатор тотално да не тръгне, или да му скъся още повече живота.
Все пак цената при смяна на масло с промивка е една, а за ремонт на хидротрансформатор е друга smile.gif

Предложения, идеи?
Благодаря за отделеното време!


  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 18 септември 2013 - 22:17

на диагностиката има опция за изключване

блокажа на хидротрансформатора

изключвате го и пробвате ако го няма

прихълцването значи е от него

и ако е от него има начин да се изключи постоянно

и поне аз знам коли дето са минали по 20 000 км и още карат


  • 2

#3 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 18 септември 2013 - 22:44

Стардиагностик? Какво ще е поведението на колата, ако се кара с изключен "блокаж" на трансформатора, вреди ли на нещо?

Ако маслото е старо, симптомите други ли са?


  • 0

#4 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 19 септември 2013 - 01:25

Това не са симптоми на старо масло :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#5 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 септември 2013 - 08:52

Стардиагностик? Какво ще е поведението на колата, ако се кара с изключен "блокаж" на трансформатора, вреди ли на нещо?

Ако маслото е старо, симптомите други ли са?

Поведението на колата ще е като на старите автоматици, малко завишен разход на гориво, по ниска максимална скорост с около 10 - 15 %

Няма да счупиш кутията

Но провери дали е хидротрансформатора? 

Ако се окаже че е от него се увери, че се управлява коректно!+


  • 1

#6 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 14 октомври 2013 - 14:48

Привет,

Ремонтираха въпросния хидротрансформатор в сервиз и нещата се оправиха. Сега скоростната кутия е по-чувствителна и не сменя със закъснения, също и не насича.

Обаче излезе друг проблем :( когато колата се кара на ниски обороти(под 1500) и се подава малко газ, се чува силна вибрация/шум, дори когато колата е по инерция се чува пак шум. Другото е, че когато се спре рязко в покой, се чува нещо наместване под колата(резервната гума е на място и няма какво да се мести в багажника :) ). Когато се подаде газ, не се усеща нищо, но при малко подаване на газ, при лека натовареност на скоростната кутия има шумове с вибрации.


  • 0

#7 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 14 октомври 2013 - 15:44

какво значи ремонтираха

поне аз незнам в БГ за правят читав ремонт

на хидротрансформатор - с баланс и т.н.


  • 1

#8 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 октомври 2013 - 16:57

Правят ги в БГ, но как... повечето пъти са сполучливи. 

На мен ми се е случвало да рекламирам хидротрансформатор който е рециклиран в софия. не в Джемини.

 

Огледай работата на механиците, дали всичко след качването на кутията хванато.

Ако всичко е ок не се колебай, рекламирай турбината. При мен се получи същото след рециклажа само че на 7 г троник.

Останаха вибрации при ниски обороти.

 

Иначе за джемини съм чувал позитивни неща относно рециклираното на х. трансформатори.


  • 0

#9 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 14 октомври 2013 - 17:58

Сервиза е МиД Авто (Варна), отидох там, защото доста положителни мнение съм чувал за тях. Занимават се с ремонт на скоростни кутии. Казаха ми, че може да са тампони, но преди да влезе в сервиза тия шумове ги нямаше на 100%. Утре ще я вкарат пак за проверка да видим какво ще "излезе".


  • 0

#10 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2013 - 10:53

Какво стана след проверката, има ли още вибрации?


  • 0

#11 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 30 октомври 2013 - 23:30

Излишна смяна, тампоните не бяха първа младост, но полза никаква! Има си този шум/вибрация на ниски обороти, доста добре се чува.

Откакто съм взел колата, върви на ниски обороти. Сменя на ниски при "галене" на педала, мога да я карам на 1000,1100 оборота и на тези ниски обороти се чува тази вибрация... дали от кардана дали от скоростната кутия идва незнам. От сервиза казват, че скоростната кутия е 6, а това било проблем, че върви на много ниски обороти. Въпреки това преди да влезе в сервиза колата вървеше по същия начин но тоя шум на 100% го нямаше. И преди и след ремонта се записва грешка за преплъзване на кутията.

Незнам дали има нещо общо начина на смяна на предавки, но ЕГР-а не е изолиран софтуерно, само е "затапен". Колата не влиза в авариен режим(1 път на 1000км), но записва грешки за ЕГР-а.

При ремонта, освен хидротрансформатор е ремонтирано и клапаново тяло.


  • 0

#12 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 31 октомври 2013 - 18:36

с ремонтирано хидро е така

и като са сваляли кутията поне да буха

проверили и съединителите

а сега приплъзва и айде всичко от начало


  • 1

#13 bracheda

bracheda

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W211 320CDI 2004

Публикувано 02 ноември 2013 - 11:12

Това не са симптоми на старо масло :)

 

Здравей, би ли казал, какви са симптомите на старо масло? :)


  • 0

#14 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 13 ноември 2013 - 20:10

Освен шума, другия проблем е, че колата върви на много ниски обороти, 1000-1100. Много често се случва, да качи на горна предавка докато е на много ниски обороти и кутията след това блокирва - остава на една предавка и спира да сменя предавки докато не се изгаси/запали отново.

Това, че ЕГР-а е "затапен", но софтуерно не е изолиран и постоянно се записва грешка оказва ли влияение в работата на скоростната кутия?


  • 0

#15 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 10:36


 Много често се случва, да качи на горна предавка докато е на много ниски обороти и кутията след това блокирва - остава на една предавка и спира да сменя предавки докато не се изгаси/запали отново.

 

 

 

Това преди ремонта на турбината го е нямало, нали?

---------------------------------

 

 

 

Обаче излезе друг проблем :( когато колата се кара на ниски обороти(под 1500) и се подава малко газ, се чува силна вибрация/шум, дори когато колата е по инерция се чува пак шум.

 

. Когато се подаде газ, не се усеща нищо, но при малко подаване на газ, при лека натовареност на скоростната кутия има шумове с вибрации.

 

Не знам дали ще съм прав но според мен кутията не е монтирана правилно - по-точно турбината.. и е станала по-голяма беля. Дано не съм!

 

След ремонта на турбината те ли си качиха кутията?

 

Ако не, лесно ли влезе кутията?

-------------------------------------------------

 

Скоро ремонтирахме кутия със същият проблем - шум - авариен режим от неправилен монтаж и проблема беше строшена помпа от която идваха шумовете.

 

Бяха отворили кутията, видели че всичко е лъскаво вътре и я бяха затворили със убеденост че и няма нищо....но при качването - грешат в позицията на турбината, кутията не им влиза леко, прикарват със сила и зор и прас...трошат помпата.

 

Като я отварях кутията пукаше - беше минала 80 км и не е текла.

-------------------------------------------------

 

Аз мисля че след като насичането е изчезнало, турбината ти е ремонтирана успешно но не е сглобена правилно.  Що да вибрира от нея, нали ги балансират, нещо е станало при събирането. Да не би кардана да е на друга позиция?

 

След като сменихме помпата и отремонтирахме кутията, шумовете и дрънченето изчезнаха, кутията започна да бачка като нова - без смяна на турбината. 

 

...пак казвам, дано не е това и дано не съм прав....ако сервиза е за автоматици едва ли ще направят тая грешка.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 14 ноември 2013 - 15:15

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни