Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с автомат, W211, 270 Cdi, насича на ниски обороти и висока предавка


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 10:52

И преди и след ремонта се записва грешка за преплъзване на кутията.

 

Ако грешката е Y3/6n3 ?

 

015413174.jpg?r=0

 

и датчикът не е напукан от насъбрали се стружки

 

CIMG9937.JPG

 

за да не стане още по-голяма беля, кутията се нуждае от спешен ремонт 


Този пост е редактиран от Вай Басо: 14 ноември 2013 - 11:06

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 14 ноември 2013 - 13:41

И преди ремонта се случваше да блокира кутията, но след ремонта много често, почти всеки ден за разстояние от 30км в градско вдига предавка и блокирва.

Предърпването... не съм сигурен дали е изчезнало, веднага след като я взех нямаше насичане, сега след 2000км почти леко се появява (на висока предавка почва да насича при подаване на газ и се вижда оборотомера иаи играе леко)

Монтаж и ремонта са правени в сервиза, незнам какво са правили, не дават достъп по време на ремонт. Но със сигурност шума го нямаше преди.


  • 1

#18 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 14:56

Колега, съжалявам че минаваш през подобни перипетии!

 

 

 

 

излезе друг проблем  :( когато колата се кара на ниски обороти(под 1500) и се подава малко газ, се чува силна вибрация/шум, дори когато колата е по инерция се чува пак шум. Другото е, че когато се спре рязко в покой, се чува нещо наместване под колата(резервната гума е на място и няма какво да се мести в багажника  :) ). Когато се подаде газ, не се усеща нищо, но при малко подаване на газ, при лека натовареност на скоростната кутия има шумове с вибрации.

 

 

Да не бързаме да виним момчетата от сервиза и да се опитаме да си отговорим на въпроса, защо сега след като чуват този шум, във или около кутията, не кажат от къде е... или какво мислят те за него?   

 

Друго, след като сменяте тампони, значи че шума е като от тампони....и понеже няма как да го имитираш в чата, ще те помоля да го опишеш колкото можеш по-подробно, за да погадаем и ние? Дрънчене ли е, подхлопване ли е, чегъртане ли е виене ли е, придружено ли е с вибрацията, има ли го без нея.......?

 

 От сервиза казват, че скоростната кутия е 6, а това било проблем, че върви на много ниски обороти. 

 

 

Това много не мога да го вдена....ама сигурно обвиняват работата на мотора? Преди да я разтурите оборотите същите ли бяха? При подаване на газ глъхне ли тази кола? Мотора трябва да работи равно и да се форсира без замисляне - важно е за автоматика! Преди да идеш там ЕГР беше затапен пак нали?  Какво значи на ниски обороти?

 

Кажи колкото можеш повече и отговора ще лъсне? 

 


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#19 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 14 ноември 2013 - 18:18

Ще се опитам подробно да обясня, колкото е възможно.

 

Преди да отида в сервиза, колата предърпваше. Дори от това предърпване, според мен и работата на автомата не беше гладка, защотото при кик-даун, смъква предавка прави 2,3 насичания и тогава смъква още една предавка и целия процес става доста бавен. А и това предърпване дразнеше.

Другото което ми направи впечетление е, че когато колата се кара без газ, върви на много ниски обороти според мен(правя сравнение със w203, 270cdi, автомат). Така си избира предавка, че да седи на 1000-1300 оборота. Иначе колата се форсира, вдига си обороти, стига до червено при настъпване... но кара ли се така, че да подържа скорост и вдига предавките и почва да върви на 1000-1300 оборота.

 

 

Мотора трябва да работи равно и да се форсира без замисляне - важно е за автоматика!

Когато е на ниски обороти и дам газ, леко, колата се замисля, не поема веднага. Малко става като на кола с ръчни скорости на ниски обороти на висока предавка. ПОдава се газ,колата се мъчи да кара така, оборотите не се вдигат, не сменя предавка веднага. При w202, w203 това го няма. Подава се газ, мотора си вдига обороти а скоростната кутия или сменя или си поема веднага.

При мен има нещо "забавящо", затормозва се, не върви гладко. Даде ли се газ, мотора не се форсира, да вдигне обороти и "колата" да почне да "изравнява" а се влияе от предавките.

 

Закарах колата в сервиз да я видят как е и главно заради предърпването. След тест на колата се констатира хидротрансформатор, без диагностика със софтуер. Реших да направят въпросния трансформатор и също да огледат цялата скоростна кутия. Така и така ще се прави, поне да е 6. Казаха, че всичко е 6, само покрай ремонта на трансформатора е сменено и някакво клапаново тяло(250лв).

 

Още на първото каране, веднага усетих въпросния шум, доста ясно се чува, покрай шума има и силна вибрация, усеща се все едно точно под коата, понякога и леко към задната част(мислех си дали не е кардан нещо). Все едно има запчатки и не са напаснати правилно и румоли, вибрира.

Това се появява когато колата се кара на ниски обороти(1000-1400) и се подаде съвсем леко газ, т.е. когато има много лек напън на кутията(така си мисля аз). Когато я настъпя повече, от ниски обороти не се чува. Същото се появява на същите обороти когато колата е по енерция и мотора спира колата. Според мен нещо не е папаснато както трябва.

Другото което е, когато колата спира от висока скорост до покой, в процеса на спиране кутията смъква скорости, малко преди да спре колата се чува нещо като "освобождаване", все едно нещо пада. И шума пак е подобен. Понякога ми се струва че ще ми падне кутията на земята. Според мен и 2та шума са свързани и нещо не е ОК.

 

В началото след сервиза, нямаше предърпване, сега почвам да го усещам(почти 2000км) съм минал след ремонта. От сервиза казаха след 2к км да отида за смяна на масло.

Тампоните ги смених, защото казаха че вибрацията и шума идвали от мотора, тампоните му биле зле. Да, зле бяха но и преди ремонта бях със тях и нямаше нищо такова. Смених ги, като ме увериха че от тях ще се оправи. Е не се оправи. Пратиха ме да оправям ЕГР, защото спъвал мотора, от там мотора бърка работата на кутията и колата върви на ниски обороти... Така или не, оправих и ЕГР-а колата си е същата при вървежа.

 

Незнам дали е достатчно ясно, всякакви съвети са ми от ползва. Ясно ми е, че по "телефона" е трудно да се диагностицира, но поне да имам насока.


  • 0

#20 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 20:23

 

Когато е на ниски обороти и дам газ, леко, колата се замисля, не поема веднага. Малко става като на кола с ръчни скорости на ниски обороти на висока предавка. ПОдава се газ,колата се мъчи да кара така, оборотите не се вдигат, не сменя предавка веднага.

 

Сигурни ли са в дебитомера? Не си ли чул да споменават дебитомер или някви клапи?  Наблюдавай дали изпушва при замислянето? 

 

Какво се разбрахте за шума и вибрацията?  Питам защото ако отхвърлим кутията ще стане по лесно?  Назад дрънчи казваш и вибрира, ...ами ако кутита и турбината са наред, не дрънчат, не тракат....какво ще ромоли като на зъбчатки... назад следват гуменото каре шлиците на кардана, металното каре, висящият лагер, второ гумено каре и диф. Тези неща трябва да са ги проверили, какво казват за тях?

 

Да разбираме ли че казват че проблема вече не е в кутията или в турбината?


Този пост е редактиран от Вай Басо: 14 ноември 2013 - 20:39

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#21 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 14 ноември 2013 - 21:15

Шума е някаде отдолу,  може и да греша, че е отзад, шум с вибрация, предава по купето и е трудно да се прецени. Но колкото и да е обезшумена вътре, чува си се доста добре.

От сервиза отказваха да приемат, че проблема е в кутията, за това смениха тампони на мотор и ме накараха да изолирам ЕГР.

Колата влиза в сервиз без шум, излиза със шум. Там е станало нещо. Дали е в кутията, или при демонтаж/монтаж нещо са засегнали и наистина проблема не е в кутията немога да кажа.

Колата я върнах за рекламация, очаквам да ми я върнат без шума.

 

При подаване на газ, когато е на ниски обороти докато се "замисля" се чува и леко бучене.


  • 0

#22 SLav_

SLav_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:коли,моторни спортове,хората и приятелите...
  • Автомобил:
    190е 2.0i 1991г. & W211 Avantgarde E320CDI V6 2007г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 21:34

Значи може би някакъв дисбаланс се получава на кардана или нещо от сорта....а бученето какво е от към ауспуховата система ли е или от някъде другаде...


  • 0
Публикувано изображение <=-Температура/час в Бургас

Публикувано изображение

#23 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 17 ноември 2013 - 20:14

Кода на грешката на кутията е p2502 - "The gear is implausible or the transmission is slipping"


  • 0

#24 SLav_

SLav_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:коли,моторни спортове,хората и приятелите...
  • Автомобил:
    190е 2.0i 1991г. & W211 Avantgarde E320CDI V6 2007г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2013 - 22:07

Значи нещо приплъзва като е на скорост така поне аз си го обяснявам....


  • 0
Публикувано изображение <=-Температура/час в Бургас

Публикувано изображение

#25 bracheda

bracheda

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W211 320CDI 2004

Публикувано 18 ноември 2013 - 10:01

Нам мен ни се струва, че не е оправех хидротрансформатора как трябва. Чувал съм, че за майсторите в БГ рециклирането на хидротрансформатора (хидроблока) е трудна задача и не винаги могат да се справят. Това, че върви на низки обороти е нормално за дизел, и моята е същото. Имах същия проблем като твоя, на висока предавка с леко газ и низки обороти имаше силни вибрации и обортомера играеше. След смяна на хидроблока всичко се оправи и нямам проблеми. Също е добре да се провери нивото на маслото в кутията (предполагам, че сте го сменили), да не би да е под или над нормалните му нива. 

В кой сервиз си ходил на ремонт?


Този пост е редактиран от bracheda: 18 ноември 2013 - 10:03

  • 0

#26 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 18 ноември 2013 - 15:10

Днес ходих в сервиза. Според тях, проблема идва от компютъра на скоростната кутия. Сложиха ми компютър на ЦЛК 270, да ми покажат разликата. Наистина разлика имаше, мотора започна да работи по съвсем различен начин, форсира се, не се "замисля" при подаване на газ. Нищо общо с досегашната работа. Разбира се сега и не шуми, не вибрира когато е на ниски обороти.

Не знам дали компютрите между e270 и clk270 са едни и същи.

Предлагат ми да си намеря компютър като за моята или някой да префлашне текущия.

Казаха ми да търся по този номер, който е на кутията отвън - a 030 545 44 32    EGS52 само не съм сигурен, дали този е оригиналния или преди някой не го е сменял. Има ли къде да проверя точно какъв модел трябва да е за мойта кола?


Този пост е редактиран от vladito: 18 ноември 2013 - 17:47

  • 1

#27 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2013 - 17:56

Преди нали си си бил с тоз компютър, па шум и вибрация не е имало. 

 

Сменили сте компа на кутията а па мотора е заспал и край с шумотевините...

 

Малко съм в шаш, като вдена ще се включа . :blink


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#28 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 19 ноември 2013 - 23:27

Някой има ли достъп до информация какъв трябва да бъде този модул за моя модел?

Според обяви за части втора употреба, моя модул(А0305454432) се ползва за e320cdi и по-големи мотори.

Докато за модел е270 цди имат този - A0325452432.


  • 0

#29 vladito

vladito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:The Star!
  • Автомобил:
    '02, w211, 270cdi

Публикувано 28 ноември 2013 - 20:16

Ако се вземе използван компютър, трябва ли да се изтрият адаптациите за скоростите, хидространсофрматора?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни