Здравейте,
Имам следния проблем със w211, 270 cdi, '02.
Когато е ниски обороти(и най-често на висока предавка), ако подам съвсем леко газ, колата не поема веднага, а почва да придърпва, 2,3,4 пъти и след това поема. Също се вижда на оборотомера, стрелката как играе в такт с придърпването. Маслото незнам от кога не е сменяно, скоро взех колата, на 200к км. В сервиз за скоростни кутии във Варна, казаха че е хидротрансофрматор.
Незнам да ли е от значение, но от 80 до 100км/ч някаде се чува едно виене, за него казаха, че е диференциал.
Казаха ми, че ако сменя маслото на кутията, заради разваления хидротрансформатор тотално да не тръгне, или да му скъся още повече живота.
Все пак цената при смяна на масло с промивка е една, а за ремонт на хидротрансформатор е друга
Предложения, идеи?
Благодаря за отделеното време!
Проблем с автомат, W211, 270 Cdi, насича на ниски обороти и висока предавка
Започната от vladito, 18 сеп 2013 - 21:28:02
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 септември 2013 - 21:28
#2
Публикувано 18 септември 2013 - 22:17
на диагностиката има опция за изключване
блокажа на хидротрансформатора
изключвате го и пробвате ако го няма
прихълцването значи е от него
и ако е от него има начин да се изключи постоянно
и поне аз знам коли дето са минали по 20 000 км и още карат
#3
Публикувано 18 септември 2013 - 22:44
Стардиагностик? Какво ще е поведението на колата, ако се кара с изключен "блокаж" на трансформатора, вреди ли на нещо?
Ако маслото е старо, симптомите други ли са?
#4
Публикувано 19 септември 2013 - 01:25
Това не са симптоми на старо масло
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 19 септември 2013 - 08:52
Стардиагностик? Какво ще е поведението на колата, ако се кара с изключен "блокаж" на трансформатора, вреди ли на нещо?
Ако маслото е старо, симптомите други ли са?
Поведението на колата ще е като на старите автоматици, малко завишен разход на гориво, по ниска максимална скорост с около 10 - 15 %
Няма да счупиш кутията
Но провери дали е хидротрансформатора?
Ако се окаже че е от него се увери, че се управлява коректно!+
#6
Публикувано 14 октомври 2013 - 14:48
Привет,
Ремонтираха въпросния хидротрансформатор в сервиз и нещата се оправиха. Сега скоростната кутия е по-чувствителна и не сменя със закъснения, също и не насича.
Обаче излезе друг проблем когато колата се кара на ниски обороти(под 1500) и се подава малко газ, се чува силна вибрация/шум, дори когато колата е по инерция се чува пак шум. Другото е, че когато се спре рязко в покой, се чува нещо наместване под колата(резервната гума е на място и няма какво да се мести в багажника ). Когато се подаде газ, не се усеща нищо, но при малко подаване на газ, при лека натовареност на скоростната кутия има шумове с вибрации.
#7
Публикувано 14 октомври 2013 - 15:44
какво значи ремонтираха
поне аз незнам в БГ за правят читав ремонт
на хидротрансформатор - с баланс и т.н.
#8
Публикувано 14 октомври 2013 - 16:57
Правят ги в БГ, но как... повечето пъти са сполучливи.
На мен ми се е случвало да рекламирам хидротрансформатор който е рециклиран в софия. не в Джемини.
Огледай работата на механиците, дали всичко след качването на кутията хванато.
Ако всичко е ок не се колебай, рекламирай турбината. При мен се получи същото след рециклажа само че на 7 г троник.
Останаха вибрации при ниски обороти.
Иначе за джемини съм чувал позитивни неща относно рециклираното на х. трансформатори.
#9
Публикувано 14 октомври 2013 - 17:58
Сервиза е МиД Авто (Варна), отидох там, защото доста положителни мнение съм чувал за тях. Занимават се с ремонт на скоростни кутии. Казаха ми, че може да са тампони, но преди да влезе в сервиза тия шумове ги нямаше на 100%. Утре ще я вкарат пак за проверка да видим какво ще "излезе".
#10
Публикувано 29 октомври 2013 - 10:53
Какво стана след проверката, има ли още вибрации?
#11
Публикувано 30 октомври 2013 - 23:30
Излишна смяна, тампоните не бяха първа младост, но полза никаква! Има си този шум/вибрация на ниски обороти, доста добре се чува.
Откакто съм взел колата, върви на ниски обороти. Сменя на ниски при "галене" на педала, мога да я карам на 1000,1100 оборота и на тези ниски обороти се чува тази вибрация... дали от кардана дали от скоростната кутия идва незнам. От сервиза казват, че скоростната кутия е 6, а това било проблем, че върви на много ниски обороти. Въпреки това преди да влезе в сервиза колата вървеше по същия начин но тоя шум на 100% го нямаше. И преди и след ремонта се записва грешка за преплъзване на кутията.
Незнам дали има нещо общо начина на смяна на предавки, но ЕГР-а не е изолиран софтуерно, само е "затапен". Колата не влиза в авариен режим(1 път на 1000км), но записва грешки за ЕГР-а.
При ремонта, освен хидротрансформатор е ремонтирано и клапаново тяло.
#12
Публикувано 31 октомври 2013 - 18:36
с ремонтирано хидро е така
и като са сваляли кутията поне да буха
проверили и съединителите
а сега приплъзва и айде всичко от начало
#13
Публикувано 02 ноември 2013 - 11:12
Това не са симптоми на старо масло
Здравей, би ли казал, какви са симптомите на старо масло?
#14
Публикувано 13 ноември 2013 - 20:10
Освен шума, другия проблем е, че колата върви на много ниски обороти, 1000-1100. Много често се случва, да качи на горна предавка докато е на много ниски обороти и кутията след това блокирва - остава на една предавка и спира да сменя предавки докато не се изгаси/запали отново.
Това, че ЕГР-а е "затапен", но софтуерно не е изолиран и постоянно се записва грешка оказва ли влияение в работата на скоростната кутия?
#15
Публикувано 14 ноември 2013 - 10:36
Много често се случва, да качи на горна предавка докато е на много ниски обороти и кутията след това блокирва - остава на една предавка и спира да сменя предавки докато не се изгаси/запали отново.
Това преди ремонта на турбината го е нямало, нали?
---------------------------------
Обаче излезе друг проблем когато колата се кара на ниски обороти(под 1500) и се подава малко газ, се чува силна вибрация/шум, дори когато колата е по инерция се чува пак шум.
. Когато се подаде газ, не се усеща нищо, но при малко подаване на газ, при лека натовареност на скоростната кутия има шумове с вибрации.
Не знам дали ще съм прав но според мен кутията не е монтирана правилно - по-точно турбината.. и е станала по-голяма беля. Дано не съм!
След ремонта на турбината те ли си качиха кутията?
Ако не, лесно ли влезе кутията?
-------------------------------------------------
Скоро ремонтирахме кутия със същият проблем - шум - авариен режим от неправилен монтаж и проблема беше строшена помпа от която идваха шумовете.
Бяха отворили кутията, видели че всичко е лъскаво вътре и я бяха затворили със убеденост че и няма нищо....но при качването - грешат в позицията на турбината, кутията не им влиза леко, прикарват със сила и зор и прас...трошат помпата.
Като я отварях кутията пукаше - беше минала 80 км и не е текла.
-------------------------------------------------
Аз мисля че след като насичането е изчезнало, турбината ти е ремонтирана успешно но не е сглобена правилно. Що да вибрира от нея, нали ги балансират, нещо е станало при събирането. Да не би кардана да е на друга позиция?
След като сменихме помпата и отремонтирахме кутията, шумовете и дрънченето изчезнаха, кутията започна да бачка като нова - без смяна на турбината.
...пак казвам, дано не е това и дано не съм прав....ако сервиза е за автоматици едва ли ще направят тая грешка.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 14 ноември 2013 - 15:15
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни