Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

C sport coupe Кормилен прът проблемПОМОЩ - 2 проблема :(

C 220 CDI 2004 sport coupe sport coupe 220 CDI

  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 18 September 2013 - 18:46

Здравей те,

не съм писал, от много време, но не ми остава никакво време. Имам Ц220 ЦДИ 150 коня, спорт купе,  2004г. ФЕЙСЛИФТ

 

Имам проблем с ИСП-то, оказа се, че има един пръстен на кормилния прът, който се движи, а трябва да е фиксиран (той ми бърка датчика... и от там изкарва грешка).... и сега търся кормилен прът.

Първо ме интересува това дали може да се завари или отремонтира, а второто което ме вълнува, е дали при условие, че моята кола е 220  ЦДИ ФЕЙСЛИФТ - ще ми стане кормилния прът от ц200 КОМПРЕСОР преди фейса?

 

Другия ми проблем, е свързан с факта, че когато натисна спирачката, в движение 2-3 пъти последователно- тя става твърда все едно ми е изгасен двигателя.

От какво може да се случва това и как да го оправям.

Струва ми се, че и волана се върти по трудно, но незнам дали не си внушавам.

 

Благодаря предварително за информацията! :)


  • 0

#2 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 20 September 2013 - 11:18

Някой ще помогне ли ?


  • 0

#3 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 20 September 2013 - 11:26

Здравей те,

не съм писал, от много време, но не ми остава никакво време. Имам Ц220 ЦДИ 150 коня, спорт купе,  2004г. ФЕЙСЛИФТ

 

Имам проблем с ИСП-то, оказа се, че има един пръстен на кормилния прът, който се движи, а трябва да е фиксиран (той ми бърка датчика... и от там изкарва грешка).... и сега търся кормилен прът.

Първо ме интересува това дали може да се завари или отремонтира, а второто което ме вълнува, е дали при условие, че моята кола е 220  ЦДИ ФЕЙСЛИФТ - ще ми стане кормилния прът от ц200 КОМПРЕСОР преди фейса?

 

Другия ми проблем, е свързан с факта, че когато натисна спирачката, в движение 2-3 пъти последователно- тя става твърда все едно ми е изгасен двигателя.

От какво може да се случва това и как да го оправям.

Струва ми се, че и волана се върти по трудно, но незнам дали не си внушавам.

 

Благодаря предварително за информацията! :)

 

Имаш предвид за гривната на ABS-а ли? Тя върви заедно с външно каре, тоест ако смениш външното каре ще ти се опарви проблема? Кормилен прът на полуоската ли казваш?


  • 0

The Best or Nothing


#4 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 20 September 2013 - 13:27

photo.jpg

 

Тази по светлата част, която е отгоре ми се върти, няляво-надясно, а трябва да е фиксирана и ако някоий има идея как да я оправя би било ПЕРФЕКТНО, защото немога да си намеря от кола като моята, а ми казаха, че ако е друга може да има разлики...

 

За спирачките, нямам никаква идея, от какво може да е.... и търся мнения-> от какво може да е този проблем? как да го разреша? какво приблизително би струвало... 


  • 0

#5 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 20 September 2013 - 13:51

Извинявай колега, писал съм за съвсем различно нещо  :beer


  • 0

The Best or Nothing


#6 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 20 September 2013 - 14:01

и на мен така ми се стори.. :), но няма проблем. Ако имаш идея по въпросите ми-> ЩЕ СЪМ МНОГО БЛАГОДАРЕН!


  • 0

#7 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 20 September 2013 - 14:02

Поръчах си кормилен прът от Ц200 КОМПРЕСОР 2001 година.. но моя е Ц220 ЦДИ фейслифт 150коня и незнам дали ще пасне. От моргата ми казаха, че по снимката ми е същия, а надолу какво се случва.......?!?


  • 0

#8 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 20 September 2013 - 14:08

Поръчах си кормилен прът от Ц200 КОМПРЕСОР 2001 година.. но моя е Ц220 ЦДИ фейслифт 150коня и незнам дали ще пасне. От моргата ми казаха, че по снимката ми е същия, а надолу какво се случва.......?!?

 

Дай ми рамата и ще изкарам оригиналния номер на твоя прът и ще погледна в кои други модели го вграждат. Ако се слага на Компресор 2001г, значи е голяма вероятността да е същия ;) С това за сега мога да помогна 

 

P.S. Ако можеш да вземеш и рамата на колата от моргата, ще бъде още по-точно :)


Edited by CarlBenz, 20 September 2013 - 14:08 .

  • 0

The Best or Nothing


#9 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 20 September 2013 - 14:29

Моя номер е: WDB2037081A676970


  • 0

#10 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 20 September 2013 - 14:40

Моя номер е: WDB2037081A676970

 

Дават ги, че са еднакви. Стискай палци да е същия прът  :beer


  • 0

The Best or Nothing


#11 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 20 September 2013 - 14:57

донора е:WDB2037351A368197


  • 0

#12 niki_3

niki_3

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C class sport coupe CL203 220 CDI - 150hp 2004g. facelift

Posted 20 September 2013 - 18:49

А спирачките, имате ли идея, защо стават твърди? Това се случва, когато в движение натисна 2-3 пъти педала на спирачката и става твърд.... ест и не спира.. след няколко секунди ако не го натиска се оправя и после пак така... Както писах по-горе имам чувството, че и волана ми е по твърд. От какво може да е и за какви пари го оправят ?


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: C 220 CDI 2004 sport coupe, sport coupe, 220 CDI

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users