Първата снимка не е грешка, а индикация, че друга светлина на десния стоп се активира, когато натиснеш стопа, за да не оставаш без стоп. Има го и при мигачите например...ако ти изгори крушката на преден десен мигач и пуснеш мигача...то халогена ще започне да мига и ще играя ролята на мигач...за да не оставаш без мигач
Мнения относно C220cdiМнения и препоръки от колеги
Започната от Inkas, 08 сеп 2013 - 21:15:45
70 мнения по тази тема
#61
Публикувано 29 януари 2014 - 20:50
The Best or Nothing
#62
Публикувано 29 януари 2014 - 20:53
На 2 снимка пише че ти е изгорял задния десен стоп ,а на 1-та че се се е включила заместващата(резервна) крушка.
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#63
Публикувано 29 януари 2014 - 21:02
Еййй, модерна работа значи. А това, че ми пише "2 fault" за това ли е?
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#64
Публикувано 29 януари 2014 - 21:05
Еййй, модерна работа значи. А това, че ми пише "2 fault" за това ли е?
Да
The Best or Nothing
#65
Публикувано 29 януари 2014 - 21:09
Благодаря! Не е "болка за умиране" Каква трябва да е крушката за стопа? Има ли някъде писано, коя крушка каква трябва да бъде?
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#66
Публикувано 29 януари 2014 - 22:56
Като я изкараш на нея пише.
#68
Публикувано 26 октомври 2020 - 20:42
Задължително ли е да се смени маслото на диференциала
#69
Публикувано 27 октомври 2020 - 07:29
Задължително ли е да се смени маслото на диференциала
Задължително е да си пиеш хапчетата примерно.
Другото не е задължително.
Ако дифа вие,със смяна на масло няма да се оправи.
Ако не вие,след смяната може да започне да го прави.
Единственото препоръчително е да следиш да е пълен с масло по спецификация.Ако има теч,е добре да се сменят семерингите.
#70
Публикувано 27 октомври 2020 - 20:09
Браво бе разбирачоооо,
#71
Публикувано 27 октомври 2020 - 23:08
Задължително е да си пиеш хапчетата примерно.
Другото не е задължително.
Виж, че и това не е задължително, някой редовно пропускат.
Радул4о, карай смело и не сменяй, тия хора тука са на процент към петролните концерни. Няма да им пълниш гушите с ненужни смени на масла и консумативи, нали?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни