Здравейте! След като колата духна гарнитурата на главата и след всички процедури по обслужването на главата,дойде време за сглобяване. Навсякъде в интернет и autodata пише при центровка,коляновия вал да се прекара на 20 градуса след ГМТ а двата разпределителни да са застопорени с щифтове за петите им. След като направя всичко,както е описано и върна обтегача на мястото му коляновия вал отива на 30 градуса след ГМТ. Какъв е проблема? Дали веригата е износена и се е разтеглила? Предварително благодаря!
Проблем при центровка на m 111.
Started by Мишо, 08 Sep 2013 - 19:05:21
17 replies to this topic
#1
Posted 08 September 2013 - 19:05
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#2
Posted 08 September 2013 - 21:02
Премести веригата на валовете с 1 заб ,
В която посока е нужно .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#3
Posted 09 September 2013 - 08:13
Ако поставяш обтегача както си го свалил........там е грешката...
Трябва да се монтира разглобен.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Posted 09 September 2013 - 19:13
В аутодата пише,че когато вала на всмукателните клапани е застопорен при опъната верига шайбата на коляновия вал варира от 23-27 градуса след ГМТ,а когато вала на изпускателните е застопорен,шайбата на коляновия варира от 26-32 градуса след ГМТ. Зацепих го така. Запалих го,но не върви добре.... освен това при по-високи обороти се чува виещ звук от към главата.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#5
Posted 09 September 2013 - 19:47
Добре де , ако си спазил това с което те опъти Бай Васил , направи това което ти казах . Да дам и един пример когато , аз сменях гарнитура на мотор като твоят белязах с боя веригата и 2 те колелета на вала , после си сглобих по белезите с боя и мотора си мърка вече 10 000 км. Градуси-мрадуси нищо не съм гледал.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#6
Posted 09 September 2013 - 20:27
Sers, Васе - Благодаря Ви за вниманието!!! Утре ще го мъчим пак....поне го запалихме, ама не е кат хората - усещам го
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#7
Posted 10 September 2013 - 08:04
Мишка, как постави обтегача, разглобен или така както го свали?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Posted 10 September 2013 - 10:15
Обтегача го разглобих и източих преди да го върна на място. Буталото му беше прибрано докрай.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#9
Posted 10 September 2013 - 11:50
На части ли го монтира или го постави сглобен, т.е първо основата, после буталото, след него пружинката с пластмасовият водач и накрая капачката?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Posted 10 September 2013 - 13:15
Не. Сглобен с прибрано докрай бутало.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#11
Posted 10 September 2013 - 13:24
Поставя се на части , тоест важно е основната част да е монтирана на блока след това пружината и накрая гайката капак.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#12
Posted 10 September 2013 - 16:10
Не. Сглобен с прибрано докрай бутало.
Tука е шаизето!
Вади го, нагоди к. вал, центровай разпределителните и го монтирай по описаният ред.
Няма как да го монтираш сглобен! Спри колата да не ревнеш за банан! Сега веригата е опъната на макс и руши!
Edited by Вай Басо, 10 September 2013 - 16:13 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Posted 11 September 2013 - 00:12
Васо златен си за 300 (ако си го гледал филма)...утре я отварям пак, че един повдигач не се пълни, а съм минал 30км и ми чука кат' дизел, и дано обтегагача не е заминал... На буталото на обтегача има една зегерка, дето прецаква нещата и влиза трудно. Ще има зор.
п.с. И пак да ви благодаря за вниманието,щото ми е мн ценно. Вай Басо утре ще ти звънна по някое време тигре
Edited by Мишо, 11 September 2013 - 00:21 .
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#14
Posted 11 September 2013 - 09:43
Не е проблем зегерката, тя ограничава хода на буталото назад, така трябва да е - по трудничко.
Принципа му на работа е такъв: налягането го бута до толкова до колкото позволява веригата, зегерката му го фиксира на точната позиция според износването и го ограничава като не позволява при запалване и рязко натоварване да се прибира назад, при които ако я няма, буталото ще се връща и ще охлабва веригата.
Ако сте пипали зегерчето, задължително вземи оптегача и ела да му побая с лек чалъм който ще гарантира правилна работа и ще те улесни при монтажа.
Edited by Вай Басо, 11 September 2013 - 09:55 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Posted 14 September 2013 - 19:46
Сглобих го по описаният начин. Оправихме и проблемния повдигач (не беше сглобен,както трябва). Колата вече не вие,не чука,върви,както трябва. Благодаря на всички отзовали се!!!
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users