Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем при центровка на m 111.


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 08 септември 2013 - 19:05

Здравейте! След като колата духна гарнитурата на главата и след всички процедури по обслужването на главата,дойде време за сглобяване. Навсякъде в интернет и autodata пише при центровка,коляновия вал да се прекара на 20 градуса след ГМТ а двата разпределителни да са застопорени с щифтове за петите им. След като направя всичко,както е описано и върна обтегача на мястото му коляновия вал отива на 30 градуса след ГМТ. Какъв е проблема? Дали веригата е износена и се е разтеглила? Предварително благодаря!


  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#2 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 08 септември 2013 - 21:02

Премести веригата на валовете с 1 заб ,
В която посока е нужно .


  • 1
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 септември 2013 - 08:13

Ако поставяш обтегача както си го свалил........там е грешката...

 

Трябва да се монтира разглобен.


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 09 септември 2013 - 19:13

В аутодата пише,че когато вала на всмукателните клапани е застопорен при опъната верига шайбата на коляновия вал варира от 23-27 градуса след ГМТ,а когато вала на изпускателните е застопорен,шайбата на коляновия варира от 26-32 градуса след ГМТ. Зацепих го така. Запалих го,но не върви добре.... освен това при по-високи обороти се чува виещ звук от към главата.


  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#5 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 09 септември 2013 - 19:47

Добре де , ако си спазил това с което те опъти Бай Васил , направи това което ти казах .   Да дам и един пример когато , аз сменях гарнитура на мотор като твоят белязах с боя веригата и 2 те колелета на вала , после си сглобих по белезите с боя и мотора си мърка вече 10 000 км. Градуси-мрадуси нищо не съм гледал.


  • 1
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#6 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 09 септември 2013 - 20:27

Sers, Васе - Благодаря  Ви за вниманието!!!  Утре ще го мъчим пак....поне го запалихме, ама не е кат хората - усещам го


  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2013 - 08:04

Мишка, как постави обтегача, разглобен или така както го свали? 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 10 септември 2013 - 10:15

Обтегача го разглобих и източих преди да го върна на място. Буталото му беше прибрано докрай.


  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2013 - 11:50

На части ли го монтира или го постави сглобен, т.е първо основата, после буталото, след него пружинката с пластмасовият водач и накрая капачката?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 10 септември 2013 - 13:15

Не. Сглобен с прибрано докрай бутало.


  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#11 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 10 септември 2013 - 13:24

Поставя се на части , тоест важно е основната част да е монтирана на блока след това пружината и накрая гайката капак.


  • 1
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2013 - 16:10

Не. Сглобен с прибрано докрай бутало.

 

Tука е шаизето!  

 

Вади го, нагоди к. вал, центровай разпределителните и го монтирай по описаният ред.

 

Няма как да го монтираш сглобен! Спри колата да не ревнеш за банан! Сега веригата е опъната на макс и руши!


Този пост е редактиран от Вай Басо: 10 септември 2013 - 16:13

  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 11 септември 2013 - 00:12

Васо златен си за 300 (ако си го гледал филма)...утре я отварям пак, че един повдигач не се пълни, а съм минал 30км и ми чука кат' дизел, и дано обтегагача не е заминал... На буталото на обтегача има една зегерка, дето прецаква нещата и влиза трудно. Ще има зор.

п.с. И пак да ви благодаря за вниманието,щото ми е мн ценно. Вай Басо утре ще ти звънна по някое време тигре


Този пост е редактиран от Мишо: 11 септември 2013 - 00:21

  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 септември 2013 - 09:43

Не е проблем зегерката, тя ограничава хода на буталото назад, така трябва да е - по трудничко.

 

Принципа му на работа е такъв: налягането го бута до толкова до колкото позволява веригата, зегерката му го фиксира на точната позиция според износването и го ограничава като не позволява при запалване и рязко натоварване да се прибира назад, при които ако я няма, буталото ще се връща и ще охлабва веригата.

 

Ако сте пипали зегерчето, задължително вземи оптегача и ела да му побая с лек чалъм който ще гарантира правилна работа и ще те улесни при монтажа.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 11 септември 2013 - 09:55

  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 14 септември 2013 - 19:46

Сглобих го по описаният начин. Оправихме и проблемния повдигач (не беше сглобен,както трябва). Колата вече не вие,не чука,върви,както трябва. Благодаря на всички отзовали се!!!


  • 1
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни