Привет!
Искам да помоля за съвет относно новата ми придобивка. Става въпрос за 200D (1980 год).
Взех го наскоро и имам проблеми с паленето на тази машина. Пали единствено с бутане, но когато запали моторчето работи като часовник Няма качване на температура, няма промяна на обороти... Но тук свършва хубавото.
Реших, че проблема е в акумулатора. За щастие имам познат, който има магазин за акумулатори. Вчера му дадох моя за добро зареждане и проверка (колата е стояла почти година без да е палена и карана). Но за проверка решихме да сложим чисто нов Bosch (100 MAh), който е доста силен дори и за моята машина. Резултата е... не пали!
С този нов (и проверен) акумулатор върти една идея по-добре... Но все пак върти някак си бавно. Т.е... не зная как да го опиша, но въртенето е все едно се опитвам да я запаля с някой 10 годишен акумулатор. А както казах е чисто нов и моя познат го провери. Думите му бяха "има ток да те убие". Според него проблема е в стартера, но все пак искам да чуя вашите мнения. Не искам само да разглобявам и да действам на метода "проба-грешка".
Въпрос номер 2 (не е електро)... В кутията на въздушния филтър има масло по дъното. Знам че има маркуч, който е от капака на главата към филтъра (вероятно за маслени изпарения). Но надали идеята на този маркуч е да цапа с масло въздушния филтър. Взел съм нов филтър, но не смея да го сложа... Няма смисъл да го сменям, ако новия ще бъде омаслен. Трябва да има обяснение за маслото там...
Благодаря предварително за отговорите