Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Каква температура е нормална за C180 95г.


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 zeaxton

zeaxton

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Bobov dol
  • Автомобил:
    C180 1995 122к.с.

Posted 04 September 2013 - 14:03

Каква температура трябва да държи Мерцедес C180 1995г. 122 к.с. бензин ? Благодаря предварително !


  • 0

#2 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 05 September 2013 - 01:56

82-87


  • 1
Публикувано изображение

#3 zeaxton

zeaxton

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Bobov dol
  • Автомобил:
    C180 1995 122к.с.

Posted 05 September 2013 - 13:10

Моя държи 90-97 ! Нормално ли е това ? Смених Силиконова перка ефект няма ? Радиатора го чистих , маркучи не се надуват , радиоатора е топъл навсякъде ? Градско не грее 80 - 85 дига! На магистрала на 5  с 100kh дига на 100 градуса ?


  • 0

#4 ikarlo

ikarlo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Posts:
  • Автомобил:
    W202, C180, 1995, Esprit (но никъде не пише), цвят "среднощна синева"

Posted 05 September 2013 - 19:16

Термостата започва да отваря от 87 градуса, при 102 е отворен напълно (ако колата е с климатик или е сложен такъв термостат, тези стойности са по-ниски с 2 - 3 градуса). При това положение 90 - 95 градуса е нормална температура. Не е нормално на магистралата температурата да се качва. Трябва даже леко да слиза надолу. Тук перката не играе особена роля (обикновено се включва в задръстване). Как се проверява термостат е писано на много места. Остават радиатор, ремък, водна помпа и антифриз. Да не би да е много ниска температурата на замръзване на антифриза? При "силен" антифриз охлаждането се влошава.

Не се доверявай на показанията на уреда в таблото. В смисъл по него разбираш дали се качва или пада температурата, но точни стойности от типа 97 гр. може и да не са верни. Отгоре на термостата има два глухи отвора. За добър контакт някой от тях се пълни с масло и там се поставя точен термометър. Така може да се свери уреда от таблото.


  • 0

#5 zeaxton

zeaxton

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Bobov dol
  • Автомобил:
    C180 1995 122к.с.

Posted 12 September 2013 - 13:12

Има ли значение че има газов инжекцион ?И променя ли се температурата ?
Чистих радиатора, смених водната помпа , силиконовата перка ефект никaкъв ?


  • 0

#6 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1,006 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)

User's Awards

4
5
2
2
Garage View Garage

Posted 12 September 2013 - 14:31

Не е нормално на магистралата температурата да се качва. Трябва даже леко да слиза надолу. Тук перката не играе особена роля (обикновено се включва в задръстване). 

Ще си позволя да коментирам само тази част от поста, понеже само с нея не съм съгласен. 

Колкото по висока е скоростта на автомобила толкова по нужна е перката, тъй като точно пред радяторната решетка въздуха се забавя.

Мерцедес имаха сериозен проблем при разработването на 212 фейс през 2011. При скорост над 200км моторите преграяваха.

Помолих батко ми да ми направи една симулация, макар набързо и с доста едра мрежа и на 203 купе (няма по нов 3Д модел при него) се вижда как пред колата се създава област на по високо налягане което спира потока.

Attached Files


  • 0

#7 ikarlo

ikarlo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Posts:
  • Автомобил:
    W202, C180, 1995, Esprit (но никъде не пише), цвят "среднощна синева"

Posted 12 September 2013 - 20:33

 При скорост над 200км моторите преграяваха.

 

Имах предвид магистрала в БГ и скорости до 150 -160км/ч (нормално 130). При мен винаги леко ми пада температурата дори и при изкачване, стига движението да позволява равномерно темпо. При над 4000 об/мин виско перката изостава (така пише в описанието на охладителната система), така че ефективността и не е голяма. Мотора ми е 180, така че 200км/ч е недостижима...


  • 0

#8 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Posted 12 September 2013 - 20:57

Малко извън темата, но за Ц180 200км/ч са напълно достижими дори съм свидетел познат с неговия Ц180 двигна 225км/ч с мен в колата, а друг мой познат спокойно вдижаше 215км/ч на газ с обикновенно газово ;) 

 

Сега малко по темата:

И според мен не е нормално да загрява на магистрала, карал съм с какви ли не скорости (до 240 това са ми възможностите на колата) и то не за малко и никога не се е вдигала повече от 85 градуса, само в града е достигала 90 градуса в най-големите жеги по световарите.


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#9 zeaxton

zeaxton

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Bobov dol
  • Автомобил:
    C180 1995 122к.с.

Posted 28 September 2013 - 14:39

Такава температура държи! Като му скимне почва да дига без да има натоварване дина на следващата линия над 80 градуса ... Пускам климатика да духа топло за 10 секунди пада на 80 !Радиатора е студен ! при повече от 80 градуса ... ?

http://prikachi.com/...96/6605196R.jpg

http://prikachi.com/...91/6605191A.jpg


  • 0

#10 zeaxton

zeaxton

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Bobov dol
  • Автомобил:
    C180 1995 122к.с.

Posted 29 September 2013 - 12:29

Сега ми направи впечатление че радиатора откъм двигателя е топъл а отпред е студен ? 


  • 0

#11 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 29 September 2013 - 16:43

Температурата на снимките е нормална.

100градуса е делението м/у 80 и 120 а на втората снимка стрелката е м/у 80 и 100, тоест към 90градуса.

Ако температурата не се вдига повече от колкото на втората снимка не се плаши. :)


  • 2
Публикувано изображение

#12 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 29 September 2013 - 16:44

Сега ми направи впечатление че радиатора откъм двигателя е топъл а отпред е студен ? 

Термостата провери ли?


  • 0
Публикувано изображение

#13 zeaxton

zeaxton

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Bobov dol
  • Автомобил:
    C180 1995 122к.с.

Posted 29 September 2013 - 22:24

Температурата на снимките е нормална.

100градуса е делението м/у 80 и 120 а на втората снимка стрелката е м/у 80 и 100, тоест към 90градуса.

Ако температурата не се вдига повече от колкото на втората снимка не се плаши. :)

Вдига над тая линия малко над 100 ?


  • 0

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 29 September 2013 - 23:12

Малко offtopic:

При новите БМВ-та, температурата на антифриза варира м/у 95 и 118-120 градуса при каране в трафик и кротко, пада около 100 при малко по-нервно шофиране в града, а на магистралата е постоянно 85-90. Говоря не за М-ките, а за нормалните автомобили.

 

Идеята на високата температура при кротко каране е икономичност. И аз бях втрещен, но е факт.

Това разбира се отнася за коли с електрическа водна помпа.

 

При моите Мерцедеси, температурата е варирала м/у 80 и няколко и 110ина градуса.

На магистралата загряват осново такива с много мръсотия м/у климатичен и воден радиатор.

 

Колкото до газовата, изстиват обикновено повече от нормалното в студено време.

Сега он-топик. Първото ми БМВ, при скорост около 200 и продължително поддържане на такова темпо, вдигаше над 110 градуса поради 2 причини:

1. не бях монтирал дифузьора на радиатора от задната страна. Явно е ставало някакво завихряне, водещо до незадоволително охлаждане.

  - поука: от тогава слагам всички възможни кори, с които колата излиза от завода.

2. не бях вързал втора степен на ел.перката. При Е36, дори и при изключен климатик, и студено време, втората степен на ел.перката се ползва за аварийно охлаждане. Ама аз чел недочел схемите, мислех че е първата степен ;)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users