Колко ще се промени разхода?при различни гуми
Започната от OneReason, 26 авг 2013 - 18:48:27
40 мнения по тази тема
#31
Публикувано 17 септември 2013 - 15:24
Защо не си потърсиш 16-ки за зимата с гуми 205/55. Това ти е оптималния вариант
#32
Публикувано 17 септември 2013 - 19:31
Търся джанти за лятото, за зимата имам приготвен комплект 195/65/15
#33
Публикувано 17 септември 2013 - 21:07
Опс, явно съм объркал питанията и темите
Сори за офтопика
Пп : карай си тогава с 225/45/17 и не го мисли. Още повече това е доста масов размер и цените са най-добри.
Сори за офтопика
Пп : карай си тогава с 225/45/17 и не го мисли. Още повече това е доста масов размер и цените са най-добри.
Този пост е редактиран от drjivago: 17 септември 2013 - 21:09
#34
Публикувано 18 септември 2013 - 06:18
Взимам гумите от приятелка, която само с това се занимава и има хиляди гуми. За това не се тревожа, че няма да намеря.
Повече се тревожа, че не мога да си намеря джанти..
Този пост е редактиран от OneReason: 18 септември 2013 - 06:20
#35
Публикувано 18 септември 2013 - 21:57
Да не отварям нова тема, ще питам тука.
До колко ЕТ може спокойно да носи В210? при 7J i 7.5j? za 17-Ки говоря
#36
Публикувано 25 септември 2014 - 20:49
Здравейте имаше някъде тема, но не я намирам с размерите.
Някой знае ли дали марка ''Риал'' р15 ет35 7ж ще са добре на 202ка ? Благодаря предварително
#37 Гост_LeraHappyГост_
Публикувано 03 май 2017 - 04:38
Интересно ми е с колко вдига разхода климатроника?климатика харчи ли повече от климатроника?Интересно ми е какви са вашите мнения колеги,че със зет ми заспорихме по темата ма не се знае кой крив,кой прав?
#38
Публикувано 03 май 2017 - 06:18
Оправи си прфила,за да те вземат на сериозно.Интересно ми е с колко вдига разхода климатроника?климатика харчи ли повече от климатроника?Интересно ми е какви са вашите мнения колеги,че със зет ми заспорихме по темата ма не се знае кой крив,кой прав?
Климатика харчи повече от климатроника.
За климатроника мисля че има значение поклението му.Ако е изправен технически би трябвало завишението да е в рамките на 300-500мл.
#39
Публикувано 03 май 2017 - 06:52
Климатроника е климатик с електронно управление, който поддържжа задаена температура. Климатика му казваш колко студено да духа от духалките и той почва и не спира докат не го изключиш. Троника кат достигне зададената температура и почва да намалява духалките, а може и съвсем да спре. Теоритично климатроника би трябвало да е по икономичен. Практически разлика едва ли има, щото компресора си е включен колкото и леко да духа в купето.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#40
Публикувано 03 май 2017 - 08:36
При Мерцедес, дори това което наричат климатик, а не климатроник, всъщност е климатроник. Изключвам само първите А-класи - там не мога да твърдя със сигурност как е.
Компресорът не е постоянно зацепен при работа на системата, а се изключва при достигане на зададената температура (стига да не сте го сложили на 17 градуса). Т се следи от сензори в духалките и в купето и при достидане на зададените стойности, компресорът се изключва, като се включва отново когато Т се повиши.
При други производители климатикът остава постоянно зацепен и Т се регулира посредством смесване на топъл и студен въздух.
#41
Публикувано 03 май 2017 - 21:01
Изключва се грънци. Казвам ти го от гледната точка на човек дето е живял с такава кола 8+ години. Изключва се чак когато външната Т е с градус два над зададеното. Ако външното Т е под зададеното даже не се и включва, ама това е друга тема. Има у едно термотроник май беше, дето освен да студи и топли, ама такова не съм имал.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни