Колко ще се промени разхода?при различни гуми
Started by OneReason, 26 Aug 2013 - 18:48:27
40 replies to this topic
#31
Posted 17 September 2013 - 15:24
Защо не си потърсиш 16-ки за зимата с гуми 205/55. Това ти е оптималния вариант
#32
Posted 17 September 2013 - 19:31
Търся джанти за лятото, за зимата имам приготвен комплект 195/65/15
#33
Posted 17 September 2013 - 21:07
Опс, явно съм объркал питанията и темите
Сори за офтопика
Пп : карай си тогава с 225/45/17 и не го мисли. Още повече това е доста масов размер и цените са най-добри.
Сори за офтопика
Пп : карай си тогава с 225/45/17 и не го мисли. Още повече това е доста масов размер и цените са най-добри.
Edited by drjivago, 17 September 2013 - 21:09 .
#34
Posted 18 September 2013 - 06:18
Взимам гумите от приятелка, която само с това се занимава и има хиляди гуми. За това не се тревожа, че няма да намеря.
Повече се тревожа, че не мога да си намеря джанти..
Edited by OneReason, 18 September 2013 - 06:20 .
#35
Posted 18 September 2013 - 21:57
Да не отварям нова тема, ще питам тука.
До колко ЕТ може спокойно да носи В210? при 7J i 7.5j? za 17-Ки говоря
#36
Posted 25 September 2014 - 20:49
Здравейте имаше някъде тема, но не я намирам с размерите.
Някой знае ли дали марка ''Риал'' р15 ет35 7ж ще са добре на 202ка ? Благодаря предварително
#37 Гост_LeraHappyГост_
Posted 03 May 2017 - 04:38
Интересно ми е с колко вдига разхода климатроника?климатика харчи ли повече от климатроника?Интересно ми е какви са вашите мнения колеги,че със зет ми заспорихме по темата ма не се знае кой крив,кой прав?
#38
Posted 03 May 2017 - 06:18
Оправи си прфила,за да те вземат на сериозно.Интересно ми е с колко вдига разхода климатроника?климатика харчи ли повече от климатроника?Интересно ми е какви са вашите мнения колеги,че със зет ми заспорихме по темата ма не се знае кой крив,кой прав?
Климатика харчи повече от климатроника.
За климатроника мисля че има значение поклението му.Ако е изправен технически би трябвало завишението да е в рамките на 300-500мл.
#39
Posted 03 May 2017 - 06:52
Климатроника е климатик с електронно управление, който поддържжа задаена температура. Климатика му казваш колко студено да духа от духалките и той почва и не спира докат не го изключиш. Троника кат достигне зададената температура и почва да намалява духалките, а може и съвсем да спре. Теоритично климатроника би трябвало да е по икономичен. Практически разлика едва ли има, щото компресора си е включен колкото и леко да духа в купето.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#40
Posted 03 May 2017 - 08:36
При Мерцедес, дори това което наричат климатик, а не климатроник, всъщност е климатроник. Изключвам само първите А-класи - там не мога да твърдя със сигурност как е.
Компресорът не е постоянно зацепен при работа на системата, а се изключва при достигане на зададената температура (стига да не сте го сложили на 17 градуса). Т се следи от сензори в духалките и в купето и при достидане на зададените стойности, компресорът се изключва, като се включва отново когато Т се повиши.
При други производители климатикът остава постоянно зацепен и Т се регулира посредством смесване на топъл и студен въздух.
#41
Posted 03 May 2017 - 21:01
Изключва се грънци. Казвам ти го от гледната точка на човек дето е живял с такава кола 8+ години. Изключва се чак когато външната Т е с градус два над зададеното. Ако външното Т е под зададеното даже не се и включва, ама това е друга тема. Има у едно термотроник май беше, дето освен да студи и топли, ама такова не съм имал.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users