Здравейте колеги! Имам един въпрос. Става дума за дросела на в202 ц180 1998г. След свалянето му и почистването му има ли нужда да се адаптира с компютър или не?
Поздрави на всички и благодаря предварително!
Публикувано 25 август 2013 - 12:10
Здравейте колеги! Имам един въпрос. Става дума за дросела на в202 ц180 1998г. След свалянето му и почистването му има ли нужда да се адаптира с компютър или не?
Поздрави на всички и благодаря предварително!
Публикувано 25 август 2013 - 17:30
Публикувано 25 август 2013 - 18:50
Самоадаптира се след известно каране.Иначе имаше тема където се обясняваше.че след като се даде на контакт се натиска бавно педала на газта до край и се отпуска,изкл.се от контакт и това се прави няколко пъти.В сервиза на Петко,диагностика му Васко пък ми прави адаптация между дросела и дебитомера,защото ми обясни ,че с времето можело да се загуби.Прави го със Стар диагноза,ефект нямаше...
Публикувано 25 август 2013 - 21:23
Публикувано 30 август 2013 - 00:41
Днес я сглобих и работи добре. Оборотите са наред.
П.С Изненадан останах колко много нагар имаше от долната страна на клапата и по кошницата под клапата , а преди месец я карах на едни юнаци да я почистят .
Вярно почистили са я но само отгоре съответно ефект нулев.
Публикувано 05 септември 2013 - 19:30
Малко късно си давам отговора, но може да е полезен: адаптация е необходима ако двигателя е пален с друг дросел и после се връща стария. Защо му е адаптация, когато компютърът е бил изключен (ключа е бил на нула) и през това време е извършена операцията по почистването. Друг е въпросът ако е отварян и разглобяван механизмът с потенциометъра и моторчето и при сглобяването е допуснато разминаване на зъб, но това не е този случай.
Публикувано 08 септември 2013 - 14:31
Без значение ,че е късно инфото ти е полезно
Публикувано 08 септември 2013 - 21:00
Не знам ама при мен като взех другия дросел преди да му подменя инсталацията го пробвах на колата след това си сложих моя е естествено при разкачен акумулатор.После оправих инсталацията на закупения дросел сложих го имаше в началото проблем с оборотите.След това Бай Васил ме насочи към механични настройки бъзикнах го малко уж се оправи ама не ми хареса много и го оставих като покарах малко и се оправи вече работи безпроблемно.
Скоро чистих дросела на един приятел и след почистването колата полудя почна да ги задържа на 1500 и след като я покара малко както казах около 100км пробег се оправиха оборотите.
А PMS като остане без ток се рестартирва и изтрива всички натрупани грешки.
Питал съм и в Мерцедес сервиз там категорично ми казаха че този дросел няма адаптация, сам се адаптира.
Не споря и не се заяждам споделям опит който каквото сметне за добре това да прави
Публикувано 09 септември 2013 - 18:06
Ами като цяло не съм запознат изобщо с тази система но ми направи впечатление , че когато не е включен вакуума , работата на двигатела е много нестабилна. Незнам каква точно е тая вакуум система от дросела излиза трабичката и влиза в някакво у-во близо до казанчето за чистачките
Публикувано 10 септември 2013 - 17:30
Ами като цяло не съм запознат изобщо с тази система но ми направи впечатление , че когато не е включен вакуума , работата на двигатела е много нестабилна. Незнам каква точно е тая вакуум система от дросела излиза трабичката и влиза в някакво у-во близо до казанчето за чистачките
Ако става въпрос за вакуума, който влиза в комутатора, то това е най важният датчик за PMS. Без него - авариен режим. Един руснак беше писал по техните форуми как се почиства вакуумдатчика ако е задръстен.
Публикувано 10 септември 2013 - 18:54
Ами аз съм без комутатор цетката е 98" . Незнам точно какво устройство е това но утре ще ви щракна няколко снимки и ще ги кача
Публикувано 10 септември 2013 - 21:07
Публикувано 12 септември 2013 - 18:17
Аха изобщто не го знаех този клапан . А ти запознат ли си дали могат да се пренареждат ключалките на мерцедес? Защото преди време се мъчиха да ми отварят багажника и господата вероятно са изсипали киселина в ключалката на багажника. Вътре в нея всичко е салата . Сега ми дадоха клчючалка но без ключ могат ли да ми я пренаредят по ключа?
Публикувано 12 септември 2013 - 20:18
Публикувано 24 септември 2013 - 13:02
Нагарът е причина дроселовата клапа да си промени положението за празен ход, за да постъпва нужното количество въздух. Компютърът запомня това положение, понеже системата се адаптира към условията. След почистване иска време за нова адаптация, което може и да се спести с настройки, но се случва и без външна намеса. Аз мисля, че нагар се образува заради EGR-а.
Поздрави!
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни