Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Въпрос за дросел w202 c180


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 rock_vever

rock_vever

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W202

Posted 25 August 2013 - 12:10

Здравейте колеги!  Имам  един въпрос. Става дума за дросела на  в202 ц180 1998г.  След свалянето му и почистването му има ли нужда да се адаптира с компютър  или не?

 

Поздрави на всички и благодаря предварително!


  • 0

#2 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 25 August 2013 - 17:30

Не няма нужда адаптира се сам
  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 25 August 2013 - 18:50

Самоадаптира се след известно каране.Иначе имаше тема където се обясняваше.че след като се даде на контакт се натиска бавно педала на газта до край и се отпуска,изкл.се от контакт и това се прави няколко пъти.В сервиза на Петко,диагностика му Васко пък ми прави адаптация между дросела и дебитомера,защото ми обясни ,че с времето можело да се загуби.Прави го със Стар диагноза,ефект нямаше...


  • 0

#4 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 25 August 2013 - 21:23

Някъде след около 100 км пробег се оправя
  • 0

#5 rock_vever

rock_vever

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W202

Posted 30 August 2013 - 00:41

Днес я сглобих  и работи добре. Оборотите са наред.  

 

П.С Изненадан останах колко много нагар имаше от долната страна на клапата и по кошницата под клапата , а преди месец я карах на едни юнаци да я почистят .

Вярно почистили са я но само отгоре  съответно  ефект нулев.


  • 0

#6 ikarlo

ikarlo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Posts:
  • Автомобил:
    W202, C180, 1995, Esprit (но никъде не пише), цвят "среднощна синева"

Posted 05 September 2013 - 19:30

Малко късно си давам отговора, но може да е полезен: адаптация е необходима ако двигателя е пален с друг дросел и после се връща стария. Защо му е адаптация, когато компютърът е бил изключен (ключа  е бил на нула) и през това време е извършена операцията по почистването. Друг е въпросът ако е отварян и разглобяван механизмът с потенциометъра и моторчето и при сглобяването е допуснато разминаване на зъб, но това не е този случай.


  • 0

#7 rock_vever

rock_vever

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W202

Posted 08 September 2013 - 14:31

Без значение ,че е късно инфото ти е полезно  :beer


  • 0

#8 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 08 September 2013 - 21:00

Не знам ама при мен като взех другия дросел преди да му подменя инсталацията го пробвах на колата след това си сложих моя е естествено при разкачен акумулатор.После оправих инсталацията на закупения дросел сложих го имаше в началото проблем с оборотите.След това Бай Васил ме насочи към механични настройки бъзикнах го малко уж се оправи ама не ми хареса много и го оставих като покарах малко и се оправи вече работи безпроблемно.

Скоро чистих дросела на един приятел и след почистването колата полудя почна да ги задържа на 1500 и след като я покара малко както казах около 100км пробег се оправиха оборотите.

А PMS като остане без ток се рестартирва и изтрива всички натрупани грешки.

Питал съм и в Мерцедес сервиз там категорично ми казаха че този дросел няма адаптация, сам се адаптира.

Не споря и не се заяждам споделям опит който каквото сметне за добре това да прави ;) ;) ;)


  • 0

#9 rock_vever

rock_vever

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W202

Posted 09 September 2013 - 18:06

Ами като цяло не съм запознат изобщо с тази система  но ми направи впечатление , че когато не  е включен вакуума , работата на двигатела е много нестабилна. Незнам каква точно е тая вакуум система  от дросела излиза трабичката и влиза в някакво у-во  близо до казанчето за чистачките 


  • 0

#10 ikarlo

ikarlo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Posts:
  • Автомобил:
    W202, C180, 1995, Esprit (но никъде не пише), цвят "среднощна синева"

Posted 10 September 2013 - 17:30

Ами като цяло не съм запознат изобщо с тази система  но ми направи впечатление , че когато не  е включен вакуума , работата на двигатела е много нестабилна. Незнам каква точно е тая вакуум система  от дросела излиза трабичката и влиза в някакво у-во  близо до казанчето за чистачките 

Ако става въпрос за вакуума, който влиза в комутатора, то това е най важният датчик за PMS. Без него - авариен режим. Един руснак беше писал по техните форуми как се почиства вакуумдатчика ако е задръстен.


  • 0

#11 rock_vever

rock_vever

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W202

Posted 10 September 2013 - 18:54

Ами аз съм без комутатор цетката е  98" . Незнам точно какво устройство е това  но утре ще ви щракна няколко снимки  и ще ги кача


  • 0

#12 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 10 September 2013 - 21:07

електрически клапан за вентилация на резервоара с филтър с активен въглен
  • 0

#13 rock_vever

rock_vever

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W202

Posted 12 September 2013 - 18:17

Аха изобщто не го знаех този клапан . А ти запознат ли си дали могат да се пренареждат ключалките на мерцедес? Защото преди време се мъчиха да  ми отварят багажника и господата  вероятно са изсипали киселина в ключалката на багажника. Вътре в нея всичко е салата . Сега ми дадоха клчючалка  но без ключ  могат ли да ми я пренаредят по ключа?


  • 0

#14 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 12 September 2013 - 20:18

не съм запознат
  • 0

#15 vanko

vanko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 292 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Posted 24 September 2013 - 13:02

Нагарът е причина дроселовата клапа да си промени положението за празен ход, за да постъпва нужното количество въздух. Компютърът запомня това положение, понеже системата се адаптира към условията. След почистване иска време за нова адаптация, което може и да се спести с настройки, но се случва и без външна намеса. Аз мисля, че нагар се образува заради EGR-а.

Поздрави!


  • 0
Всеки нехарактерен шум в колата след време става характерен!
Публикувано изображение




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users