Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с двигателя - 2,0 DСтранен проблем на дизел


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 JusTPR0

JusTPR0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Тетевен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 190D 1985
    Renault Megane 1.6 R/T 1998
    Renault 5 GTS 1986
    Suzuki Vitara JLX 1994

Публикувано 24 август 2013 - 14:02

Здравейте колеги, снощи не знам как да го опиша, но като че ли се получи нещо като загуба на мощност, проблема се появи при около 100 км/ч на 4-та скорост, давам пълна газ, а колата нищо, върнах предала, и изключих на неутрална, и го изфорсирах, като че ли нищо му няма, пак включвам на скорост и пак нищо, дори на пълна газ, умаля.. спрях на една отбивка, отварям капака гледам всичко е ОК, мисля си, да не би да е скъсал нещо, но не е - форсира си се супер. Тръгнах и едва зор вдигна 100 км. Прибрах си се у нас, спирам, но не държи обороти опитва се да гасне, на обороти държи налягане на маслото 2-2,5 а най-висока температура 80-85 градуса... какво може да е станало, защото за първи път ми прави така... възможно ли е, ако съм имал малко нафта, и да е друснало нещо, и да е засмукал въздух, и това да е причина? Също така студен понякога много трудно пали... Трябва да въртя на пълна газ някъде 10-15 секунди... Дали това има нещо свързано с предния проблем?


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 24 август 2013 - 22:33

Трудното палене на студен мотор може да е от изгоряла свещ, ниска компресия, неработеща система за празния ход или въздух в горивната система.

 

На ом601 мотор мисля, че системата за празния ход е реализирана с вакумни връзки към гориво-нагнетателната помпа.

 

Горивен филтър кога е сменян за последно? Маркучите за обратна нафта, здрави ли са?

 

Най-добре да я закараш на дизелджия. 


  • 0

#3 JusTPR0

JusTPR0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Тетевен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 190D 1985
    Renault Megane 1.6 R/T 1998
    Renault 5 GTS 1986
    Suzuki Vitara JLX 1994

Публикувано 28 август 2013 - 20:21

Баща ми е автомонтьор, оказа се, че се е запушил горивния филтър, и затова колата е правела така, сега всичко е 6 обаче имам друг проблем, и се чудя дали да сменям гарнитура, или направо цялата кола... от главата, там където е водната помпа някъде към 1-ви цилиндър ми хвърля масло, дали ако сменя гарнитурата ще се оправи...


  • 0

#4 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 29 август 2013 - 00:36

Питай баща си .....     :dontknow


  • 0

Немеца го е измислил !


#5 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 29 август 2013 - 04:49

Тя ако е гарнитурата на клапаните я сменяй ....дали е и 15 лева :) 


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#6 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 август 2013 - 08:15

На първи цилиндър и моята почна да пуска масло в цилиндъра.

Там маслената магистрала е много близко до цилиндъра и с годините и с малко помощ от  зад кормилното у-во така се получава : )

Сменяй гарнитурата и си направи една профилактика на главата, моята след това направо си смени звука.


  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#7 JusTPR0

JusTPR0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Тетевен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 190D 1985
    Renault Megane 1.6 R/T 1998
    Renault 5 GTS 1986
    Suzuki Vitara JLX 1994

Публикувано 29 август 2013 - 19:06

На мен ми хвърля маслото навън.. сега чакам от един автосервиз да направят поръчката :)


  • 0

#8 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 31 август 2013 - 17:16

Виж по-добре да не хвърля през обтегача на веригата.


  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни