Здравейте колеги, снощи не знам как да го опиша, но като че ли се получи нещо като загуба на мощност, проблема се появи при около 100 км/ч на 4-та скорост, давам пълна газ, а колата нищо, върнах предала, и изключих на неутрална, и го изфорсирах, като че ли нищо му няма, пак включвам на скорост и пак нищо, дори на пълна газ, умаля.. спрях на една отбивка, отварям капака гледам всичко е ОК, мисля си, да не би да е скъсал нещо, но не е - форсира си се супер. Тръгнах и едва зор вдигна 100 км. Прибрах си се у нас, спирам, но не държи обороти опитва се да гасне, на обороти държи налягане на маслото 2-2,5 а най-висока температура 80-85 градуса... какво може да е станало, защото за първи път ми прави така... възможно ли е, ако съм имал малко нафта, и да е друснало нещо, и да е засмукал въздух, и това да е причина? Също така студен понякога много трудно пали... Трябва да въртя на пълна газ някъде 10-15 секунди... Дали това има нещо свързано с предния проблем?
Проблем с двигателя - 2,0 DСтранен проблем на дизел
Започната от JusTPR0, 24 авг 2013 - 14:02:43
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 август 2013 - 14:02
#2
Публикувано 24 август 2013 - 22:33
Трудното палене на студен мотор може да е от изгоряла свещ, ниска компресия, неработеща система за празния ход или въздух в горивната система.
На ом601 мотор мисля, че системата за празния ход е реализирана с вакумни връзки към гориво-нагнетателната помпа.
Горивен филтър кога е сменян за последно? Маркучите за обратна нафта, здрави ли са?
Най-добре да я закараш на дизелджия.
#3
Публикувано 28 август 2013 - 20:21
Баща ми е автомонтьор, оказа се, че се е запушил горивния филтър, и затова колата е правела така, сега всичко е 6 обаче имам друг проблем, и се чудя дали да сменям гарнитура, или направо цялата кола... от главата, там където е водната помпа някъде към 1-ви цилиндър ми хвърля масло, дали ако сменя гарнитурата ще се оправи...
#4
Публикувано 29 август 2013 - 00:36
Питай баща си .....
Немеца го е измислил !
#5
Публикувано 29 август 2013 - 04:49
Тя ако е гарнитурата на клапаните я сменяй ....дали е и 15 лева
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#6
Публикувано 29 август 2013 - 08:15
На първи цилиндър и моята почна да пуска масло в цилиндъра.
Там маслената магистрала е много близко до цилиндъра и с годините и с малко помощ от зад кормилното у-во така се получава : )
Сменяй гарнитурата и си направи една профилактика на главата, моята след това направо си смени звука.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#7
Публикувано 29 август 2013 - 19:06
На мен ми хвърля маслото навън.. сега чакам от един автосервиз да направят поръчката
#8
Публикувано 31 август 2013 - 17:16
Виж по-добре да не хвърля през обтегача на веригата.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни