Към съдържанието

  •  

Снимка

Mobil1


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#31 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2007 - 16:26

Искам да добавя,че карах 20-50 валволин през лятото когато купих колата(преди 3 години).След 7-8к км.почнаха да чаткат 1-2 повдигача.На следващата смяна слжих 15-40 лемфъордер(минерално) и така 20к км.(2 смени на маслото).Последно сложих 10W-40 на ЕSSO (полусинтетика) и ви казвам че двгателя почна да мърка като котенце.Спряха да чаткат и повдигачите.Направо много се кефя защото двигателя е на 450к км. (2.5д) и все едно съм сменил двигателя с нов,а не маслото. :0_yahoo: Това май го писах и на друго място,ама направо не можах да повярвам и затова ме извинете ако съм досаден. :rolleyes: :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#32 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 февруари 2007 - 19:45

Ний за трактори не говорим,това не е мотор,това е камък. :D

Аз на 300Д ако ще и асфалт да му сложа пак пердаши,но карам 15W40 и то Кастрол,да му е арно на душата,че старец моя на 30 лазарника.
На E320 карам пълна синтетика,тече та се е омазал долу целия,но тече щото ИМА.Минерално няма да карам,сменям на около 11 000 и не мy се втелявам.За ремонт на мотора ми искат колкото за половин кола,нека си тече,една туба синтетика в багажника ми е достатъчна за 1 година доливане. :lol:
  • 0
.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни