Mobil1
Started by Didomb, 03 Feb 2007 - 21:55:53
31 replies to this topic
#31
Posted 24 February 2007 - 16:26
Искам да добавя,че карах 20-50 валволин през лятото когато купих колата(преди 3 години).След 7-8к км.почнаха да чаткат 1-2 повдигача.На следващата смяна слжих 15-40 лемфъордер(минерално) и така 20к км.(2 смени на маслото).Последно сложих 10W-40 на ЕSSO (полусинтетика) и ви казвам че двгателя почна да мърка като котенце.Спряха да чаткат и повдигачите.Направо много се кефя защото двигателя е на 450к км. (2.5д) и все едно съм сменил двигателя с нов,а не маслото.
Това май го писах и на друго място,ама направо не можах да повярвам и затова ме извинете ако съм досаден.
#32
Posted 24 February 2007 - 19:45
Ний за трактори не говорим,това не е мотор,това е камък.
Аз на 300Д ако ще и асфалт да му сложа пак пердаши,но карам 15W40 и то Кастрол,да му е арно на душата,че старец моя на 30 лазарника.
На E320 карам пълна синтетика,тече та се е омазал долу целия,но тече щото ИМА.Минерално няма да карам,сменям на около 11 000 и не мy се втелявам.За ремонт на мотора ми искат колкото за половин кола,нека си тече,една туба синтетика в багажника ми е достатъчна за 1 година доливане.
Аз на 300Д ако ще и асфалт да му сложа пак пердаши,но карам 15W40 и то Кастрол,да му е арно на душата,че старец моя на 30 лазарника.
На E320 карам пълна синтетика,тече та се е омазал долу целия,но тече щото ИМА.Минерално няма да карам,сменям на около 11 000 и не мy се втелявам.За ремонт на мотора ми искат колкото за половин кола,нека си тече,една туба синтетика в багажника ми е достатъчна за 1 година доливане.
.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users





View Garage









