Към съдържанието

  •  

Снимка

Mobil1


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#16 koko_race

koko_race

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 февруари 2007 - 12:53

По новите Мерцедеси карат по 15000км. с Мобил така,че спокойно можеш да си караш 18000км
  • 0

#17 chichobobby

chichobobby

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia/Miami
  • Интереси:Politics, fine women, cigars and old single malt.
  • Автомобил:
    Audi A8
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 февруари 2007 - 14:07

На моя кораб му сложих (Mobil 1 SuperSyn ™ 0W-40) преди 3 седмици. Вкарах си го от Голямата Страна за по 10 долара парчето. Много съм доволен. Имам чувството, че по добре работи двигателя и съм сигурен че разхода ми на гориво (Метан) е паднал с около 7 %.... Казали са ми 15 хил. км. в Софийско градско каране. Така и мисля да направя.
  • 0

Audi A8


#18 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 13 февруари 2007 - 16:43

Фенове,не е ли кофти за деигателя,ако отива към 300 000км. да му се слага чиста синтетика?Нали е по-тънко,така да се каже-ще уплътни ли луфтовете по мотора?
Не става въпрос да се прави икономия!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#19 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 13 февруари 2007 - 21:30

По новите Мерцедеси карат по 15000км. с Мобил така,че спокойно можеш да си караш 18000км


Филтъра не е предвиден за 18к
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#20 kyuss

kyuss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:

Публикувано 14 февруари 2007 - 11:02

Фенове,не е ли кофти за деигателя,ако отива към 300 000км. да му се слага чиста синтетика?Нали е по-тънко,така да се каже-ще уплътни ли луфтовете по мотора?
Не става въпрос да се прави икономия!

Набързо-не "по-тънко"синт.масло ...т.е. по-тънко е само докато е в шишето,но това не ни интересува...напротив-в работни условия масло Хw-40 е с маалко по-висок вискозитет,и е в състояние да го поддържа до следващата смяна...писано е много по темата...не е хубаво обаче ВЕДНАГА да сипеш синтетиката,има си рискове,ама това е друга тема...
  • 0
Blood, Sweat and Diesel !

#21 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 14 февруари 2007 - 11:04

Само аз ли съм единствения луд,който смята,че маслото трябва да се сменя на максимално кратки интервали. Вярно е че Мобил е сигурно най-доброто масло на пазара,аз също карам с такова... ама 18к... това си е гавра с мотора .. аз сипвам 10W40, никога не ми се е налагало да доливам и го сменям на максимум 5к понякога и на 6 но мн. рядко .. Мойто е полусинтетика.. сега незнам за синтетиката как го дават... но каквото и масло да сипваш,ако ще за совалки... това са огромно много километри... и същевременно съкрашаване на живота на двигателя :)
  • 0
Публикувано изображение

#22 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 февруари 2007 - 11:39

Аз пък съм слушал от някъде че точно около 5-6к км маслото е най смазочно,но не знам дали със сигорност е така.Ако някой знае да сподели. :dontknow:
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#23 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 19 февруари 2007 - 22:01

10W40 мобил карам вече 40 000, сменям точно на 10к, на 20к + възд.филтър - както го наливам бистричко, така го и източвам, за 10к не мърда и грам...... Около 82 лева ми излиза масло + филтър + възд.филтър......
  • 0

#24 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 19 февруари 2007 - 22:07

Че много евтино ми се вижда!!!Колко литра слагаш?А и филтри....!На мен с 15/40 и филтрите ми излиза към 130 лв.!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#25 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 19 февруари 2007 - 22:23

ми евтино е, че е наливно - от варел на мобил е уж..... ама сменям там вече 3-4 години - мисля че е ОК...
  • 0

#26 Pelera

Pelera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен

Публикувано 19 февруари 2007 - 22:59

Фенове,не е ли кофти за деигателя,ако отива към 300 000км. да му се слага чиста синтетика?Нали е по-тънко,така да се каже-ще уплътни ли луфтовете по мотора?
Не става въпрос да се прави икономия!

Набързо-не "по-тънко"синт.масло ...т.е. по-тънко е само докато е в шишето,но това не ни интересува...напротив-в работни условия масло Хw-40 е с маалко по-висок вискозитет,и е в състояние да го поддържа до следващата смяна...писано е много по темата...не е хубаво обаче ВЕДНАГА да сипеш синтетиката,има си рискове,ама това е друга тема...

Колега, сподели ако обичаш дали ако сложа по-тънко масло или обратно ще изчезне лекият шум, който се чува от повдигачите на двигателя ми - бензин 200 Е, когато е загрял говоря. В момента съм с 10 - 40 и мислех да опитам с 15 - 40, но не ми се ще да му слагам минерално. А от друга страна ме убеждават разни пишман майстори, че дори и да сменя повдигачите, парите за които не са ми излишни, шума нямало да изчезне заради хлабината в самите легла на повдигачите.
Та въпроса ми е с какво масло да опитам да обезшума двигателя???
  • 0

#27 kyuss

kyuss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:

Публикувано 20 февруари 2007 - 17:22

Тука вече казвам това,което съм чел(никога не съм виждал какво представляват хидр.повдигачи :dontknow: )от хора по форумите-шум от повдигачите е вероятно да изчезне със синтетично масло .
Прочети и това тука:
http://www.mbclub.bg...p;hl=синтетично
обърни внимание на т.2 и 3(една от възможните причини да е по-благосклонно към повдигачите).Другата е,че по всеобщо наблюдение се стича много по-бавно от повъхностите...
Гледам,някои колеги от Пежо клуба са ползвали успешно 15-50,20-50,ама за зимата не е хубаво.
Ама ако има там сериозен износ,съмнявам се...специалистите да кажат...
  • 0
Blood, Sweat and Diesel !

#28 Спаско

Спаско

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:

Публикувано 24 февруари 2007 - 00:29

какво щте кажете за MOTUL 6100+ 10w40
доколкото знам процента на синтетичност е 78%
  • 0

#29 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 февруари 2007 - 01:50

Добре дошъл,дай модел мотор,километри,кола,къде и как я караш ................и си вземи пълна синтетика на Мобил и сменяй на 10 000 - 11 000 километра ако искаш мотора да е ОК.
  • 0
.

#30 Dimitar Nikolov

Dimitar Nikolov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv

Публикувано 24 февруари 2007 - 10:47

" какво щте кажете за MOTUL 6100+ 10w40 .... "
Аз съм с такова в момента и съм много доволен. Колата не Мерцедес /нама да пиша каква е, все пак сме във форум на Мерцедес/, но е на доста километри, и имаше доста дискусии относно това дали може да се кара с полусинтетика или не. Преди съм слагал различни марки включително и MOTUL 15W50 /понеже двигател бил стар/, но факта че с това масло за сега съм най-доволен.Не съм много сигурен колко процента е синтетиката, но двигателя "работи като електронен часовник".
Напълно подкрепям колегата kyuss, за т.н. "тънко" и "дебело масло". Когато са в тубата маслата изглеждат по различне начин, но маслото трябва да се гледа в работна температура, а там минерално след като се загрее, е значително "по-тънко" и смазочните му качества намаляват. А при яка "цедка" направо се припържва. А от там по-голяма амортизация и съответно по-ранна смяна на маслото. Така че, производителя е преценил какво масло за какъв тъп двигател да препоръча. Никъде не съм видял да пише, че еди кое си масло е до 100К, а другото е за над 300К. Ако имаше такова нещо съм сигурен, че щеше да има съответни препоръки за типа масло което да се налива. Общо взето кометариите са че колата почва да гори "по-тънкото" масло. А истината е че поради синтетична си основа маслото прониква във всяка цепнатина и изтича. При мен бе така. Имаше теч от гарнитурата на главата, и семеринга на коляновия вал. Говоря когата за пръв път сложих полу-синтетика. Преди година се наложи да сменя гарнитурата на главата и покрай това смених и сумати други неща вкл. и семеринга на коляновия вал. В момента MOTUL-a 6100 е на над 2к км и не е мръднал и мм от щеката. Няма никакъв нагар и отзад на ауспуха. Така, че един добре обслужен двигател независимо на колко хил. км поне по мое мнение няма никакъв проблем да се кара със синтетика или полу-синтетика. Между другото, ако двигателя гори масло той ще си гори всичко независимо от маслото. Друго нещо което е мног разпространено е че вискозиттите - 0W30 било синтетично, 10W40 полу-синтетично, 15W40 - минерално. Едно синтетично масло може да покрие абсолютно всички вискозитети.
  • 0
W124 200E M102 963 - Черния феникс




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни