Mobil1
Started by Didomb, 03 Feb 2007 - 21:55:53
31 replies to this topic
#16
Posted 13 February 2007 - 12:53
По новите Мерцедеси карат по 15000км. с Мобил така,че спокойно можеш да си караш 18000км
#17
Posted 13 February 2007 - 14:07
На моя кораб му сложих (Mobil 1 SuperSyn ™ 0W-40) преди 3 седмици. Вкарах си го от Голямата Страна за по 10 долара парчето. Много съм доволен. Имам чувството, че по добре работи двигателя и съм сигурен че разхода ми на гориво (Метан) е паднал с около 7 %.... Казали са ми 15 хил. км. в Софийско градско каране. Така и мисля да направя.
Audi A8
#19
Posted 13 February 2007 - 21:30
По новите Мерцедеси карат по 15000км. с Мобил така,че спокойно можеш да си караш 18000км
Филтъра не е предвиден за 18к
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#20
Posted 14 February 2007 - 11:02
Набързо-не "по-тънко"синт.масло ...т.е. по-тънко е само докато е в шишето,но това не ни интересува...напротив-в работни условия масло Хw-40 е с маалко по-висок вискозитет,и е в състояние да го поддържа до следващата смяна...писано е много по темата...не е хубаво обаче ВЕДНАГА да сипеш синтетиката,има си рискове,ама това е друга тема...Фенове,не е ли кофти за деигателя,ако отива към 300 000км. да му се слага чиста синтетика?Нали е по-тънко,така да се каже-ще уплътни ли луфтовете по мотора?
Не става въпрос да се прави икономия!
Blood, Sweat and Diesel !
#21
Posted 14 February 2007 - 11:04
Само аз ли съм единствения луд,който смята,че маслото трябва да се сменя на максимално кратки интервали. Вярно е че Мобил е сигурно най-доброто масло на пазара,аз също карам с такова... ама 18к... това си е гавра с мотора .. аз сипвам 10W40, никога не ми се е налагало да доливам и го сменям на максимум 5к понякога и на 6 но мн. рядко .. Мойто е полусинтетика.. сега незнам за синтетиката как го дават... но каквото и масло да сипваш,ако ще за совалки... това са огромно много километри... и същевременно съкрашаване на живота на двигателя
#23
Posted 19 February 2007 - 22:01
10W40 мобил карам вече 40 000, сменям точно на 10к, на 20к + възд.филтър - както го наливам бистричко, така го и източвам, за 10к не мърда и грам...... Около 82 лева ми излиза масло + филтър + възд.филтър......
#25
Posted 19 February 2007 - 22:23
ми евтино е, че е наливно - от варел на мобил е уж..... ама сменям там вече 3-4 години - мисля че е ОК...
#26
Posted 19 February 2007 - 22:59
Колега, сподели ако обичаш дали ако сложа по-тънко масло или обратно ще изчезне лекият шум, който се чува от повдигачите на двигателя ми - бензин 200 Е, когато е загрял говоря. В момента съм с 10 - 40 и мислех да опитам с 15 - 40, но не ми се ще да му слагам минерално. А от друга страна ме убеждават разни пишман майстори, че дори и да сменя повдигачите, парите за които не са ми излишни, шума нямало да изчезне заради хлабината в самите легла на повдигачите.Набързо-не "по-тънко"синт.масло ...т.е. по-тънко е само докато е в шишето,но това не ни интересува...напротив-в работни условия масло Хw-40 е с маалко по-висок вискозитет,и е в състояние да го поддържа до следващата смяна...писано е много по темата...не е хубаво обаче ВЕДНАГА да сипеш синтетиката,има си рискове,ама това е друга тема...Фенове,не е ли кофти за деигателя,ако отива към 300 000км. да му се слага чиста синтетика?Нали е по-тънко,така да се каже-ще уплътни ли луфтовете по мотора?
Не става въпрос да се прави икономия!
Та въпроса ми е с какво масло да опитам да обезшума двигателя???
#27
Posted 20 February 2007 - 17:22
Тука вече казвам това,което съм чел(никога не съм виждал какво представляват хидр.повдигачи
)от хора по форумите-шум от повдигачите е вероятно да изчезне със синтетично масло .
Прочети и това тука:
http://www.mbclub.bg...p;hl=синтетично
обърни внимание на т.2 и 3(една от възможните причини да е по-благосклонно към повдигачите).Другата е,че по всеобщо наблюдение се стича много по-бавно от повъхностите...
Гледам,някои колеги от Пежо клуба са ползвали успешно 15-50,20-50,ама за зимата не е хубаво.
Ама ако има там сериозен износ,съмнявам се...специалистите да кажат...
Прочети и това тука:
http://www.mbclub.bg...p;hl=синтетично
обърни внимание на т.2 и 3(една от възможните причини да е по-благосклонно към повдигачите).Другата е,че по всеобщо наблюдение се стича много по-бавно от повъхностите...
Гледам,някои колеги от Пежо клуба са ползвали успешно 15-50,20-50,ама за зимата не е хубаво.
Ама ако има там сериозен износ,съмнявам се...специалистите да кажат...
Blood, Sweat and Diesel !
#28
Posted 24 February 2007 - 00:29
какво щте кажете за MOTUL 6100+ 10w40
доколкото знам процента на синтетичност е 78%
доколкото знам процента на синтетичност е 78%
#29
Posted 24 February 2007 - 01:50
Добре дошъл,дай модел мотор,километри,кола,къде и как я караш ................и си вземи пълна синтетика на Мобил и сменяй на 10 000 - 11 000 километра ако искаш мотора да е ОК.
.
#30
Posted 24 February 2007 - 10:47
" какво щте кажете за MOTUL 6100+ 10w40 .... "
Аз съм с такова в момента и съм много доволен. Колата не Мерцедес /нама да пиша каква е, все пак сме във форум на Мерцедес/, но е на доста километри, и имаше доста дискусии относно това дали може да се кара с полусинтетика или не. Преди съм слагал различни марки включително и MOTUL 15W50 /понеже двигател бил стар/, но факта че с това масло за сега съм най-доволен.Не съм много сигурен колко процента е синтетиката, но двигателя "работи като електронен часовник".
Напълно подкрепям колегата kyuss, за т.н. "тънко" и "дебело масло". Когато са в тубата маслата изглеждат по различне начин, но маслото трябва да се гледа в работна температура, а там минерално след като се загрее, е значително "по-тънко" и смазочните му качества намаляват. А при яка "цедка" направо се припържва. А от там по-голяма амортизация и съответно по-ранна смяна на маслото. Така че, производителя е преценил какво масло за какъв тъп двигател да препоръча. Никъде не съм видял да пише, че еди кое си масло е до 100К, а другото е за над 300К. Ако имаше такова нещо съм сигурен, че щеше да има съответни препоръки за типа масло което да се налива. Общо взето кометариите са че колата почва да гори "по-тънкото" масло. А истината е че поради синтетична си основа маслото прониква във всяка цепнатина и изтича. При мен бе така. Имаше теч от гарнитурата на главата, и семеринга на коляновия вал. Говоря когата за пръв път сложих полу-синтетика. Преди година се наложи да сменя гарнитурата на главата и покрай това смених и сумати други неща вкл. и семеринга на коляновия вал. В момента MOTUL-a 6100 е на над 2к км и не е мръднал и мм от щеката. Няма никакъв нагар и отзад на ауспуха. Така, че един добре обслужен двигател независимо на колко хил. км поне по мое мнение няма никакъв проблем да се кара със синтетика или полу-синтетика. Между другото, ако двигателя гори масло той ще си гори всичко независимо от маслото. Друго нещо което е мног разпространено е че вискозиттите - 0W30 било синтетично, 10W40 полу-синтетично, 15W40 - минерално. Едно синтетично масло може да покрие абсолютно всички вискозитети.
Аз съм с такова в момента и съм много доволен. Колата не Мерцедес /нама да пиша каква е, все пак сме във форум на Мерцедес/, но е на доста километри, и имаше доста дискусии относно това дали може да се кара с полусинтетика или не. Преди съм слагал различни марки включително и MOTUL 15W50 /понеже двигател бил стар/, но факта че с това масло за сега съм най-доволен.Не съм много сигурен колко процента е синтетиката, но двигателя "работи като електронен часовник".
Напълно подкрепям колегата kyuss, за т.н. "тънко" и "дебело масло". Когато са в тубата маслата изглеждат по различне начин, но маслото трябва да се гледа в работна температура, а там минерално след като се загрее, е значително "по-тънко" и смазочните му качества намаляват. А при яка "цедка" направо се припържва. А от там по-голяма амортизация и съответно по-ранна смяна на маслото. Така че, производителя е преценил какво масло за какъв тъп двигател да препоръча. Никъде не съм видял да пише, че еди кое си масло е до 100К, а другото е за над 300К. Ако имаше такова нещо съм сигурен, че щеше да има съответни препоръки за типа масло което да се налива. Общо взето кометариите са че колата почва да гори "по-тънкото" масло. А истината е че поради синтетична си основа маслото прониква във всяка цепнатина и изтича. При мен бе така. Имаше теч от гарнитурата на главата, и семеринга на коляновия вал. Говоря когата за пръв път сложих полу-синтетика. Преди година се наложи да сменя гарнитурата на главата и покрай това смених и сумати други неща вкл. и семеринга на коляновия вал. В момента MOTUL-a 6100 е на над 2к км и не е мръднал и мм от щеката. Няма никакъв нагар и отзад на ауспуха. Така, че един добре обслужен двигател независимо на колко хил. км поне по мое мнение няма никакъв проблем да се кара със синтетика или полу-синтетика. Между другото, ако двигателя гори масло той ще си гори всичко независимо от маслото. Друго нещо което е мног разпространено е че вискозиттите - 0W30 било синтетично, 10W40 полу-синтетично, 15W40 - минерално. Едно синтетично масло може да покрие абсолютно всички вискозитети.
W124 200E M102 963 - Черния феникс
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage













