Mobil1
Започната от Didomb, 03 фев 2007 - 21:55:53
31 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 февруари 2007 - 21:55
Колеги,моля за съвет ако някой има по-голям опит с маслата!Става въпрос за 124 260Е на около 200 000км(няма начин да не е скрит някой километър).Значи в момента карам с Mobil1 15W-50 100% синтетика,но вече е на 18 000км. и трябва да го подменям в най-близко време.Та въпроса ми е - има ли по-добър вариант от него от посочените ТУК
W124 260E 122Kw
#2
Публикувано 03 февруари 2007 - 22:17
Колега къде си водиш колата за смяна на масло и за ремонт? И аз скоро трябва да сменям масло.
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#3
Публикувано 03 февруари 2007 - 22:34
ICQ:293-260-917Колеги,моля за съвет ако някой има по-голям опит с маслата!Става въпрос за 124 260Е на около 200 000км(няма начин да не е скрит някой километър).Значи в момента карам с Mobil1 15W-50 100% синтетика,но вече е на 18 000км. и трябва да го подменям в най-близко време.Та въпроса ми е - има ли по-добър вариант от него от посочените ТУК
W124 260E 122Kw
#4
Публикувано 03 февруари 2007 - 22:56
http://www.mobil.com...bil_1_0W-40.asp
http://www.mobil.com...obil1_5W-50.asp
С кое да е от двете двигателят ще се чувства по-добре зимно време...ако държиш на по-високото налягане на маслото в работни условия,вземи 5в-50...и двете имат одобрение на МБ.
http://www.exxonmobi...arch/search.asp
http://www.mobil.com...obil1_5W-50.asp
С кое да е от двете двигателят ще се чувства по-добре зимно време...ако държиш на по-високото налягане на маслото в работни условия,вземи 5в-50...и двете имат одобрение на МБ.
http://www.exxonmobi...arch/search.asp
Blood, Sweat and Diesel !
#5
Публикувано 04 февруари 2007 - 00:01
Mobil 1 SuperSyn ™ 0W-40
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#6
Публикувано 04 февруари 2007 - 01:18
На същото мнение сам като колегите,което и да избереш ще е по-добро за зимно време от това което караш в момента
Аз карам пълна синтетика също но сменям на около 7000 мили или грубо 12-13 000 километра и то на постоянен климат и главно магистрално каране.Минералните ги карах по 5000 километра ако това го интересува някои.
Аз карам пълна синтетика също но сменям на около 7000 мили или грубо 12-13 000 километра и то на постоянен климат и главно магистрално каране.Минералните ги карах по 5000 километра ако това го интересува някои.
.
#7
Публикувано 04 февруари 2007 - 10:06
Ами на предната смяна (от Motul на Mobil1) ме убедиха,че мога да да го карам 20 000 км.То си личи,че е скъпо масло(34,20 лв. за 1л),пише,че технологичния партньор е McLaren Mercedes,нарисували и F1 на Kimi....да не съм се предоверил?А иначе не съм имал проблеми с маслото,само дето не е ли малко скъпичко?Другото по-скъпо от него е 5W-30.И двете ги водят като ralliformula.Mobil 1 SuperSyn ™ 0W-40
W124 260E 122Kw
#8
Публикувано 04 февруари 2007 - 10:39
По добре не им се предоверявай- 20к за едно масло в БГ е абсурд- условията в Бг се водят тежки и това налага съкратени интервали на обслужване- за това 10к.
Аз карам с 5в-30 и го сменям на 7к-7.5к и съм доволен- не рискувам да пестя от маслото. Но като си с по стара кола не е необходимо да ползваш най-якото масло в случай че не я караш екстремно. примерно за къв ти е да ползваш 10в-60 в двигател който се кара леко. Но ако настъваш яко е друго.
Определяща е не само цената- 5в-30 не е предназначено за мн натоварени бензинови двигатели, които отделят много топлина и нямат маслен охладител-то се ползва обикновено при дизели и американски бенз. двигатели, които като им се сипе по-гъсто масло почват да не им работят хидравличните повдигачи- двигатели с малко хлабини.
За теб оптималното е 10в-40 а доста добро е 5в-40, като интервала за смяна е 10к км
ВАЖНО- дори и маслото да позволява експлоатация 20к, то филтъра ти е конструиран за 10к км
Аз карам с 5в-30 и го сменям на 7к-7.5к и съм доволен- не рискувам да пестя от маслото. Но като си с по стара кола не е необходимо да ползваш най-якото масло в случай че не я караш екстремно. примерно за къв ти е да ползваш 10в-60 в двигател който се кара леко. Но ако настъваш яко е друго.
Определяща е не само цената- 5в-30 не е предназначено за мн натоварени бензинови двигатели, които отделят много топлина и нямат маслен охладител-то се ползва обикновено при дизели и американски бенз. двигатели, които като им се сипе по-гъсто масло почват да не им работят хидравличните повдигачи- двигатели с малко хлабини.
За теб оптималното е 10в-40 а доста добро е 5в-40, като интервала за смяна е 10к км
ВАЖНО- дори и маслото да позволява експлоатация 20к, то филтъра ти е конструиран за 10к км
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#9
Публикувано 04 февруари 2007 - 10:55
м/у другото всеки делничен ден пътувам 100км извън града на обороти около 4000.Ни много-ни малко,но стрелката рядко пада под 130км/чПо добре не им се предоверявай- 20к за едно масло в БГ е абсурд- условията в Бг се водят тежки и това налага съкратени интервали на обслужване- за това 10к.
Аз карам с 5в-30 и го сменям на 7к-7.5к и съм доволен- не рискувам да пестя от маслото. Но като си с по стара кола не е необходимо да ползваш най-якото масло в случай че не я караш екстремно. примерно за къв ти е да ползваш 10в-60 в двигател който се кара леко. Но ако настъваш яко е друго.
Определяща е не само цената- 5в-30 не е предназначено за мн натоварени бензинови двигатели, които отделят много топлина и нямат маслен охладител-то се ползва обикновено при дизели и американски бенз. двигатели, които като им се сипе по-гъсто масло почват да не им работят хидравличните повдигачи- двигатели с малко хлабини.
За теб оптималното е 10в-40 а доста добро е 5в-40, като интервала за смяна е 10к км
ВАЖНО- дори и маслото да позволява експлоатация 20к, то филтъра ти е конструиран за 10к км
W124 260E 122Kw
#10
Публикувано 04 февруари 2007 - 11:07
Една от колите е 6 цилиндров редови 3200 с около 170 000 километра.В момента карам 5w40 пълна синтетика и ще го сменя на около 11 000 km. или грубо 7000 мили.Смяна на масло ми е около 80$,главно магистрала се кара в най-добрия климат на тоя континент със средна скорост около 120.
Масло над 15 000 километра не бих карал ако не му правя маслен анализ,а чак толкова да съм icтропал няма да стане.Просто сменям редовно и не слушам разни майстори които нито са ми купували колата,нито плащат за поддръжката и.
Градското може да е и 3 ленти и средна скорост около 70,задръствания не броя защото не вися по такива,колата 80% от времето се кара от самотник и рядко от двама.
Дизела ще му сменя маслото малко преди да е направил 3500 километра ако да ми е почти набор.То и без това само масло иска и това ако не му давам............ше ме остави пехотинец някъде.
Търси някое масло което е по универсално ако мога така да кажа,на това което караш сега му пише само за лятото и никакви ниски температури или поне границата им е малка.Щом пътуваш толкова избери нещо което да го сменяш на 10 000-12 000 и карай един модел за лятото и един за зимата.В момента търкаляш лятно масло и то старо или поне такова е моето мнение.
Масло над 15 000 километра не бих карал ако не му правя маслен анализ,а чак толкова да съм icтропал няма да стане.Просто сменям редовно и не слушам разни майстори които нито са ми купували колата,нито плащат за поддръжката и.
Градското може да е и 3 ленти и средна скорост около 70,задръствания не броя защото не вися по такива,колата 80% от времето се кара от самотник и рядко от двама.
Дизела ще му сменя маслото малко преди да е направил 3500 километра ако да ми е почти набор.То и без това само масло иска и това ако не му давам............ше ме остави пехотинец някъде.
Търси някое масло което е по универсално ако мога така да кажа,на това което караш сега му пише само за лятото и никакви ниски температури или поне границата им е малка.Щом пътуваш толкова избери нещо което да го сменяш на 10 000-12 000 и карай един модел за лятото и един за зимата.В момента търкаляш лятно масло и то старо или поне такова е моето мнение.
.
#11
Публикувано 04 февруари 2007 - 13:08
Между другото,ако го взимаш директно от вносителя(Омникар,Ото-Топ ),при по-сериозна покупка(20l),отстъпката е много весела...а при този твой дневен километраж и обема на картера си струва да се замислиш...аз отдавна купувам само 20л.туби...
www.omnicar.bg
http://www.ototopbg.com/Price.html
Както казаха колегите,не удължавай сервизния интервал и стой далеч от Хw-30. Ако те притеснява цената и държиш да е синететика на Мобил,обърни внимание на Есо Ултрон 5w-40. Успех!
www.omnicar.bg
http://www.ototopbg.com/Price.html
Както казаха колегите,не удължавай сервизния интервал и стой далеч от Хw-30. Ако те притеснява цената и държиш да е синететика на Мобил,обърни внимание на Есо Ултрон 5w-40. Успех!
Blood, Sweat and Diesel !
#12
Публикувано 04 февруари 2007 - 13:19
Истината е,че ползвам около 30% остъпка от 34,20 от дистрибутор(без реклами......но единия от двата е)затова гледам и на колата и на джоба да ни е добре.А този вид масло се предлага във фасовки само по 1л.Между другото,ако го взимаш директно от вносителя(Омникар,Ото-Топ ),при по-сериозна покупка(20l),отстъпката е много весела...а при този твой дневен километраж и обема на картера си струва да се замислиш...аз отдавна купувам само 20л.туби...
www.omnicar.bg
http://www.ototopbg.com/Price.html
Както казаха колегите,не удължавай сервизния интервал и стой далеч от Хw-30. Ако те притеснява цената и държиш да е синететика на Мобил,обърни внимание на Есо Ултрон 5w-40. Успех!
W124 260E 122Kw
#13
Публикувано 04 февруари 2007 - 13:25
Blood, Sweat and Diesel !
#14
Публикувано 04 февруари 2007 - 14:24
АМИ БЛАГОДАРЯ НА КОЛЕГИТЕ,КОИТО СПОДЕЛИХА МНЕНИЯ.СЛЕДВАЩАТА СМЯНА ЩЕ Е С 5W40.ЩЕ ПУСНА КОМЕНТАР С ВПЕЧАТЛЕНИЯТА МИ, КАТО ПОНАВЪРТЯ 3-4000км.
W124 260E 122Kw
#15
Публикувано 04 февруари 2007 - 21:16
Давай смело,аз такова карам цяла година - от десетина градуса целзий до около 30+ но и във Вегас такова карат,а там е жега да се ..... майката.Из тукашния форум такова карат и Канадци много,та няма как да збъркаш с такова масло.
За кола която я караш много като сметнеш мойнерално в сравнение със синтетика и ти излиза по евтино да търкаляш синтетика или поне така е тук,че минерално смяна ми е 45$,а синтетика 80$,но не се шмиткам по сервизите всеки месец.
За кола която я караш много като сметнеш мойнерално в сравнение със синтетика и ти излиза по евтино да търкаляш синтетика или поне така е тук,че минерално смяна ми е 45$,а синтетика 80$,но не се шмиткам по сервизите всеки месец.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни












