здравейте почивката ми не мина без премеждия с колата
та на отиване както си карам през интервал от около 100км 2 пати сама изключи 5 та... както и да е стигнах но на връщане още преди бургас ми изключи 3-4 пати после по магистралата се насра да изключва и и хванах чалъма като Притисках лоста с пръстче натиснат така преминах повечето от километрите но малко след Стара Загора дори и с натискане на лоста не искаше и излизаше и минах на 4 та с 130 същите обороти като на 5 та с 160. и така се прибрах пробвах на ниска скорост в града включвам пета върви колата но след 100-200 м излиза пак качих е на канал видимо външно няма нищо помислих да не е нещо във лостовата система но не е видимо 5 и задна влизат перфектно с задна нямам проблеми. защото 5 та и задна са на най малкото лостче.
споменаха ми че може би е някакъв изключвател които го имало на всяка скорост но нз как изглежда предния пат като я отварях за вала да сменям не видях никакви други проблеми нещо износено или каквото и да било но от тогава минах ~8000 km
очаквам някакви предложения от какво може да е...
Тия дни като ми остане време ще пробвам на място да и свала капака и да видим ще имали нещо видимо износено пак добре че с 5 та направи проблем.
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 август 2013 - 10:39
#2
Публикувано 19 август 2013 - 17:15
Забелязал ли си кога изключва, ако въренш педала на газта или нещо подобно?
При мен 3та беше така, и в началото карах като теб, после се оказа, че е от тампоните на моста
#4
Публикувано 20 август 2013 - 08:35
Имал съм подобен проблем със скоростна кутия на Примера - след смяна на две зъбни колела, работата се оправи.
#6
Публикувано 02 октомври 2013 - 21:55
и на моята 124ка изключва 3 та скорост само когато отнемам газта,казаха ми синхронизатор на 3 тата,нищо сложно ама кутията трябва се сваля....
#7
Публикувано 12 октомври 2013 - 22:44
Изобщо не е синхронизатор колега синхронизатора помага при включването м/у скоростите неможе от него да изключва. Проблема е другаде...
При мен се оказа пружинката в самия включвател и че при предния ремонт като сменяхме вала сме допуснали един празен ход м/у колелата на 5 и самия вал. Коригирахме го с 2.5.мм фтулка и заспа. Проблеми няма засега.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
При мен се оказа пружинката в самия включвател и че при предния ремонт като сменяхме вала сме допуснали един празен ход м/у колелата на 5 и самия вал. Коригирахме го с 2.5.мм фтулка и заспа. Проблеми няма засега.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
#8
Публикувано 13 октомври 2013 - 00:19
бравос бравос....
Also tagged with one or more of these keywords: скоростна кутия
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Съединител, скорости и диференциал →
Ниво на масло в скоростната кутия 5g W211Започната от richard96, 30 юли 2020 w211, 5g, скоростна кутия и още 1 |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Проблем със жило за смяна на скоростититеПроблем със жило за смяна на скороститите Започната от Лазаров, 17 юли 2020 скоростна кутия, жило, предавки и още 1 |
|
|||
Форуми →
Полезна информация →
Сервизи →
Сервиз на Автоматици ПловдивЗапочната от Peshoo, 17 фев 2018 Скоростна кутия, сервиз, Пловдив и още 4 |
|
|||
Модели →
CLS-класа →
Проблеми и ремонти →
Шум от редуктор на скоростна кутия 7 G TRONICЗапочната от Peshoo, 08 фев 2018 722.9, Ремонт, Проблем и още 4 |
|
|||
Модели →
CLK-класа →
Проблеми и ремонти →
Проблем със скоростна кутияw209 Започната от r1der, 24 май 2017 проблем, скоростна кутия и още 4 |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни