Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

E55 AMG kompressor


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 18 август 2013 - 18:49

Какви ви са впечатленията от този мотор? Издръжлив ли е? Какво мога да очаквам от към конски сили и т.н.? Въобще всичките ви мнения ще са ми от полза, защото мисля да се отървам от СЛ-а и да се насоча точно към този модел.


  • 0

#2 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 август 2013 - 20:13

Говорим за  Е класа модел W211 нали.

НЕ съм карал, возил съм се в  55-ца. Впечатленията ми са прекрасно-чудесни :D

Върви много, много много повече от 350 бензин, какъвто съм карал на Е клас W211

За здравина- здрави са. За поддръжка- убийствена е, като навсякъде, където надписа "AMG"  е истински ;)


  • 0

#3 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 21 август 2013 - 20:35

Благодаря!
Продължавам да събирам мнения :help


  • 0

#4 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 23 август 2013 - 18:59

От майстори съм чувал че 63 мотора е по-лесен за поддръжка и по-надежеден от 55. Не знам колко е голяма разликата в парите при покупката но просто мотора с компресора си иска много пари за поддръжка докато другия е просто голям осмак.

Успех с избора и купуването.


  • 0


#5 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2013 - 22:56

Абе аз не съм ял от кюфтетата, ама на тате братовчеда е ял и каза, че са много хубави. :D :D  :rofl

Хайде да споделяме лични впечатления, а не "чул", "казал" и т.н.


  • 3

#6 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 24 август 2013 - 12:36

Това за мотора на Е 63 ми го казаха същото.
Разликата им в цената е двойно... За БГ де.. И мисля да го търся в Германия май..


Този пост е редактиран от OneReason: 24 август 2013 - 12:37

  • 0

#7 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 28 август 2013 - 01:05

Колега Алфонсо, имам приятел с CLS 63 AMG, (както и друг приятел с SL 55 AMG) пича беше преб подобна дилема когато го избираше... Заяждането ти не беше много уместно като се има предвид че впечатленията ми са доста по-реални явно от твоите, затова ако обичаш не се заяждай и не остроумничи! Това е обща тема и идеята на форума е да споделяме мнение, впечатления и знания особено когато са от проверени източници. Ако ще помагаш, помагай, ако не червения бутон горе в дясно.

 

Съжалявам за офтопика колега, всичките осмаци знам че страдат от датчик на колянов вал, също така 55 има с петстепенна кутия докато при 63 всичко е 7G троник който е доста по капризен и скъп за правене ако стигнеш до там. (и това че е скъп е едно на ръка но и на малко места могат да го отремонтират качествено).


Този пост е редактиран от gelevp: 28 август 2013 - 01:20

  • 2


#8 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2013 - 18:18

А тебе кой те пита изобщо за 63-ки??? И къде видя в темата да се сравнява 55 с 63?????

Колегата пита за Е55 с която да замени сегашния SL350.

Дава му се отговор, конкретен, без да го мотам, лутам и  обърквам с трети модели, за които и дума не е ставало. Нищо не съм чул, нищо не съм видял от приятели. Казвам си мнението. Като не ти отърва... не чети.... форуми бол.


Този пост е редактиран от Алфонсо: 28 август 2013 - 18:19

  • 1

#9 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 28 август 2013 - 18:57

Моля, не се карайте за глупости. Все пак всички сме любители на любимата марка.
Това, че колегата е обърнал внимание на Е 63 няма нищо лошо.
Благодаря ви за мненията и на двама ви!


  • 2

#10 Lenovo

Lenovo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 октомври 2017 - 15:26

Здравейте,

 

в този клип се твърди, че Е 55 AMG модел 2003 имат дефектен радиатор - https://www.youtube....h?v=sb4Us-PANyA.

 

Ако случайно си взема именно този модел и радиаторът не е сервизно подменен, колко ще ми струва подмяната? Необходимо ли е да го подменя веднага след покупка или мога да изчакам дефектът да се прияви? А как ще разбера кога има проблем с радиатора? 


  • 0

#11 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 973 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 01 октомври 2017 - 17:54

От 2003г до сега със сигурност ще е показал дефект, ако е имало такъв. Не бих обърнал специално внимание освен нормалното наблюдение на охладителната система през 2-3 дни.
  • 0

#12 Lenovo

Lenovo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 октомври 2017 - 17:58

Т.е. да проверявам антифриза или...?


  • 0

#13 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 01 октомври 2017 - 23:34

Страхотен мотор с убийствена тяга, здрав и евтин за поддържане*. Това си е м113 с коНпресор, така че си страда от същите проблеми с покапване на масълце тук и там. Компресорът е здрав, там няма грижи. Обслужването си е като на М113, т.е. нормално за V8. Спирачките са малко по-скъпи, но не е дори близко до новите АМГ-та като цена. Разходът си е според крака. Като всяка префейсова w211 SBC-то може да издъхне. Тези, които са с по-висок пробег се появава проблем с intercooler-а, там се правят едни превантивни манипулации за да се избегне проблем.

Общо взето е страхотен автомобил, което е доказано по-здрав от 6.3, поне в първите години на производството на атмосферният. 5г се справя прилично, естествено 7г е доста по рафиниран, но няма идеално щастие.

*Евтин за поддържане е относително понятие. За един и голф 2 може да му скъпее, за друг 65 Амг да си му е по джоба. Най-добре давайте приблизителен бюджет, които можете да отделяте за кола.
  • 1

#14 Lenovo

Lenovo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 октомври 2017 - 10:24

Именно поради тези причини се спрях на точно този модел! Свикнал съм с поддържката на автомобил от такъв клас, не е проблем за мен. 

 

Това, което не ми харесва, са именно SBC-то -  спирането се усещя някак си вдървено. Както и волана - изисква си се да вложиш сила, за да завиваш. 

 

Като всяка префейсова w211 SBC-то може да издъхне.  

 

Значи при фейслифта няма такава опасност? А колко струва едно SBC? 

 

 

Тези, които са с по-висок пробег се появава проблем с intercooler-а, там се правят едни превантивни манипулации за да се избегне проблем. 

 

Смятам да си взема кола на около 200 000 км, като ще я карам поне 100 000 - 150 000. Какво следва да направя за превенция? 

 

Може ли да получа и други полезни съвети относно поддържка и превенция?

 

 

 

В https://mbworld.org/...03-e55-amg.htmlпише следното:

 

Supercharger pulley/clutch bearing failure. If detected early, very easy and cheap to fix, but will need to change the whole pulley if left unnoticed which can cost you about $600

 

Supercharger pulley/clutch bearing какво точно означава? 

 

 

Едно много добро видео относно стойността на поддръжката на може би най-караната E 55 AMG в света - 


  • 0

#15 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2017 - 10:30

Supercharger pulley/clutch bearing какво точно означава? Това е лагера на компресора. Намира в предната част на компресора. Сменя се за около 2 часа и не е толкова скъп за смяна ако не се е прецакала ролката.


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни