Какви ви са впечатленията от този мотор? Издръжлив ли е? Какво мога да очаквам от към конски сили и т.н.? Въобще всичките ви мнения ще са ми от полза, защото мисля да се отървам от СЛ-а и да се насоча точно към този модел.
E55 AMG kompressor
Започната от OneReason, 18 авг 2013 - 18:49:03
15 мнения по тази тема
#2
Публикувано 18 август 2013 - 20:13
Говорим за Е класа модел W211 нали.
НЕ съм карал, возил съм се в 55-ца. Впечатленията ми са прекрасно-чудесни
Върви много, много много повече от 350 бензин, какъвто съм карал на Е клас W211
За здравина- здрави са. За поддръжка- убийствена е, като навсякъде, където надписа "AMG" е истински
#3
Публикувано 21 август 2013 - 20:35
Благодаря!
Продължавам да събирам мнения
#4
Публикувано 23 август 2013 - 18:59
От майстори съм чувал че 63 мотора е по-лесен за поддръжка и по-надежеден от 55. Не знам колко е голяма разликата в парите при покупката но просто мотора с компресора си иска много пари за поддръжка докато другия е просто голям осмак.
Успех с избора и купуването.
#5
Публикувано 23 август 2013 - 22:56
Абе аз не съм ял от кюфтетата, ама на тате братовчеда е ял и каза, че са много хубави.
Хайде да споделяме лични впечатления, а не "чул", "казал" и т.н.
#6
Публикувано 24 август 2013 - 12:36
Това за мотора на Е 63 ми го казаха същото.
Разликата им в цената е двойно... За БГ де.. И мисля да го търся в Германия май..
Този пост е редактиран от OneReason: 24 август 2013 - 12:37
#7
Публикувано 28 август 2013 - 01:05
Колега Алфонсо, имам приятел с CLS 63 AMG, (както и друг приятел с SL 55 AMG) пича беше преб подобна дилема когато го избираше... Заяждането ти не беше много уместно като се има предвид че впечатленията ми са доста по-реални явно от твоите, затова ако обичаш не се заяждай и не остроумничи! Това е обща тема и идеята на форума е да споделяме мнение, впечатления и знания особено когато са от проверени източници. Ако ще помагаш, помагай, ако не червения бутон горе в дясно.
Съжалявам за офтопика колега, всичките осмаци знам че страдат от датчик на колянов вал, също така 55 има с петстепенна кутия докато при 63 всичко е 7G троник който е доста по капризен и скъп за правене ако стигнеш до там. (и това че е скъп е едно на ръка но и на малко места могат да го отремонтират качествено).
Този пост е редактиран от gelevp: 28 август 2013 - 01:20
#8
Публикувано 28 август 2013 - 18:18
А тебе кой те пита изобщо за 63-ки??? И къде видя в темата да се сравнява 55 с 63?????
Колегата пита за Е55 с която да замени сегашния SL350.
Дава му се отговор, конкретен, без да го мотам, лутам и обърквам с трети модели, за които и дума не е ставало. Нищо не съм чул, нищо не съм видял от приятели. Казвам си мнението. Като не ти отърва... не чети.... форуми бол.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 28 август 2013 - 18:19
#9
Публикувано 28 август 2013 - 18:57
Моля, не се карайте за глупости. Все пак всички сме любители на любимата марка.
Това, че колегата е обърнал внимание на Е 63 няма нищо лошо.
Благодаря ви за мненията и на двама ви!
#10
Публикувано 01 октомври 2017 - 15:26
Здравейте,
в този клип се твърди, че Е 55 AMG модел 2003 имат дефектен радиатор - https://www.youtube....h?v=sb4Us-PANyA.
Ако случайно си взема именно този модел и радиаторът не е сервизно подменен, колко ще ми струва подмяната? Необходимо ли е да го подменя веднага след покупка или мога да изчакам дефектът да се прияви? А как ще разбера кога има проблем с радиатора?
#11
Публикувано 01 октомври 2017 - 17:54
От 2003г до сега със сигурност ще е показал дефект, ако е имало такъв. Не бих обърнал специално внимание освен нормалното наблюдение на охладителната система през 2-3 дни.
#12
Публикувано 01 октомври 2017 - 17:58
Т.е. да проверявам антифриза или...?
#13
Публикувано 01 октомври 2017 - 23:34
Страхотен мотор с убийствена тяга, здрав и евтин за поддържане*. Това си е м113 с коНпресор, така че си страда от същите проблеми с покапване на масълце тук и там. Компресорът е здрав, там няма грижи. Обслужването си е като на М113, т.е. нормално за V8. Спирачките са малко по-скъпи, но не е дори близко до новите АМГ-та като цена. Разходът си е според крака. Като всяка префейсова w211 SBC-то може да издъхне. Тези, които са с по-висок пробег се появава проблем с intercooler-а, там се правят едни превантивни манипулации за да се избегне проблем.
Общо взето е страхотен автомобил, което е доказано по-здрав от 6.3, поне в първите години на производството на атмосферният. 5г се справя прилично, естествено 7г е доста по рафиниран, но няма идеално щастие.
*Евтин за поддържане е относително понятие. За един и голф 2 може да му скъпее, за друг 65 Амг да си му е по джоба. Най-добре давайте приблизителен бюджет, които можете да отделяте за кола.
Общо взето е страхотен автомобил, което е доказано по-здрав от 6.3, поне в първите години на производството на атмосферният. 5г се справя прилично, естествено 7г е доста по рафиниран, но няма идеално щастие.
*Евтин за поддържане е относително понятие. За един и голф 2 може да му скъпее, за друг 65 Амг да си му е по джоба. Най-добре давайте приблизителен бюджет, които можете да отделяте за кола.
#14
Публикувано 02 октомври 2017 - 10:24
Именно поради тези причини се спрях на точно този модел! Свикнал съм с поддържката на автомобил от такъв клас, не е проблем за мен.
Това, което не ми харесва, са именно SBC-то - спирането се усещя някак си вдървено. Както и волана - изисква си се да вложиш сила, за да завиваш.
Като всяка префейсова w211 SBC-то може да издъхне.
Значи при фейслифта няма такава опасност? А колко струва едно SBC?
Тези, които са с по-висок пробег се появава проблем с intercooler-а, там се правят едни превантивни манипулации за да се избегне проблем.
Смятам да си взема кола на около 200 000 км, като ще я карам поне 100 000 - 150 000. Какво следва да направя за превенция?
Може ли да получа и други полезни съвети относно поддържка и превенция?
В https://mbworld.org/...03-e55-amg.htmlпише следното:
Supercharger pulley/clutch bearing failure. If detected early, very easy and cheap to fix, but will need to change the whole pulley if left unnoticed which can cost you about $600
Supercharger pulley/clutch bearing какво точно означава?
Едно много добро видео относно стойността на поддръжката на може би най-караната E 55 AMG в света -
#15
Публикувано 02 октомври 2017 - 10:30
Supercharger pulley/clutch bearing какво точно означава? Това е лагера на компресора. Намира в предната част на компресора. Сменя се за около 2 часа и не е толкова скъп за смяна ако не се е прецакала ролката.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни