Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Здравейте колеги. Малко ПомощА160


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 zombajo_

zombajo_

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:Plovdiv

Posted 17 August 2013 - 08:21

Станах собственик на А160. Но,е стояла 2г. Не е препалвана. Давайте всякакви съвети.

Мисля да източа на место маслото и да налея такова за промиване на мотора за 30мин + нов маслен филтър. 

Гледам че, по щеката за масло вече е леко тръгнала да ръждясва. Има ли опасност да са ръждясали сегментите и буталата ?

 


  • 0

#2 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 17 August 2013 - 14:00

Ако запали , промиите с добавката , като спазвайте описанието , след това си налейте новото масло ..... ( по спецификация) малко по скъпо е , но гарантира добра работа на мотора !

Преди това е хубаво да я закачите и на диагностика , да проверите окачването , гумени съединения , скоби и т.н

Хубаво е да смените гарнитурата на капака на клапаните , защото може да се е спекла и да проверите обстойно цялата кола !

Успех !


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#3 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Posted 18 August 2013 - 18:13

Еми съвет, съвет - такава "отлежала" и аз купих, като я пробвах нямаше да се чуе виене отнякъде в моторния отсек, и като се почудих кое може да е поостаряло от движещия чарколяк, към първоначалното обслужване включих за всеки случай и смяна на ремъка на динамото и смяна маслото на скоростната кутия, въпреки че е ръчка. Свещите също.

Не бързай да ревизираш окачването - дори да се чуе някое прескръцване, може да е от заседяването, после с времето изчезва. Проверено.

Успех!


  • 0

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"


#4 zombajo_

zombajo_

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:Plovdiv

Posted 31 August 2013 - 21:48

Колеги, колата отказа да запали. Има ли проблем,че пробвах да я паля с 82AH акумулатор? Защото се чува щракане на някакво реле и след това се чува стартера как се мъчи да завърти и дотам.


  • 0

#5 zombajo_

zombajo_

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:Plovdiv

Posted 31 August 2013 - 22:05

Колеги, колата отказа да запали. Има ли проблем,че пробвах да я паля с 82AH акумулатор? Защото се чува щракане на някакво реле и след това се чува стартера как се мъчи да завърти и дотам.

Дърпахме я и пак не запали.Давайте идей.


  • 0

#6 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 31 August 2013 - 22:32

Като се мъчи да запали и не ще - или е от слаб акумолатор, или е спекла здраво.

Колко амперчаса е нормално акумолатора за тази кола - мисля, че даже е по-малко от 82. Може просто новият акумолатор да не е читав?

На по-новите коли има защита - ако е по-слаб тока - не пали, а само цъка някакво реле.

Ти изобщо видя ли я запалена преди/след като я купи?


  • 0

#7 zombajo_

zombajo_

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:Plovdiv

Posted 01 September 2013 - 05:49

(Явно не си прочел първия коментар)

Не е палена 2г.

1.Не мисля,че е от акумолатора. Защото се чува как стартера се мъчи. Но нямам идея защо не успява да завърти.

2.На дърпяне пак не запали.


  • 0

#8 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 01 September 2013 - 07:25

:) Прочел съм първия коментар, просто исках да доуточня дали все пак след тези две години е палена.

Според мен започват действията ти по разглабяне и проверка отде е проблема - предлагам да започнеш от стартер и проверка на всички бушони и релета.

Надявам се да не стигнеш до отваряне на двигател.

На диагностика води ли я?


  • 0

#9 zombajo_

zombajo_

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:Plovdiv

Posted 01 September 2013 - 07:49

Не съм я карал. Някакви предложения къде да я закарам, но да ми кажат какво става без само да ми вземат напразно парите.

Ще снимам кои бушони имам сложени и ще проверя дали са здрави.

Чул те господ и на мен не ми се отваря мотора на тая кола.  :wacko

 

Предварително Благодаря.


  • 0

#10 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 01 September 2013 - 10:20

щом и на дърпане не пали

работата няма да е от стартер и акумулатор


  • 1

#11 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 01 September 2013 - 19:17

За София знам, ама ти е малко далеко.

Колегите от Пловдив могат да ти кажат на кого доверяват колите си и от кого са доволни.


  • 0

#12 zombajo_

zombajo_

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:Plovdiv

Posted 06 September 2013 - 07:40

Колата запали. Беше малко стегнал мотора и без компресия но запали. Оставих я да работи 1 час вчера и днес. 
Но след 5-6 часа без работа мъчно пали,след 5-6 път. Мойте майстори неможаха да разберат от какво е. Непоказа никакви грешки. И ми предложиха да я покарам малко? Може ли да се оправи това? Какво да направя?

Смених следните неща:
1. Масло+маслен филтър
2. Горивен филтър
3. Свещи
4. Нов акумулатор - Гигават 65 Аmh


  • 0

#13 bobiai

bobiai

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S55 AMG-2002г. A140-2002г.

Posted 06 September 2013 - 08:08

Колега премерете компресията,вижте колко бара е ,да не са запекли сегментите?


  • 1




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users