Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

прахово боядисване на пружини560 sec - AMG springs


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 16 август 2013 - 15:20

сдобих се с оригинални AMG пружини за 560 SEC, но понеже са на 25 години, от камъчета и от времето имат паднала боя и лека ръжда на тези места, а са бели на цвят и не искам да ги слагам така на колата

ще минат на пясъкоструй , но за самото боядисване се колебая - дали праховото , с изпичане на 200 градуса за 20 мин няма да им повлияе на качествата и да се сдобия с две парчета желязо без стойност?

Прикачени файлове


  • 0

#2 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2013 - 16:28

По-скоро опитай с някой спрей за спирачни апарати или двигатели - маслоустойчиви са и ако основата е почистена добре - държат.
Но недей да нагряваш пружините, защото повече няма да са пружини.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2013 - 17:03

Няма проблеми, правил съм го.

Зависи и кой боядисва, но масово пружините идват от завода прахово-боядисани.

Вече над година са на кола, която се кара и няма никакви признаци на разлика от очакваното поведение.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 17 август 2013 - 09:57

всеки е прав, ама пружините са много трудни за откриване ако сега ги прецакам, а от друга страна от праховото по-добро няма........ :brick


  • 0

#5 ivantov

ivantov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 147 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    CLK 200, 1999 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 август 2013 - 10:40

Чел съм, че за да се отвърне (разкали) закалена стомана, е необходимо загряване до 723 градуса и след това бавно охлаждане. Тоест загряване до 200 градуса не трябва да те притеснява. Потърси инфорцация в Гугъл.
  • 1

#6 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 05 септември 2013 - 13:50

резултатът - по нови и от най новите, даже и лепенките си направих нови :yahoo - общо разходи по пълната промяна - 17 лв......

Прикачени файлове


  • 4

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 05 септември 2013 - 17:44

боята грам не ме впечатлява, ама лепенките са жестоки....

:D красота


  • 0

#8 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 05 септември 2013 - 20:10

Е то бяло като бяло, а от лепенките си направих малко повече,ако си мераклия.......
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни