Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Масло в антифриза след ремонт?


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 22 август 2013 - 12:45

сега проверих колата- няма никъде омаслявания, не тресе и при ниски обороти- двигателя работи перфектно.

 

ако е гарнитура, колко взимат за ремонт, какви части ще ми трябват и колко струват горе- долу?


  • 0

#17 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2013 - 13:59

Работата зависи от майстора и начина по който ще я прави. Ще ти трябват, гарнитура, 2 бр О пръстени - знаеш за къде. Евтиния вариант е само смяна на гарнитура без нови болтове и без шлайфане на главата - в твоя случай не е необходимо. 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#18 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 27 август 2013 - 14:27

Благодаря за съветите, все още наблюдавам маслото в казанчето- има няколко по- големи петна, които плуват, предполагам, че е останало по системата. Следя и маслото, не е мръднало, но не смятам че ще му проличи на пръчката, при положение, че в казанчето има примерно 20-30 грама.


  • 0

#19 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 27 август 2013 - 19:09

При самият ремонт , майсторът ти явно е допуснал масло да влезе във водната система  . Според мен се претисняваш на празно , изчисти това масло на казанчето ти и наблюдавай , мерцедес моторите са си доста корави ,  на мен ми се е случвало на 2 бензинови бенца да влезе в червено и поражения е нямало.


  • 1
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#20 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2013 - 08:01

Проба на дълъг път ще даде точен отговор.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#21 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2013 - 13:42

Проба на дълъг път ще даде точен отговор.

;)

И аз бях пред същата дилема. Чистих, източвах и все си имаше по-малко масло. 

Опънах я извънградско около 300км и се оказа гарнитура.....


  • 0
Публикувано изображение

#22 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 29 август 2013 - 15:00

rado32, как разбра след 300км., че е гарнитура? вече 2 пъти чистих само казанчето (без да промивам цялата система) и пак се появява малко масло в него. Не е много, но има!

 

Лятото ходих до морето с нея, преди пътуване проверих масло, антифриз и т.н. След като се върнах също проверих казанчетата, всичко беше ОК, възможно е да не съм видял че има масло, понеже антифриза е червен и в гаража ми е малко тъмно.


Този пост е редактиран от ci3pi0: 29 август 2013 - 15:06

  • 0

#23 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 03 септември 2013 - 17:35

работата е ясна, вчера минах повечко километри, днес поглеждам- маслото в казанчето е доста повече. ще се стягам за ремонт на гарнитурата.

 

благодаря на всички за постовете, най- вече на Вай Басо, да е жив и здрав и още много да помага! :clap :clap :clap


  • 0

#24 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 04 септември 2013 - 09:41

Сега пък ново дваесе- един майстор ми каза да не бързам с гарнитурата, моята била с турбо и можело да имо охладител, откъдето да се получава теч. Има ли наистина такова нещо и къде се намира?
  • 0

#25 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 04 септември 2013 - 21:43

На м104 мотора 6- цилиндровите охладителя е в масленото тяло на масленият филтър при теб може да е изнесен външно . Трябва да се огледа от разбиращ човек.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#26 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 25 септември 2013 - 15:00

Да завършим темата:

Смениха ми гарнитурата на главата (шлайфане на главата и клапани) + гумички за клапаните + някакви обтегачи на веригата + работа = 450лв. :droid_cry

 

Наблюдавам я- няма масло в казанчето, явно проблемът е бил в гарнитурата. Не бях сигурен в нея, защото първоначално вкарваше много малко масло- в антифриза плуваха няколко разлети капки масло. Явно така се почва :wild  .  След последното по- дълго каране маслото беше покрило целият антифриз и нямаше какво повече да се двоумя- вкарване в бокса и смяна на гарнитура :brick


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни