сега проверих колата- няма никъде омаслявания, не тресе и при ниски обороти- двигателя работи перфектно.
ако е гарнитура, колко взимат за ремонт, какви части ще ми трябват и колко струват горе- долу?
Posted 22 August 2013 - 12:45
сега проверих колата- няма никъде омаслявания, не тресе и при ниски обороти- двигателя работи перфектно.
ако е гарнитура, колко взимат за ремонт, какви части ще ми трябват и колко струват горе- долу?
Posted 22 August 2013 - 13:59
Работата зависи от майстора и начина по който ще я прави. Ще ти трябват, гарнитура, 2 бр О пръстени - знаеш за къде. Евтиния вариант е само смяна на гарнитура без нови болтове и без шлайфане на главата - в твоя случай не е необходимо.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Posted 27 August 2013 - 14:27
Благодаря за съветите, все още наблюдавам маслото в казанчето- има няколко по- големи петна, които плуват, предполагам, че е останало по системата. Следя и маслото, не е мръднало, но не смятам че ще му проличи на пръчката, при положение, че в казанчето има примерно 20-30 грама.
Posted 27 August 2013 - 19:09
При самият ремонт , майсторът ти явно е допуснал масло да влезе във водната система . Според мен се претисняваш на празно , изчисти това масло на казанчето ти и наблюдавай , мерцедес моторите са си доста корави , на мен ми се е случвало на 2 бензинови бенца да влезе в червено и поражения е нямало.
Posted 28 August 2013 - 08:01
Проба на дълъг път ще даде точен отговор.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Posted 29 August 2013 - 15:00
rado32, как разбра след 300км., че е гарнитура? вече 2 пъти чистих само казанчето (без да промивам цялата система) и пак се появява малко масло в него. Не е много, но има!
Лятото ходих до морето с нея, преди пътуване проверих масло, антифриз и т.н. След като се върнах също проверих казанчетата, всичко беше ОК, възможно е да не съм видял че има масло, понеже антифриза е червен и в гаража ми е малко тъмно.
Edited by ci3pi0, 29 August 2013 - 15:06 .
Posted 03 September 2013 - 17:35
работата е ясна, вчера минах повечко километри, днес поглеждам- маслото в казанчето е доста повече. ще се стягам за ремонт на гарнитурата.
благодаря на всички за постовете, най- вече на Вай Басо, да е жив и здрав и още много да помага!
Posted 04 September 2013 - 09:41
Posted 04 September 2013 - 21:43
На м104 мотора 6- цилиндровите охладителя е в масленото тяло на масленият филтър при теб може да е изнесен външно . Трябва да се огледа от разбиращ човек.
Posted 25 September 2013 - 15:00
Да завършим темата:
Смениха ми гарнитурата на главата (шлайфане на главата и клапани) + гумички за клапаните + някакви обтегачи на веригата + работа = 450лв.
Наблюдавам я- няма масло в казанчето, явно проблемът е бил в гарнитурата. Не бях сигурен в нея, защото първоначално вкарваше много малко масло- в антифриза плуваха няколко разлети капки масло. Явно така се почва . След последното по- дълго каране маслото беше покрило целият антифриз и нямаше какво повече да се двоумя- вкарване в бокса и смяна на гарнитура
0 members, 4 guests, 0 anonymous users