Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Масло в антифриза след ремонт?


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 15 август 2013 - 18:36

Здравейте! Колата ми е С200 Компресор, 1997г.

 

Сменяхме дифтунга на обтегача на веригата преди 2 седмици, защото започна да тече доста масло от там. Преди ремонта антифриза беше ОК (чат- пат го проверявам). Днес пак преглеждам нещата (масло, антифриз) и забелязах, че в казанчето с антифриза има малко масло. Проверих маркуча към радиатора при загрял мотор- мек, като на дядо онази работа... Няма покачване нивото на антифриза, нивото на маслото е горе- долу същото като преди. Майсторът ми разглоби всичко от дясната страна на мотора (алтернатор, компресор, въздушен филтър и т.н.), защото не бяхме сигурни откъде точно е теча.

Въпросът ми е, възможно ли е след ремонта да е попаднало от някъде масло в охладителната с-ма или е гарнитура на главата? Може въпросът ми да изглежда малко наивен, но не съм специалист, а и проблема съвпадна с ремонта на теча.

 

Благодаря предварително!


  • 0

#2 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 15 август 2013 - 18:39

а, и още нещо- мога ли да карам така, ако е гарнитура и колко време?


  • 0

#3 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 15 август 2013 - 18:51

ИЗчисти си казанчето , свали го проми го . Промий охладителната система . Ако пак вкара масло мисли тогава за ремонт . В момента трябва да наблюдаваш загуба на масло ? Този ремонт няма нищо общо с охл. течност.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#4 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 15 август 2013 - 18:55

Закон ! Никога не карай кола в която се съмняваш.... това си е проблем който трябва да се оправи !


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#5 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 15 август 2013 - 19:03

разбира се, че ще го оправя, проблемът е финансов, все не стигат парици :unsure

 

как да промия охладителната с-ма? чета из форумите, че ставало с оцет и вода, друг казва с Доместос, трети- с нафта, четвърти- друго..


  • 0

#6 Гост_NjsladknГост_

Гост_NjsladknГост_
  • Гости

Публикувано 15 август 2013 - 19:34

с обезмаслител , но недей да караш колата с него.Да работи на нормалните си обороти 5-10 мин.

1 литър обезмаслител за цялата система.

Имам познати дето 3 -4 пъти са го правили на различни автомобили и всичко е ок.


  • 0

#7 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 15 август 2013 - 20:05

на W203 180 Kompressor откъде може да меши водата и маслото, освен от главата, топлообменника и блока? Защото главата е здрава, топлообменника също, само блока не съм проверявал, но до там ако се стигне, по-добре цял двигател. 


  • 0

#8 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 15 август 2013 - 20:08

има ли отнякъде от друго място да вкарва това масло, освен от гарнитурата?


  • 0

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2013 - 21:15

Зад капака на челото на мотора има гумичка.  Сваля се капака на клапаните, основата на термостата и капака зад нея,,,на него е гумичката - О пръстенче с диаметър около 4/5мм.  

 

....дано е от нея и ако не си автоматик, следва гарнитурата на главата

 

...ако си автоматик, проверете и маслото в кутията.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 15 август 2013 - 21:19

не, с ръчна скоростна кутия съм :wacko


  • 0

#11 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 16 август 2013 - 13:27

разглобихме всичко, както каза Вай Басо (Господ да го поживи и да му дава дъъъъъълги години майсторлък!), най- долният болт беше омаслен, възможно ли е да е текло масло от там?


  • 0

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2013 - 22:18

Дългия болт ли?

 

 

Гумичката която свалихте в какво състояние беше?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 18 август 2013 - 09:17

Гумичката е мека и еластична (не се е спекла и втвърдила), но единият от дългите болтове беше целият в масло, възможно е да е текло около опръстена. Понеже нямаше откъде да вземем в петък следобед такъв опръстен, минахме на вариант да го намажем със силикон. Майстора изми казанчето с антифриза, но системата не сме почиствали с препарат. Вчера забелязах, че отново има малко масло в казанчето, надявам се да е останало от системата, ще следя маслото.

 

В Балканстар има ли такива опръстени налични или е с предварителна поръчка? И колко струва една (или две) гарнитури за главата,гумички за клапаните и трябва ли да купувам и болтовете, ако проблема е в гарнитурата на главата?

 

Искрено благодаря на Вай Басо за помощта, ако проблема ми е в този опръстен ще ти пратя едно стекче Старопрамен!!! :beer


  • 0

#14 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 22 август 2013 - 10:34

Вече 2 пъти мием казанчето с антифриз (но не цялата система), вчера минах над 100км и забелязвам, че отново има малко масло в антифриза (колкото една бирена капачка, например). Възможно ли е, да не се е изчистила системата и от нея да идва това масло? Ако е гарнитура на главата, след като минах толкова километри, възможно ли само толкова малко масло да е изпуснало?

Задавам подобни въпроси, защото не сменихме опръстена, а го намазахме със силикон (качествен!) и не съм сигурен дали от там изпуска, дали е гарнитура или има все още масло в с-мата? Маслото е на същото ниво, не намалява, но при толкова малък теч не мога да определя по пръчката.

 

Моля за съвети?


  • 0

#15 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2013 - 11:10

Забелязваш ли леко прекъсване в ниските обороти?

 

Имаш ли омасляване по блока под главата?

 

 

 

 

 Възможно ли е, да не се е изчистила системата и от нея да идва това масло?

 

Ако е гарнитура на главата, след като минах толкова километри, възможно ли само толкова малко масло да е изпуснало?

 

Да и за двата въпроса.

 

Споко ;) случва се... и гарнитура да е не е страшно.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни