Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с палене ML w163 270 CDIпроблем с паленето

мерцедес мл палене

  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 jsn789

jsn789

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    Mercedes-benz ML w163 270cdi

Публикувано 14 август 2013 - 17:24

Здравейте колеги, 

Нов съм във форума и се надявам да не съм объркал секцията, но спешно се нуждая от помощ!

Преди известно време възникна проблем със стартирането на ML 270 cdi 2001г. Всяко едно следващо палене започваше да става все по-бавно и по-бавно дори и да не пали. По колата се направиха редица ремонти:
1. Смяна на датчик високо налягане.
2. Смяна на дефтунки на дюзите.
3. Промиване на цялата горивна с-ма
След тези промени колата минава компютърна диагностика и не показва никакви грешки, но уви проблема с паленето си остава...

Моля ви за помощ, и ако някой е имал подобен проблем и се е справил с него нека да сподели:)

Мерси предварително и се надявам да намеря отговор на проблема си.


  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 15 август 2013 - 17:12

въздух във системата

изтърваща дюза

и незнам защо сте ги правили горните смени

особенно дифтунги на дюзите


  • 1

#3 Боряна Георгиева

Боряна Георгиева

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес МЛ 270 ЦДИ - 2000 год.

Публикувано 18 ноември 2013 - 23:13

Здравейте. Никога не съм участвала във форуми, но сега ми се наложи, защото съм в безизходица. Жена съм, надявам се да успея да Ви обясня, какъв е проблема и да ме разберете. По същество:

Юли месец 20013г. си взех кола 2 употреба от Италия внос- Мерцедес МЛ 270 ЦДИ - 2000г. Започнаха постоянни проблеми и стоене по сервизите. Сменила съм скоростна кутия /автоматик/, Нов акумулатор- "Бош" , тръба която стои отпред на турбото, и някакви тръби за въздух към двигателя. Сменени са свещи, филтри , масла, всичко което е необходимо. От месец и половина се получава така,  че понякога пали от първич път, понякога не. В началото го правеше само сутрин, но след това при всеки опит за запалване. Случваше се да запали от 1 път сутрин рано / 9 градуса/, но не палеше към 12ч./ 20 градуса/. От Благоевград съм, но живея в Пловдив. И в двата града са я закачали на компютърна диагностика, на която не показва грешки/3-4 пъти/. Сменях горива от различни бензиностанции/ Дизел/, слагала съм светлинна газ. Имаше период от последните 2 седмици , не ми беше плавила проблем- запалва веднага. Но днес/18.11/ и вчера , пак започна да не пали. Като завъртя ключа- тъкмо да запали и изгасва, и на втория пат се започва едно продължително държане на стартера докато не запали. Случвало ми се е от 8 път да не запаля. Всички майстори са озадачени, какво се случва. Прибягнах към форумите. Моля , някой ако може да помогне да пише. Днес бях в официален сервис на мерцедес в пловдив- не показа нищо на компютъра. Казаха ми че трябва да сменя някакви малки тръбички под капака на двигателя, като се отвори се виждат/7-8 на брой/ около 330 лв/работа 80/.  Това е бил проблема, може би. Някой ако се е срещал с нещо подобно, моля да ме посъветва и помогне. Много благодаря :(


  • 0

#4 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 19 ноември 2013 - 08:38

Едно от нещата, за които се сещам е да има въздух в горивната система, но за това няма логика сутрин да пали, а следобед не, по-скоро обратното. Тръбичките по горивната система са мисля три на брой, по принцип на тези тръбички има о-пръстени, които се сменят, но в оторизирания сервиз БС, задължително сменят целите тръбички, защото при демонтаж/монтаж, се чупят (сигурно нафтата с времето ги прави, по-чупливи). Това е единият от вариантите и може би, най-евтиния за отстраняването му. 

     Проблема също може да е в помпата, но на диагностика, не се гледат само колко и какви грешки записват компютрите. Гледат се и актуални стойности - при запален двигател; при определени обороти и т.н. Кои сервизи в Пловдив сте посещавали?

 

За кои точно тръбички са имали в предвид от БалканСтар? 


  • 0

The Best or Nothing


#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2013 - 09:48

Клапана на рейката за горивото също е вероятност, помпата в резервоара също, горивният филтър .....

 

Когато пали трудно, дими ли злобно?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 00700

00700

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz, ML270CDI, 10.01, Finale edition /W163/

Публикувано 19 ноември 2013 - 10:40

При подобен проблем, се оказа проблем в нафтената помпа. Имаш ли теч на гориво?


  • 0

#7 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2013 - 15:33

Моя като не иска да палне, изсписва error на таблото, но на диагноза не показва грешка.

Интересно че го прави когато си иска.

Усеща се мирис на нафта, доста осезаемо.

После изчезва.

Сменях някакви О пръстени ли бяха, не помня, ама файда няма.

 

Бай Васо, моя постоянно пуши злобно, особенно като го настъпя…нещо?

Само да кажа, че съм с тръба от турбото назад, без гърнета и глупости… :)


  • 0

#8 Боряна Георгиева

Боряна Георгиева

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес МЛ 270 ЦДИ - 2000 год.

Публикувано 19 ноември 2013 - 18:57

CarlBenz - В Пловдив съм била в на Ауди сервиза, в Мерцедес-бенц "ТЕК" Георги Китанов, Авто- електро сервиз Динамик.

Върху двигателя се намират точно, пренасяли нафтата .

Вай Басо- Когато пали трудно не дими и не мирише никога . 00700- Не няма никакъв  теч на гориво или масло.
  • 0

#9 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2013 - 19:13

Като го запалиш и покараш известно време, като спреш на свтофар притриса ли?
  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2013 - 21:01

 

 с тръба от турбото назад, без гърнета и глупости…  :)

 

 

 

Яко!

-------

 

Дебитомера дали ти е наред?

 

Постоянхо викаш пуши, а кат го настъпиш изпушва ли много черно и после да се пооправя ? 

 

Кат се скапат онез клапи в колекторите, започва подобен проблем.

 

....ама паленето :unsure  


Този пост е редактиран от Вай Басо: 19 ноември 2013 - 21:03

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2013 - 21:07

Вай Басо- Когато пали трудно не дими и не мирише никога . 

 

 

 

Колежке, проверете трите вероятности от първият ми пост.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 Боряна Георгиева

Боряна Георгиева

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес МЛ 270 ЦДИ - 2000 год.

Публикувано 19 ноември 2013 - 21:11

NAV1 - Не, запалил ли е веднаж, кара идеално , няма значение колко пъти ще спра. Забравих да спомена, че днес запали от 1 път!  :wacko
  • 0

#13 Боряна Георгиева

Боряна Георгиева

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес МЛ 270 ЦДИ - 2000 год.

Публикувано 19 ноември 2013 - 21:19

Колежке, проверете трите вероятности от първият ми пост.

Да , записах си ги , ще проверя утре :)


  • 0

#14 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2013 - 21:41

Като го подкарам по магистралата на кик даун няколко минути пушенето поизчезва.
После пак.
Трябва да видя клапите...
Дебитомера трябва да е наред, ддз. Така мисля :)
  • 1

#15 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2013 - 07:48

Ако дими черно, вижте клапите...но за всеки случай почистете и дебита. ;)


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни