Здравейте колеги,
Нов съм във форума и се надявам да не съм объркал секцията, но спешно се нуждая от помощ!
Преди известно време възникна проблем със стартирането на ML 270 cdi 2001г. Всяко едно следващо палене започваше да става все по-бавно и по-бавно дори и да не пали. По колата се направиха редица ремонти:
1. Смяна на датчик високо налягане.
2. Смяна на дефтунки на дюзите.
3. Промиване на цялата горивна с-ма
След тези промени колата минава компютърна диагностика и не показва никакви грешки, но уви проблема с паленето си остава...
Моля ви за помощ, и ако някой е имал подобен проблем и се е справил с него нека да сподели
Мерси предварително и се надявам да намеря отговор на проблема си.
Проблем с палене ML w163 270 CDIпроблем с паленето
Започната от jsn789, 14 авг 2013 - 17:24:40
мерцедес мл палене
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 август 2013 - 17:24
#2
Публикувано 15 август 2013 - 17:12
въздух във системата
изтърваща дюза
и незнам защо сте ги правили горните смени
особенно дифтунги на дюзите
#3
Публикувано 18 ноември 2013 - 23:13
Здравейте. Никога не съм участвала във форуми, но сега ми се наложи, защото съм в безизходица. Жена съм, надявам се да успея да Ви обясня, какъв е проблема и да ме разберете. По същество:
Юли месец 20013г. си взех кола 2 употреба от Италия внос- Мерцедес МЛ 270 ЦДИ - 2000г. Започнаха постоянни проблеми и стоене по сервизите. Сменила съм скоростна кутия /автоматик/, Нов акумулатор- "Бош" , тръба която стои отпред на турбото, и някакви тръби за въздух към двигателя. Сменени са свещи, филтри , масла, всичко което е необходимо. От месец и половина се получава така, че понякога пали от първич път, понякога не. В началото го правеше само сутрин, но след това при всеки опит за запалване. Случваше се да запали от 1 път сутрин рано / 9 градуса/, но не палеше към 12ч./ 20 градуса/. От Благоевград съм, но живея в Пловдив. И в двата града са я закачали на компютърна диагностика, на която не показва грешки/3-4 пъти/. Сменях горива от различни бензиностанции/ Дизел/, слагала съм светлинна газ. Имаше период от последните 2 седмици , не ми беше плавила проблем- запалва веднага. Но днес/18.11/ и вчера , пак започна да не пали. Като завъртя ключа- тъкмо да запали и изгасва, и на втория пат се започва едно продължително държане на стартера докато не запали. Случвало ми се е от 8 път да не запаля. Всички майстори са озадачени, какво се случва. Прибягнах към форумите. Моля , някой ако може да помогне да пише. Днес бях в официален сервис на мерцедес в пловдив- не показа нищо на компютъра. Казаха ми че трябва да сменя някакви малки тръбички под капака на двигателя, като се отвори се виждат/7-8 на брой/ около 330 лв/работа 80/. Това е бил проблема, може би. Някой ако се е срещал с нещо подобно, моля да ме посъветва и помогне. Много благодаря
#4
Публикувано 19 ноември 2013 - 08:38
Едно от нещата, за които се сещам е да има въздух в горивната система, но за това няма логика сутрин да пали, а следобед не, по-скоро обратното. Тръбичките по горивната система са мисля три на брой, по принцип на тези тръбички има о-пръстени, които се сменят, но в оторизирания сервиз БС, задължително сменят целите тръбички, защото при демонтаж/монтаж, се чупят (сигурно нафтата с времето ги прави, по-чупливи). Това е единият от вариантите и може би, най-евтиния за отстраняването му.
Проблема също може да е в помпата, но на диагностика, не се гледат само колко и какви грешки записват компютрите. Гледат се и актуални стойности - при запален двигател; при определени обороти и т.н. Кои сервизи в Пловдив сте посещавали?
За кои точно тръбички са имали в предвид от БалканСтар?
The Best or Nothing
#5
Публикувано 19 ноември 2013 - 09:48
Клапана на рейката за горивото също е вероятност, помпата в резервоара също, горивният филтър .....
Когато пали трудно, дими ли злобно?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 19 ноември 2013 - 10:40
При подобен проблем, се оказа проблем в нафтената помпа. Имаш ли теч на гориво?
#7
Публикувано 19 ноември 2013 - 15:33
Моя като не иска да палне, изсписва error на таблото, но на диагноза не показва грешка.
Интересно че го прави когато си иска.
Усеща се мирис на нафта, доста осезаемо.
После изчезва.
Сменях някакви О пръстени ли бяха, не помня, ама файда няма.
Бай Васо, моя постоянно пуши злобно, особенно като го настъпя…нещо?
Само да кажа, че съм с тръба от турбото назад, без гърнета и глупости…
#8
Публикувано 19 ноември 2013 - 18:57
CarlBenz - В Пловдив съм била в на Ауди сервиза, в Мерцедес-бенц "ТЕК" Георги Китанов, Авто- електро сервиз Динамик.
Върху двигателя се намират точно, пренасяли нафтата .
Вай Басо- Когато пали трудно не дими и не мирише никога . 00700- Не няма никакъв теч на гориво или масло.#9
Публикувано 19 ноември 2013 - 19:13
Като го запалиш и покараш известно време, като спреш на свтофар притриса ли?
#10
Публикувано 19 ноември 2013 - 21:01
с тръба от турбото назад, без гърнета и глупости…
Яко!
-------
Дебитомера дали ти е наред?
Постоянхо викаш пуши, а кат го настъпиш изпушва ли много черно и после да се пооправя ?
Кат се скапат онез клапи в колекторите, започва подобен проблем.
....ама паленето
Този пост е редактиран от Вай Басо: 19 ноември 2013 - 21:03
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 19 ноември 2013 - 21:19
Колежке, проверете трите вероятности от първият ми пост.
Да , записах си ги , ще проверя утре
#14
Публикувано 19 ноември 2013 - 21:41
Като го подкарам по магистралата на кик даун няколко минути пушенето поизчезва.
После пак.
Трябва да видя клапите...
Дебитомера трябва да е наред, ддз. Така мисля
После пак.
Трябва да видя клапите...
Дебитомера трябва да е наред, ддз. Така мисля
#15
Публикувано 20 ноември 2013 - 07:48
Ако дими черно, вижте клапите...но за всеки случай почистете и дебита.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни