
Застраховки
Started by Илия Горанов, 13 Aug 2013 - 09:17:03
24 replies to this topic
#1
Posted 13 August 2013 - 09:17
Здравейте,
провеждаме проучване за интерес към застрахователни продукти и услуги на една от застрахователните компании в България. Ще сме благодарни, ако попълните горната анкета - така ще помогнете, както на компанията, така и на клуба. Ако имате коментар, моля, да го напишете като отговор към темата.
Предварително благодаря за съдействието.
провеждаме проучване за интерес към застрахователни продукти и услуги на една от застрахователните компании в България. Ще сме благодарни, ако попълните горната анкета - така ще помогнете, както на компанията, така и на клуба. Ако имате коментар, моля, да го напишете като отговор към темата.
Предварително благодаря за съдействието.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#2
Posted 13 August 2013 - 09:34
Kато препоръка: възможно най-много информация да е предоставена онлайн: напр.
- калкулатори за здравни/живот застраховки;
- информация за предстоящи плащания да може да бъде достъпна, а не да се рови в бумащина;
- т.е. нещо като онлайн банкиране.
Някак ми е трудно да приема как "сериозни" компании имат някакво хвърчащо уебсайтче, в което няма нищо...
- калкулатори за здравни/живот застраховки;
- информация за предстоящи плащания да може да бъде достъпна, а не да се рови в бумащина;
- т.е. нещо като онлайн банкиране.
Някак ми е трудно да приема как "сериозни" компании имат някакво хвърчащо уебсайтче, в което няма нищо...
#3
Posted 13 August 2013 - 09:41
И аз същото бих казал - по-добра организация в уеб, както и по-малко бумащина намясто.
Ненавиждам да попълвам хартийки в банките... наскоро ходих в ОББ и ме накараха 4 бланки да ги попълвам наръка, при положение, че ми имат всичките данни в компютрите си.
И бих добавил още - облекчени процедури за огледи, описи на щети, маркировки и т.н. процедури, както и повече от едно място за тази дейност в София, градът е голям, като сложиш един офис в единия край на града - няма как да е удобно за всички. Задължително местата трябва да са разпределени така, че да покриват цялата територия, да са на достъпни места, до където се стига без да е необходимо да се навреш в най-големите задръствания, да има къде да се спре, ако трябва да се изчака и разбира се - да не се налага да се чака, доколкото това е възможно.
Разбира се, втората препоръка е силно ориентирана към автомобилните застраховки.
Ненавиждам да попълвам хартийки в банките... наскоро ходих в ОББ и ме накараха 4 бланки да ги попълвам наръка, при положение, че ми имат всичките данни в компютрите си.
И бих добавил още - облекчени процедури за огледи, описи на щети, маркировки и т.н. процедури, както и повече от едно място за тази дейност в София, градът е голям, като сложиш един офис в единия край на града - няма как да е удобно за всички. Задължително местата трябва да са разпределени така, че да покриват цялата територия, да са на достъпни места, до където се стига без да е необходимо да се навреш в най-големите задръствания, да има къде да се спре, ако трябва да се изчака и разбира се - да не се налага да се чака, доколкото това е възможно.
Разбира се, втората препоръка е силно ориентирана към автомобилните застраховки.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Posted 13 August 2013 - 09:54
Имам още една, но тя е малко субективна, отново за автомобилните.
Понеже паркинг щетите са неизбежно нещо, е напълно очаквано по нашите географски ширини, някои хора да злоупотребяват за сметка на застрахователите.
Нормално е компаниите да пазят интереса си и да се стремят да отхвърлят максимален брой такива щети. Аз имах доста скъпа, отказана такава, която няма начин да съм си причинил сам, какъвто и факир да съм... Това събитие практически срина доверието ми в компанията и причината да съм все още клиент е единствено завареното положение и същестуващите ми полици...
То е по-скоро пожелание в бизнеса: Да се преценят такъв тип щети и спрямо субективни фактори като клиент, досието му, лоялност и т.н.
Защото в този бранш клиенти се привличат трудно, а се губят изключително лесно... Или поне доверието на клиентите...
Понеже паркинг щетите са неизбежно нещо, е напълно очаквано по нашите географски ширини, някои хора да злоупотребяват за сметка на застрахователите.
Нормално е компаниите да пазят интереса си и да се стремят да отхвърлят максимален брой такива щети. Аз имах доста скъпа, отказана такава, която няма начин да съм си причинил сам, какъвто и факир да съм... Това събитие практически срина доверието ми в компанията и причината да съм все още клиент е единствено завареното положение и същестуващите ми полици...
То е по-скоро пожелание в бизнеса: Да се преценят такъв тип щети и спрямо субективни фактори като клиент, досието му, лоялност и т.н.
Защото в този бранш клиенти се привличат трудно, а се губят изключително лесно... Или поне доверието на клиентите...
#5
Posted 13 August 2013 - 11:27
Аз лично нямам препоръки и съм крайно доволен от всичко което ползвам
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#6
Posted 13 August 2013 - 20:35
Аз пък не виждам как човек може да е крайно доволен, от коята и да е ЗК. Просто все пак в този бизнес трябва и печалба ( и то не малка). Това не са благотворителни дружества. 
В БГ този бизнес все пак започна под натиск. Ако хората не беше ги страх за колите им, едва ли щяха да правят каско само за някакви паркинг щети
. Сега , ако редовно размазваш коли до тотал щета, може и да си струва.

В БГ този бизнес все пак започна под натиск. Ако хората не беше ги страх за колите им, едва ли щяха да правят каско само за някакви паркинг щети

Edited by drjivago, 13 August 2013 - 20:36 .
#7
Posted 13 August 2013 - 23:29
Аз пък не виждам как човек може да е крайно доволен, от коята и да е ЗК.
Според моите виждания плащам нормално и получавам толкова за колкото плащам
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8
Posted 14 August 2013 - 11:33
Има много да учат ЗК в България за този бизнес и как се прави той.
Говоря специално за ГО и автокаско.
За момента Те ни лъжат че имаме застраховки,а ние им вярваме.
Edited by alipi, 14 August 2013 - 11:35 .
Не хапи този,който може да те изяде.
#9
Posted 14 August 2013 - 22:13
Нямам желание да помагам на нито една застрахователна компания. Всиките един #уи ги е правил= нищо не става от тях.
#10
Posted 20 August 2013 - 18:28
Нямам желание да помагам на нито една застрахователна компания. Всиките един #уи ги е правил= нищо не става от тях.
Абсолютно подкрепям колегата!
Собствениците на Мерцедес се обиждат когато техния Benz бива сравняван с други коли.
#11
Posted 25 September 2013 - 13:53
Аз съм на принципа: "Пари само взимам, нищо не давам"
Но ситуацията е такава, че се налага да плащаме за някаква измислена застраховка, която реално нищо не покрива!
Get Rich or Die Tryin'
Жената шофьор е като звезда в небето ,ти я виждаш ,а тя теб НЕ !
#12
Posted 16 October 2013 - 01:01
ЗК много ме издразниха с това,че аз като балък трябва да плащам по-голяма ГО от някой други.По тяхната логика хората под 30 годишна възраст са по неправоспособни(по-рискови шофьори) и трябва да плащат по голяма ГО.Еми за мен това си е глупост как може един да плаща една цена,а друг доста по-малка аз сега платих последно 480лв някъде,защото съм бил още млад шофьор според тяхните измислени кодекси.За мен това си е дискриминация.Ако бях над 30 годишна вързаст щях да плащам на половина на горната сума,ама уви...Толкова от мен за сега...
Edited by SLav_, 16 October 2013 - 01:02 .
#13
Posted 16 October 2013 - 22:04
ЗК много ме издразниха с това,че аз като балък трябва да плащам по-голяма ГО от някой други.По тяхната логика хората под 30 годишна възраст са по неправоспособни(по-рискови шофьори) и трябва да плащат по голяма ГО.Еми за мен това си е глупост как може един да плаща една цена,а друг доста по-малка аз сега платих последно 480лв някъде,защото съм бил още млад шофьор според тяхните измислени кодекси.За мен това си е дискриминация.Ако бях над 30 годишна вързаст щях да плащам на половина на горната сума,ама уви...Толкова от мен за сега...
Е защо не си направи ГО в компания която нямат възрастови ограничения? Все още я има тази вратичка.
Попринцип има логика в това да плащат по-скъпи ГО неопитните шофьори, но това не означава, че всички млади са такива.
Според мен всеки шофьор трябва да има досие в което да са регистрирани ПТП-тата по негова вина и по- броя ПТП-та да се смята сумата на ГО.
Пример: Имахме един шофьор на 58г. , който за две седмици направи две ПТП-та, но за него ГО е по-евтина, защото бил на 58г. ама пак си е рисков шофьор.
Edited by rado32, 16 October 2013 - 22:10 .
#14
Posted 17 October 2013 - 00:01
Е защо не си направи ГО в компания която нямат възрастови ограничения? Все още я има тази вратичка.
Попринцип има логика в това да плащат по-скъпи ГО неопитните шофьори, но това не означава, че всички млади са такива.
Според мен всеки шофьор трябва да има досие в което да са регистрирани ПТП-тата по негова вина и по- броя ПТП-та да се смята сумата на ГО.
Пример: Имахме един шофьор на 58г. , който за две седмици направи две ПТП-та, но за него ГО е по-евтина, защото бил на 58г. ама пак си е рисков шофьор.
И това ще стане амаа...не се знае кога! По света, има много видове начини, за оределяне на застрахователната премия, но най-справедливия май е този, при който се взима възрастта и досието на шофера.Но винаги има недоволни.
#15
Posted 17 October 2013 - 21:09
Съгласен съм с вас колеги,но последният път като си правих ГО не бях лично аз,а брат ми тази година директно си отивам и знам какво да правя.Иначе да малко не доизмислят законите управниците ни,но дано стане така с досиета ще е най-добре както викате.Пожелавам ви лека вечер колеги.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users