Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

E230 играят оборотите


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2013 - 19:42

Здравейте! Сутрин, при първи старт има едно играене на оборотите от 500 (даже гасне ако не го изфорсирам) до 1200. Свещите бяха хлабави, затегнах ги, кабелите уж са си наред, въздушен филтър съм сменил, единствено бензиновия не съм. Някой може ли да даде идея от какво може да е? Ако се наложи мога да кача и клип.


Този пост е редактиран от miro0: 09 август 2013 - 19:42

  • 0

The best or nothink.


#2 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 09 август 2013 - 21:18

Savalqsh kabelite vseki trqbva da e sas saprotivlenie do  2 kilo oma , svalqsh lulite na bubinite i te trqbva da imat saprotivlenie do 2 kilo oma . Taka tezi neshta sa po 2 broq kabeli i luli .

Paleneto sutrin , pochisti i drosela , no taka stava i pri nujda da si podmenish DEBITOMERA .

Nqmam kirilaica  ,


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#3 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 19:20

Ходих на диагностика, която показа че има грешка в температурен датчик. Смених го, почистих дросела и пак същата работа. Вече не е само сутрин, а при застинал или студен двигател. Дебитомера ако е не би ли трябвало и да не иска да върви колата и да го отчете на диагностиката. Майстора се съмнява да не е нещо в електрониката на дросела понеже при самото играене на оборотите се вижда и как жилото, което отива към дросела се мърда от само себе си. Докато не загрее прекъсва и не иска да върви хубаво, загрее ли всичко е почти 6 само оборотите остават леко "играещи". 

 

До няколко дни ще се постарая да кача видео..


Този пост е редактиран от miro0: 03 октомври 2013 - 19:25

  • 0

The best or nothink.


#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 21:20

Дебитомерчето ще да е. Дано не е ,  ама като е той в повечето случай не показва грешката в него, прекъсването до което води повреденият дебитомер - дозировката на въздуха, води до плякане, пукане съответно глъхнене, това шибва грешка в ламбда. Виж го да не е мазен де.?

 

Айде и понеже си наш човек, кажи повече и ако зациклиме, ще ти изпратя един да го пробваш и да кажеш дали има разлика.

 

...ама като го сложиш ще идеш да ти махнат и грешката и да ти ресетнат клапата, ще наблюдаваш, ще споделяш и ще го уловиме.;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 21:26

Докато е студена има точно едно глъхнене (въпреки подаване на газ) и се чува едно пук, пук, направо като гърмене в двигателя ли, в колекторите ли не знам, не съм вдигал капака да го слушам, но от купето се чува доста ясно. Като загрее на свободна подавам газ, отпускам я и падат до към 500-600 и после се оправят на нормалните, но пак има леко потреперване на стрелката. Също така докато е студена прекъсва, мята се като риба на сухо, но загрее ли върви като пушка (точно това ме кара да си мисля че не е дебитомер и силно се надявам).


  • 0

The best or nothink.


#6 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 21:27

А това за пробата на дебитомера с удоволствие, даже и ще почерпя, но никои не казва нищо за дросела .. възможно ли е неговата електроника да се е цакнала нещо и да не го отчита на диагностика??


  • 0

The best or nothink.


#7 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 21:28

От какво да е мазен дебитомера?


  • 0

The best or nothink.


#8 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 03 октомври 2013 - 21:39

Дросела е последното нещо , което ще ти се прецака :)


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#9 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 21:42

http://vbox7.com/play:d995cf5184 Ето и видеото .. това мялкане при въртенето също ми е интересно от какво е и нормално ли е въобще?


Този пост е редактиран от miro0: 03 октомври 2013 - 21:43

  • 0

The best or nothink.


#10 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 21:45

Дросела е последното нещо , което ще ти се прецака :)

обоснови се ако обичаш? :)


  • 0

The best or nothink.


#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 21:59

(точно това ме кара да си мисля че не е дебитомер и силно се надявам).

 

Е да де ама и тия от Бош се надяват..... :D

 

...не барай за ся дросела ;)


Този пост е редактиран от Вай Басо: 03 октомври 2013 - 22:00

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2013 - 22:01

 възможно ли е неговата електроника да се е цакнала нещо и да не го отчита на диагностика??

 

Ne, диагностиката го лови. 


Този пост е редактиран от Вай Басо: 03 октомври 2013 - 22:02

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 Mladen99

Mladen99

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    SUBARU BAJA

Публикувано 04 октомври 2013 - 08:31

Като слушам симптомите, много клони на Дебитомер. Разхода също ще ти е леко завишен. Ако е от него след смяната ще върви доста по добре.

Щом колегата ти предлага вземи, пробваи, поне да елеминираш някои от възможностите преди да пипаш следващото нещо.

Ако диагностиката ти я прави кадърен диагностик ще разбере дали е дебитомер.


  • 0

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 октомври 2013 - 08:39

И батерията му е слаба!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 октомври 2013 - 18:57

И батерията му е слаба!

На кое е слаба батерията?


  • 0

The best or nothink.





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни