Понеже нямам никаква идея от дизели, ме интересуват следните неща.
200/220/270/320cdi?
200 е ясен, че е при 204, но го обмислям, понеже карах такава ръчка и е доста добре, но не ми се кара ръчка... въпреки всичко, има шанс да се преборя със себе си.
Та... интересуват ме следните неща.
Какво по мотора подлежи на профилактична подмяна?
Как работи CDI? Не разбирам как се случват нещата там, може ли някой да ми обясни просто как работят тези мотори?
Защо 270 не е за предпочитане спрямо 320 от гледна точка надеждност?
Какво се подменя?
Турбото може да се рециклира профилактично, налага ли се?
Дюзите развалят ли се при тези? Ако да, какво да очаквам и при какви обстоятелства?
Ако сериозно тръгна да се оглеждам, как да позная добре работещ дизел? Имам идея как работи на 204 200цди, толкова кротък празен ход ли да чакам или то е прекалено нов модел и трябва да е по-грубо?
Ясно е, че не трябва да пуши при никакви обстоятелства. Не търся чип тунинги.
Не намерих подобна тема...
(да, мразя дизел)
