Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с С220 CDI 150HP, автоматик, 2006


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 m_sm

m_sm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz - C-klasse T-mod (S203) - C 220 CDI 2005

Публикувано 06 август 2013 - 21:41

Здравейте,

С220 CDI 150HP, автоматик, 2006 след смяна на маслен, въздушен, горивен и купе филтър; масло, ролки, ангренажена верига и ремък, колата няма мощност на  скорост, както комфорт така и спорт.Набира бавно, като ограничена е?!

Форсирам я на свободна без проблем, нормални са и изгорелите газове при форсаж.

 

Благодаря предварително


  • 0

#2 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 06 август 2013 - 23:29

първо диагностика ..... другото е гадаене :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#3 m_sm

m_sm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz - C-klasse T-mod (S203) - C 220 CDI 2005

Публикувано 06 август 2013 - 23:40

Така е. Предполагах, че ще има все някаква грешка, която да се набие на очи.


  • 0

#4 bReal

bReal

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 2,5D '86
    S210 320CDI '02
    W169 180CDI '06

Публикувано 06 август 2013 - 23:47

Кик има ли? Скорост сваля ли?
  • 0

#5 m_sm

m_sm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz - C-klasse T-mod (S203) - C 220 CDI 2005

Публикувано 07 август 2013 - 06:32

Няма кик.

Скоростите ги изрежда и в двете посоки мудно.


  • 0

#6 bReal

bReal

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 2,5D '86
    S210 320CDI '02
    W169 180CDI '06

Публикувано 07 август 2013 - 09:05

100% диагностика, ако имаш дебитомер под ръка, може да пробваш... не отлагай диагностиката и да споделиш резултата, успех!


  • 1

#7 m_sm

m_sm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz - C-klasse T-mod (S203) - C 220 CDI 2005

Публикувано 07 август 2013 - 09:27

Здравейте,

 

наскоро си взех колата и не съм запознат с дизелаците, но проблема е разрешен.

Незатегната скоба на въздушен маркуч, при което двигателя е работел с неправилна горивна смес или ако може да се каже като атмосферен.

 

Благодаря за съветите.


  • 0

#8 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 07 август 2013 - 12:16

аз мислех това да напиша .... ама ми се виждаше много несериозно някой майстор да не е затегнал скобата при положение , че е сменял верига , ролки филтри и т.н...


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#9 MBFan

MBFan

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 07 август 2013 - 12:34

аз мислех това да напиша .... ама ми се виждаше много несериозно някой майстор да не е затегнал скобата при положение , че е сменял верига , ролки филтри и т.н...

 

Случава се и най-елементарни неща да се забравят, особено ако времето те пристика :) И за мен е несериозно, но пък често случващо вече по сервизите за жалост.


  • 0

#10 m_sm

m_sm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz - C-klasse T-mod (S203) - C 220 CDI 2005

Публикувано 18 август 2013 - 14:23

 Здравейте, 

след като вече навъртях първите 1000 км  изкочиха и няколко въпросчета. 

1. На два пъти турбото го нямаше, трабваше да спра и изгася двигателя, след което се оправяше.

2.  Engine лампата светва оранжево понякога. Бях чел за филтър за твърди частици, било нужно да се форсира двигателя, за да се изчисти и се оправяше. Чета че някои го премахват. Нормално решение ли е за горивото с което караме?

3. Обмислям и "eco" remap на ECU-то ;).

 

Благодаря.


  • 0

#11 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 август 2013 - 14:57

http://www.bratiapenevi.com/

тук е сервиза брат


  • 0

#12 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 18 август 2013 - 15:55

това горното доколкото виждам

е сервиз за климатици - с какво ще му помогне

или просто правиш реклама на сервиза

а за колегата с проблема

1. това че спира турбото не значи че проблема е в него

просто колата влиза в авариен режим и ограничава мощноста

2. жълтата лампа значи проблем в двегателя

но не е задълзително да е филтъра за твърди частици

3. еко ремап се прави при премахване на горния филтър

но внимавай при кого ще го правиш

много фирми го предлагат и използват готови програми

за премахване  след което колата харчи и пуши като икарус


  • 1

#13 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 август 2013 - 16:23

Не е сервиз за климатици. Човека се занимава с ел. инсталации, турбо, компресори, климатици и е адски в час с нещата.

Бях ходил в Бош СУпер Дизел, в още 5-6 сервиза и не ми оправиха турбото, препоръчаха ми го и ми оправи колицата и съм му постоянен клиент. Не е реклама. Ако някой иска нека изтрие горния ми пост ;)


  • 0

#14 m_sm

m_sm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz - C-klasse T-mod (S203) - C 220 CDI 2005

Публикувано 18 август 2013 - 18:02

Здравейте,

доволен съм и имам доверие в сервиза в който я подържам.

 Споделям какъви проблеми виждам, за да съм наясно какво може да се случи или кое друго е подходящо решение на случая.

 Все пак колкото и да е способен може да се пропусне нещо, а и се споделят неща, на които да не съм обърнал внимание.

 

х10


  • 0

#15 m_sm

m_sm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz - C-klasse T-mod (S203) - C 220 CDI 2005

Публикувано 19 септември 2013 - 09:20

Здравейте,

проблема е от филтъра за твърди частици. Беше зор да се почисти, но с търпение се занули.

поздрави.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни