Здравейте!
И аз имам този проблем.Като запаля колата веднага се включват перките на климатика.Колата загрява само на горнище до към 90гр.иначе градско държи 80.
Колега би ли уточнил коя позиция на стрелката наричаш 90?
Публикувано 20 август 2013 - 08:19
Здравейте!
И аз имам този проблем.Като запаля колата веднага се включват перките на климатика.Колата загрява само на горнище до към 90гр.иначе градско държи 80.
Колега би ли уточнил коя позиция на стрелката наричаш 90?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 26 август 2013 - 12:28
Здравейте, аз имам едно питане. Сега в жегите като спра на светофар и поседя повече стрелката отива малко преди безименната чертичка между 80гр и 120гр, чувам как зацепва виското малко газ един - два пъти до около 2500 оборота и стрелката пак застава малко над 80гр. Обаче при по хладно време на дълъг път държи малко на 70гр при смяна на термостата ще държи ли и нормални граници и през зимата?
Публикувано 26 август 2013 - 15:32
Сменяй термостата и не се плаши
Публикувано 26 август 2013 - 20:19
Аз пък съм с E230 бензин и като го карам в по-ниски обороти до към 2000 в жегите, та дори и да не е чак 35 градусова жега, пак си загрява към 100тина градуса. Като тръгна да го карам на по-високи обороти и смъква градусите. С климатик, без климатик все тая .. оборотите играят роля, аз си мисля, че на тези обороти двигателя върти по-бавно и се затормозява и от там идва загряването. Вие споделет вашите мнения и опит. БЕЗ виско съм!
The best or nothink.
Публикувано 26 август 2013 - 20:20
Едит: това е само при градско каране в жега около 25 30 ++ градуса или катерене на байр на 1-ва 2-ра.
The best or nothink.
Публикувано 26 август 2013 - 22:52
Пичове аз ви съветвам, докато бай ви Васо не се изкаже да не прайте глупости
Немеца го е измислил !
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни