Здравейте!
И аз имам този проблем.Като запаля колата веднага се включват перките на климатика.Колата загрява само на горнище до към 90гр.иначе градско държи 80.
Колега би ли уточнил коя позиция на стрелката наричаш 90?
Posted 20 August 2013 - 08:19
Здравейте!
И аз имам този проблем.Като запаля колата веднага се включват перките на климатика.Колата загрява само на горнище до към 90гр.иначе градско държи 80.
Колега би ли уточнил коя позиция на стрелката наричаш 90?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Posted 26 August 2013 - 12:28
Здравейте, аз имам едно питане. Сега в жегите като спра на светофар и поседя повече стрелката отива малко преди безименната чертичка между 80гр и 120гр, чувам как зацепва виското малко газ един - два пъти до около 2500 оборота и стрелката пак застава малко над 80гр. Обаче при по хладно време на дълъг път държи малко на 70гр при смяна на термостата ще държи ли и нормални граници и през зимата?
Posted 26 August 2013 - 15:32
Сменяй термостата и не се плаши
Posted 26 August 2013 - 20:19
Аз пък съм с E230 бензин и като го карам в по-ниски обороти до към 2000 в жегите, та дори и да не е чак 35 градусова жега, пак си загрява към 100тина градуса. Като тръгна да го карам на по-високи обороти и смъква градусите. С климатик, без климатик все тая .. оборотите играят роля, аз си мисля, че на тези обороти двигателя върти по-бавно и се затормозява и от там идва загряването. Вие споделет вашите мнения и опит. БЕЗ виско съм!
The best or nothink.
Posted 26 August 2013 - 20:20
Едит: това е само при градско каране в жега около 25 30 ++ градуса или катерене на байр на 1-ва 2-ра.
The best or nothink.
Posted 26 August 2013 - 22:52
Пичове аз ви съветвам, докато бай ви Васо не се изкаже да не прайте глупости
Немеца го е измислил !
0 members, 2 guests, 0 anonymous users