Здравейте колеги искам да ви попитам може ли да се почисти турбото защото не върви и нещо не ме радва ц250 тд преди се изтрелваше оборотомера а сега набира супер бавно Благодаря
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-16473.jpg?_r=0)
Турбоне върви както преди
Започната от RINGO, 04 авг 2013 - 17:08:22
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 август 2013 - 17:08
#2
Публикувано 04 август 2013 - 17:24
Кой ти казва че трябва да си чистиш турбото?Я някой маркуч е излязъл или се е нацепил,я някой клапан се е прецакал.Като не разбираш закарай я на турбосервиз и всичко ще стане ясно и ще започнеш да се радваш отново.
#3
Публикувано 17 декември 2013 - 22:37
А някой може ли да ми препоръча такъв сервиз?
#4
Публикувано 11 януари 2014 - 10:14
Здравйте колеги някой знае ли къде мога да рециклирам турбо на w 202 2,5 td 95г защото преди време ми свистеше а сега не ми ускорява много е тромава благодаря
#5
Публикувано 11 януари 2014 - 12:29
В М.Е.И.(сега май се казва технически университет) има турбо сервиз,там ще го оправят.Мисля че е втория вход като влизаш от ул.Мир.
#6
Публикувано 11 януари 2014 - 12:32
И не им казвай,че трябва да се рециклира,а просто се оплачи че преди е вървяла а сега няма мощност и само това.По принцип са точни хора но за всеки случай не им казвай твои предположения.
#7
Публикувано 09 юли 2014 - 22:33
Малко стара тема (отпреди 5-6 месеца) но ми се искаше да споделя и моя опит, а той е че ако C250TD не върви както трябва то най-вероятно проблема се крие в загуба на вакууми някъде по системата а клапана на турбото се управлява с вакуум. Това което съветвам да направят тези които имат C250TD - е затапване на EGR-клапана с метална гарнитурка (2 мм дебелина), след това откачане на 2-те вакуумни маркучета които отиват във вакуумния преобразувател на EGR-клапана - и съединяването на тези маркучета със някакво гумено маркуче - така че да влязат плътно в него и да се затвори вакуумната система. Едното от тези маркучета идва от вакуумния резервоар който е в калника (и почти нищо освен една картинка -/на която даже случайно или умишлено е махнато описанието/ няма да откриете за него във WIS) , a този вакуумен резервоар поддържа стабилно ниво на вакуум в системата - и това се отразява не само на работата на турбото на колата, но и на работата на климатроника/климатика (защото всички клапи на климатика използват същия вакуум!).
Няма да употребявам термина че колата се изтрелва (както колегата RINGO), но мога да кажа че когато вакуумите са наред - набира доста добре и върви така че понякога се чудя да не би да е с чип...
#8
Публикувано 10 юли 2014 - 07:19
Колега, ако може да пуснете и 1-2 снимки ще е още по-добре, че не съм много на "ти" кое е EGR. Нещо не разбрах и кои са тия маркучи на преобразувателя и кое е тва чудо. Иначе сякаш и моя курник спря да върви, много е муден. Edit: сега видях кое чудо е egr, та на това при мен е затапенонс някаква съчма забита в маркуча, който влиза в него.
#9
Публикувано 01 септември 2014 - 22:22
Колега - предполагам сигурно си разбрал какво е ЕГР-клапана (това което трябва да запушиш и изолираш ако искаш да ти работи безпроблемно двигателя). Във вакуумния преобразувател влизат 2 бели и тънки вакуумни тръбички - вадиш ги и ги съединяваш една с друга -едното идва от вакуумния резервоар в калника- става или с малко по-дебело гумено маркуче или с изрязано парче от прозрачен и празен пълнител на евтин химикал за писане (както стана перфектно при мен - със съответната дебелина на пълнителя естествено - пробвах няколко химикала преди това). Мислех да изолирам и вакуумната система на фаровете (някои колеги се скъсват да пишат за това в другия форум - но се оказа че регулирането на фаровете във височина си работи перфектно при мен- и затова се отказах да им пипам вакуумите(само дадох копчето за височина на фаровете на 3-най-долу- че така най-малко заслепявам насрещните коли с ксенона на късите-а и при положение 3-системата използва най-малко вакуум за фаровете).
#10
Публикувано 23 май 2015 - 13:50
Колега може ли снимки ?Благодаря
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни