Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Тресене на двигателя и черен пушек

Черен пушек и тресене Вибрации на място

  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 n_milanov_78

n_milanov_78

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    W203 2.2 cdi

Публикувано 12 май 2014 - 19:19

Не се оправи , леко намаля това  претрисане- ( колата все едно иска да тръгва на директна с натисната спирачка )     но проблема си стои помагайте колеги. Кутията е  перфектна проверявана е от майстор .

Забравих да кажа че при мен сутрин когато не е загряла до 50/60 градуса го няма този проблем.


  • 0

#17 s.karakolev

s.karakolev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Silistra
  • Автомобил:
    Mercedes w203 2001г

Публикувано 14 май 2014 - 09:49

Не мога да помогна колега,имах същите проблеми и най доброто което можех да направя е да я продам , така и направих!


  • 0

#18 n_milanov_78

n_milanov_78

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    W203 2.2 cdi

Публикувано 14 май 2014 - 18:07

Здравейте на всички, днеска си реших проблема , затапих  маркучето на ЕГР-клапана за вакума и колата се оправи... спряха димни завеси , претрисания и-др.Сега вече е много приятна за каране ...


  • 0

#19 n_milanov_78

n_milanov_78

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    W203 2.2 cdi

Публикувано 01 юни 2014 - 10:42

Здравейте на всички, днеска си реших проблема , затапих  маркучето на ЕГР-клапана за вакума и колата се оправи... спряха димни завеси , претрисания и-др.Сега вече е много приятна за каране ...

 Здравейте на всички , след затапването на ЕГР-клапана колата влезе в авариен режим . За сега доколкото разбрах решението е едно (изолиране на ЕГР- софтуерно) , ако някои може да даде друг съвет преди да направя манипулацията ще съм благодарен.


  • 0

#20 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 01 юни 2014 - 16:08

 Здравейте на всички , след затапването на ЕГР-клапана колата влезе в авариен режим . За сега доколкото разбрах решението е едно (изолиране на ЕГР- софтуерно) , ако някои може да даде друг съвет преди да направя манипулацията ще съм благодарен.

 

Това беше ясно че ще стане, въпрос на време беше ;)


  • 0

logo-600-1002.png


#21 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юни 2014 - 08:05

Не е страшен режима колега, нормално е, случват се тези неща. Намери добър и честен дизелджия, който да хване болката, да разглоби квото трябва, всмукател, егр, да прегледа всичко и да ти направи колата.  Няма да има и набутване - всичко по Мерца се поправя, просто намери правилния и не алчен механик!

 

И баба знае с нови части!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#22 n_milanov_78

n_milanov_78

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    W203 2.2 cdi

Публикувано 03 юни 2014 - 21:54

Здравейте , днеска не издържах и изключих софтуерно ЕГР-а , след 100км пробег колата е много добре само да не дигне разхода???... Един въпрос -дали да затапя ЕГР-а  или да го оставя така


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни