Здравейте от скоро съм собственик на Mercedes C220 CDI 2001г. w203 143к.с автоматична скорастна кутия.... И имам следния проблем , когато колата е на място с натисната спирачка и на D или R започва отвратителна вибрация с интервал през 5 сек. в комбинация от черен дим отзад само по време на тези вибрации са облаците от дим.....Ходих на сервиз тествахме дюзите , турбото , реала , компресия и.тн. всичко е OK......
МОЛЯ ВИ ПОМАГАЙТЕ......
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!!!!
Тресене на двигателя и черен пушек
Започната от s.karakolev, 01 авг 2013 - 19:58:36
Черен пушек и тресене Вибрации на място
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 август 2013 - 19:58
#2
Публикувано 02 август 2013 - 10:10
Колега, не е нужно да пускаш един и същ пост във всяка тема.
Разчитам на колегите, които са на "ти" с дизеловите мотори да споделят мнение по въпроса, аз не съм компетентен при нафтите.
Поздрави и стискам палци да се оправи проблемът!
Разчитам на колегите, които са на "ти" с дизеловите мотори да споделят мнение по въпроса, аз не съм компетентен при нафтите.
Поздрави и стискам палци да се оправи проблемът!
#3
Публикувано 02 август 2013 - 10:16
Има едни клапи на всмук. колектор, знае ли се дали леглата на осите и движещият им механизъм са наред?
Този пост е редактиран от Вай Басо: 02 август 2013 - 10:17
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 02 август 2013 - 17:13
Благодаря колега ще ходя пак на сервиз и ще видим тези КЛАПИ
Ще пиша пак ако има нещо
Мерси за инфото!!!
#5
Публикувано 02 август 2013 - 20:15
Първо потърси и прочети във форума, ще си спестиш пари.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 02 август 2013 - 20:16
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 02 август 2013 - 20:23
Търсих доста по този въпрос но не намерих нищо колега....може и да не съм търсил достатъчно.....
Днес смених дебитомера и претрисането НЕ Е спряло НО намаля съмнявам се за тампони на ск.кутия или мотор , пушенето си остана прави доста димни завеси отзад....
#7
Публикувано 03 август 2013 - 21:57
всмук. колектор е наред колега ,леглата , движещия механизам вс. е ОК
Някакви други предложения?
Благодаря !
#8
Публикувано 06 май 2014 - 05:56
Здравей колега , аз имам същият проблем . Какво се оказа при теб остранили проблема
#9
Публикувано 06 май 2014 - 06:12
Не мога да ти помогна колега съжелявам, не успях да отстраня проблема. После ми казаха че е трябвало да сменям колянов вал и бутала но не съм сигурен..... Моето мнение е да я продаваш ако има вариянт,но това е мое мнение...
#10
Публикувано 06 май 2014 - 20:46
Сменяй майсторите.... имаш поне 3 проблема
#11
Публикувано 06 май 2014 - 20:59
Вероятно съм пропуснал, ама за дебитомер май никой не се е сетил, а пък симптомите много мязат на дебитомер.
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Публикувано 07 май 2014 - 19:38
Днеска сменях регулатора на рейката и това притрисане на директна с натисната спирачка значително намаля , сега остава да почистя ЕГР-клапана дано да се оправи.
#13
Публикувано 07 май 2014 - 19:42
Дано да се оправи успех ти пожелавам ,че проблема е много гаден...
#14
Публикувано 07 май 2014 - 19:43
Сменяй майсторите.... имаш поне 3 проблема
Колега, ако е не е тайна насочи ни , да си решим проблемите нали за това е форума да си помагаме.
#15
Публикувано 12 май 2014 - 19:16
Дано да се оправи успех ти пожелавам ,че проблема е много гаден...
Не се оправи , леко намаля това претрисане- ( колата все едно иска да тръгва на директна с натисната спирачка ) но проблема си стои помагайте колеги. Кутията е перфектна проверявана е от майстор .
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни