Два проблема на новобранец с МЛ 320
Започната от stelaartoa92, 14 юли 2013 - 07:04:06
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 юли 2013 - 07:04
Здравейте,колеги
От няколко дни съм в САЩ и ми подариха за работно конче един МЛ 320 ,2000 г,автоматик. Стоял е около една година без да е каран ,защото внезапно е загаснал .
Реших да се направя на майстор,уж съм завършил ДВГ ( не съм работил никога това обаче),сложих едни кабели за палене от пикап,запалих МЛ-а,тъкмо да му се порадвам и след няколко мин угасна и няма палене повече. На другия ден опитах пак и запали от раз,само че всичко се повтори - угасна след 7 мин ( измерих ги ) и пак няма палене.
Няколко подробности - на ключа липсваха батериите. Смених ги,опитах се да го синхронизирам,но нищо не се получава,все едно ключа е умрял.
Когато е подаден ток с кабелите и завъртя ключа на стартер,се чуват как щракат по няколко пъти механизмите във вратите за централното заключване.
И накрая - индикатора за сервизното обслужване е на - 17 000 ( минус 17 х. )
Възможно ли е проблемите да са в имобилайзера или в алармата или в големия пробег без да е обслужван и какво бих могъл да направя тук с подръчни материали?
Благодаря предварително на помогналите ми
#2
Публикувано 14 юли 2013 - 21:52
За жалост нищо смислено не ми идва на ум.
Виж дали е с ОБД плъг и купи един китайски блутут.
Но не мисля, че при толкова надвишен сервизен интервал, можеш да го резетнеш. Съмнявам се това да е проблемът де.
Виж горе във форума в статиите, има детайли относно ключовете и мисля покриваше бегло как се синхронизира.
Без смислен Стар/Дас диаг. едва ли ще можеш да разбереш нещо.
Виж дали е с ОБД плъг и купи един китайски блутут.
Но не мисля, че при толкова надвишен сервизен интервал, можеш да го резетнеш. Съмнявам се това да е проблемът де.
Виж горе във форума в статиите, има детайли относно ключовете и мисля покриваше бегло как се синхронизира.
Без смислен Стар/Дас диаг. едва ли ще можеш да разбереш нещо.
#3
Публикувано 15 юли 2013 - 00:09
Едва ли новобранец като мен знае какво е ОБД плъг,китайски блутут и за какво се ползват )))
Възможно ли е заради липсата на комуникация между ключа за запалване и електрониката на колата имобилайзера да се задейства след опр.време и да гаси колата ?
#4
Публикувано 15 юли 2013 - 05:20
Колеги,имаме новина ! Оправих проблема с гасненето оказа се от релето за бензиновата помпа. По някаква тъпа причина,предполагам от загряването на мотора след 6-7 мин,релето спираше подаването на ток към помпата,а електрониката в това време си подава напрежение към бобинката на релето. Махнах го,направих един мост с кабелче на силовите контакти за проба и половин час го карах из квартала. Утре ще купя ново реле и това с гасненето се надявам да остане само спомен )))
Остава лекия теч от двата края на рейката. Никой нищо не каза дали има някакви семеринги или уплътнения там и как се сменят...
#5
Публикувано 16 юли 2013 - 08:37
Сагата продължава в отрицателна насока . Купих ново реле ,поставих го на мястото и ... мъц,не щя да запали. Махам релето,слагам кабелчетата отново за мост и забелязах,че за секунди се нагряха толкова,че нямат пипане. Това на място,колата е на контакт. И пак не запали.
Би ли могло да е от повредена помпа,която ту тръгва,ту блокира механично и тогава да лапа много ток от зора? Ако е така,може ли някой да ме насочи къде се намира помпата,аз предполагам,че е някъде отдолу близо до резервоара. В някои коли съм я сменял от купето,под задната седалка има сервизен отвор,а тук при МЛ-а не знам как е ... Чета за някои модели МБ че са с две помпи дори !
Моля,помагайте,че пусти мерак да подкарам дзверо не ме оставя ))
#6
Публикувано 20 юли 2013 - 08:58
Моят съвет е да и направиш една качествена диагностика. От тук можем само да гадем какъв е проблема (според мен проблемите са няколко, а това което споменаваш са част от тях). Успех с ремонта.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни