Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Странни симптоми - проблеми с двигател и ЕСП

w203 / cl230 200kompressor

  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 04 юли 2013 - 09:52

Здравейте колеги,

 

колата (CL203 200Kompresor от 2001а, автомат) тези дни, след яките дъждове,  имаше доста странни симптоми:

- грешката понякога се появява след 10ина минути каране, а понякога директно при палене сутрин
- светва <ESP-visit workshop> (други лампи, напр. <чек енджин> не светват)

- спирачките хващат доста по-трудно (все едно отказва хидравликата)

- педалът на газта въобще не реагира

- поддържа си сама скоростта, все едно е на темпомат (на равен и дълъг път си качва сама до към 70 км/ч без никаква интервенция от шофьора)

- на по-висока предавка (4та или 5та) се усещат леки тласъци през 1-2 секунди като си подава газ

- двигателят става доста по-шумен и има по-силни вибрации

- разход на гориво (по компютър) +50% по ежедневен маршрут

- колата на D/P празен ход държи 1100 оборота, на N - варират между 1200-1800 - сама си подава газ

- при палене сутрин, изгасна веднъж

- веднъж, при палене показа червен акумулатор - т.е. полу-празен

- това става както на бензин, така и на газ

- при четене със СТАР - светнаха какви ли не модули - дросел, дебитомер, ЕСП, мисфайър на 3 цилиндъра......+ клапа на климатик и еърбег-сензор :)

 

Някой иска ли да си познае откъде дойде всичко? :)


  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 04 юли 2013 - 17:46

мокри компютри на еку авс и други

и мокри кабели

отваряй кутиите и суши


  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юли 2013 - 00:16

oт една уйовина около всмукателя ;)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 06 юли 2013 - 12:52

oт една уйовина около всмукателя ;)

.....и като резултат - омаслен дебитомер.

та, оттам и цялата сватба :)


  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юли 2013 - 14:29

Случвало ми се е да го сменя и проблема да остане.

 

Темата ще стане доста полезна ако си отговорим на въпроса, дали причината за омасляването е само във въпросният клапан или има и друго?

 

Само прекъсване би довело до зор в маслените отсеци, съответно по отдушниците и от там във въздуховода! 

 

Наш колега от форума има същият проблем, при скоро сменен клапан...година може би..

 

Приключим ли успешно с този въпрос, темата спокойно може да се обозначи като 'особено полезна', щото от въпросният маслен филм, човек би се изкоркал яко а има и вариант сериозно да наруши месечният си бюджет.

 

 

Почистване на грешката и изчистване на дебитомера вършат работа, обаче при изцеждане на магистрала, може да се случи отново.

 

Деликатното е че: Ако омасляването идва от отдушниците които са в близост до въздушният филтър, ще напълни целият въздушен път, той минава по начин който пък позволява на маслото да се утаява долу под радиатора, гьола се образува преди дебитомера и от там та нагоре през него. 

 

В случая трябва да се наблюдава от коя страна и от къде до къде е омасляването за да се прецени дали само клапана е причината, от къде се образува локвата, да се почисти и пак да се наблюдава.

 

Проблемчето е гадно и досадно!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 06 юли 2013 - 18:34

Васо, аз съм склонен да сменим клапанчето и маркучите профилактично и да гледаме, дали ще има още омасляване.

Ако е от това, което казваш - спасението ще е много труно. Т.е. няма да имам доверие на колата си за дълъг път или чужбинско.

 

И на това място: Благодаря ти, Васо, че ми смести драмата в тежкия си график. :)

Благодаря, Коцка, че се нави да си дариш орган, за да тестваме моята кола :)


  • 2

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юли 2013 - 21:28

Няма да те остави на магистралата, най-много да резне грешки, ще я поокуци малко... ама да те остави... не.  Карай си я спокойно и наблюдавай.  

 

 

Не и се шашкай, Убавицата е отговорна, кажи за трансплантацията ? ;)


Този пост е редактиран от Вай Басо: 06 юли 2013 - 21:48

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 petro

petro

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    мерцедес с250-продаден
    W203-200 kompressor

Публикувано 03 септември 2014 - 15:17

Може ли, да попитам автора на темата,каква беше причината за омасляването,щом не е клапана за картерните газове.

При мен на същия двигател има леко омасляване на дебитомера,поръчах клапана и маркучите,но се оказа,че тръбичките са проходими,клапана е чувствителен,само маркучите са за смяна.От към сепаратора всичко е чисто и се чудя откъде идва маслото!


  • 0

#9 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 03 септември 2014 - 17:18

При мен проблемът тогава си беше точно от онзи клапан. След смяната му не съм забелязал масло по въздушните пътища (включително по дебитомер и дросел).

 

Интересно е, че преди 3 седмици ми се получиха абсолютно същите симптоми от лош контакт на кабелите на дросела.


  • 0

#10 petro

petro

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    мерцедес с250-продаден
    W203-200 kompressor

Публикувано 03 септември 2014 - 19:46

Благодаря за бързия отговор,а тръбичките бяха ли запушени 


  • 0

#11 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 03 септември 2014 - 20:00

Бай Васо прави интервенцията - не ми е казвал да са запушени тръбичките.


  • 0

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 септември 2014 - 08:06

Щуцерите задължително се проверяват и ако са запушени, се отпушват или заменят......инак няма ефект от новото клапанче.

 

Не случайно в комплекта с клапана има и нови щуцери. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 petro

petro

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    мерцедес с250-продаден
    W203-200 kompressor

Публикувано 04 септември 2014 - 15:45

Да,за щуцерите е ясно,при мен бяха проходими,клапана реагира с лекота и пак имах омасляване на 

дебитомера.


  • 0

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 септември 2014 - 21:52

От капака на мотора ти излиза малко черно афифно маркуче и влиза в черна кутия, пробвай да я почистиш с обезмаслител, 

http://www.kleemann....s/200230K_M111K

тая част улавя доста масло - по назад съм я споменал...размонтирай от дроселчето и я окъпи прилично. Също така обърни внимание на вакумчето и на маркучите около него - не трябва да са мазни, скашкани, хлабави..... 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 petro

petro

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    мерцедес с250-продаден
    W203-200 kompressor

Публикувано 05 септември 2014 - 07:09

Благодаря за полезните съвети,ще проверя и там!


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни