Аз като си купувах моя CLK - тествах няколко 320-ки - вървят доста прилично, лично аз обаче харесвам CLK500 повече, но като цяло не е лош избор. Ето ти мнение от друг форум:
"От около година и половина карам CLK320/2002 г., само че съм с ковото купе. До колкото знам моторът е същия. Аз съм изключително доволен от машинката. Много е пъргава и всякакви коментари от рода на това, че й липсва мощност или няма добър старт са ми непонятни. Особено ме впечатлява когато тръгна да изпреварвам от около 80-90 нагоре. Понякога ми се струва, че дори превърта гуми в движение. Обслужвам я само в Балканстар и в интерес на истината ми излиза доста скъпо - периодичната смяна на масло и филтри е около 650-700 лв. Проблеми не съм имал с изключение на един период, в който се получи колебание с оборотите на празен ход, но в БС я оправиха, та дори и пари не ми взеха.
По отношение на разхода ще кажа следното: Извънградско - 10-12 л/100км. Рекрдно съм свалял на 8,5 но е голяма мъка да се влачиш с BMW-тата
Градско в София зависи от задръстванията, но средно качва до около 16/100.
Аз съм привърженик на по-голямата кубатура без компресор.
Поздрави!"
Момчето дето го е писало това си продава 320-ката, ако искаш виж я. Ето това е обявата - http://nfs.mobile.bg...ls&slink=3fkrji
Гледах и тази навремето http://nfs.mobile.bg...ls&slink=3fkrji - но нещо не ми допадна. Тогава и искаше нещо от сорта на 14000. Ето ти и пример какви забележки откриха на една 320-ка, която карах в Балканстар:
тампони ДВГ + скоростна кутия, задни амортисьори, теч заден семеринг колянов вал, теч капаци клапани - това е много често, не работят част от функциите ел седалка, масло АСК тъмно и мирише на изгоряло, блокирал ел. мотор + счупена щанга, акумулатор за смяна - ето ти и някои цени на оригинални части за 320-ка - амортисьор - 418 лева, тампон ДВГ - 247 лева, акумулатор 100ah - 430 лева, предни дискове - 218 лева бройката - OEM части - можеш да купиш наполовина. Тази беше на 203000 km и се продаваше за 13400 с коментар.
Лично аз бих търсил CLK500 - разликата в разхода и поддръжката не е голяма, удоволствието от CLK500 определено е по-голямо. Лошото е че няма много голям избор и трябва да е M113 двигателя, че после с M273
има проблеми там до определена година.