Здравейте колеги имам следният проблем колата е със газова на газ няма никакъв проблем но от известно време спря да работи на бензин на празен ход работи като трактор прекъсва мирише силно на бензин и изкарва черен дим от ауспуха.Когато е на скорост върви до 1200-1300 оборота после забива и започва едно прекъсване и пукане няма никаква мощност ако някои има идея от какво може да е да пише.Двигателят е 2.0 122 коня 1990 година.
4 replies to this topic
#1
Posted 28 June 2013 - 09:25
#2
Posted 28 June 2013 - 14:50
Почти всички имаме идея от какво е
КЕ-Джетроник с АГУ!
Най-вероятно са много неща, но вземи да свалиш "чинията" на в. филтър и виж дали клапата на дебитомера не е заклинила след поредния гърмеж... и така, на парче - караш си, ремонтираш си, караш си, ремонтираш си
Ааааа... и пиши в темите за "безпроблемното" газифициране на М102, че периодично изникват разни философи тип "икономиката икономична - дело на всеки".
Edited by Momchil, 28 June 2013 - 14:50 .
#3
Posted 28 June 2013 - 17:12
Колега за въпросната клапа е проверено движи се ако имаш други идеи много ще помогнеш.Доколкото имам представа какво е гърмеж досега тази кола не е претърпявала подобно нещо
#4
Posted 07 February 2014 - 08:58
Колега знаеш ли как ти е вързана газовата бензиновата помпа работи ли когато си на газ.
#5
Posted 16 March 2014 - 01:21
Здравей колега, провери си стъпковото моторче по принцип то прави такива номера. А аз имам един въпрос към другите колеги, ако могат да помогнат. Преди няколко дни както си карах изведнъж гръма (карам я от 3 години и за първи път ми гърми) и след това загасна и не поиска да запали повече. Първоначално си помислих, че съм я намокрил, защото валеше, но двигателя беше напълно сух, след дълги часове прекарани в търсене на проблема го открих беше паднал маркуча на стъпковото моторче (явно от гърмежа, а може би първо то е паднало и е причинило гърмежа) . Както и да е, сложих го на мястото му и си запали все едно нищо не е станало... но преди това почистих стъпковото моторче с бензин защото беше мръсно отвътре. И от тогава като я остава за повече от 10 мин, независимо дали е топла или студена като опитам да запаля на бензин пали с доста въртене,,,, след като запали и веднага загася и завъртя да запаля отново си пали веднага почти мигновено (преди да почистя моторчето го нямаше този проблем) Та въпроса ми е може ли това да е от това, че почистих моторчето... а ако не моля дайте идеи! Не е от бензиновата помпа, защото пробвах. След като е престояла за малко първо въртя само до контакт, за да подкачи бензина и като почна да въртя пак нищо пали трудно... дайте предложения от какво може да е... проверих какво ли не...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users